sobota

M·A·C makeup (na Václavském náměstí)

V pátek jsem měla možnost vyzkoušet si hodinové líčení v MAC... Těšila jsem se na to od objednání jako malá holka a musím říct, že jsem byla o to více překvapena, protože líčení v MAC opravdu nelze srovnávat na příklad s líčení v parfumerii Marionnaud. 
Vše spočívá v tom, že vás vizážista nalíčí, zkonzultuje s Vámi, co přesně se k Vám hodí a nakonec Vám vyhotoví obrázek i s popisy výrobků, abyste věděli, co na Váš obličej nanášel. Avšak přestože je hodinové líčení jako takové zdarma, je podmíněno tomu, že si domů odnesete výrobky za minimální hodnotu patnáct set korun. Což vůbec není špatné, protože když si odnesete ony výrobky, kterými Vás vizážista líčil spolu s vyhotoveným obrázkem, podle právě provedeného líčení, zužitkuje jeho rady a konečně se dobře nalíčíte, abyste se sami mohli pochválit, že jste to zvládli jako profesionál :).
            new jacket- Sheinside, shirt- H&M, hair- charred natural more on my facebook, makeup by M·A·C              
Věřím, že Vás bude zajímat, co jsem si tedy nakonec koupila. Ale to Vám prozradím až v příštím článku :). 
Máte zkušenosti s líčením v M·A·C ?
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Tak na to jsem zvědavá, už se těším! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, jsem napnutá jako kšandy!

    OdpovědětVymazat
  3. BOHUŽEl s M.A.C zkušenosti nemam :D. Moje kapesné bohužel nevystačí ani na jeden produkt :(:D

    OdpovědětVymazat
  4. jéé tak teším sa na článok.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak som zvedavá ako to líčenie zvládneš sama určite sa potom pochváľ celkom by ma to zaujímalo ....pekný deň

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavně se ukaž:P

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. I love MAC!!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá to skvěle ;) těším se na článek :)

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá to skvěle! těším se na článek ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jee a proč jsi neukázala, jak tě vizážistka nalíčila? To je škoda.

    OdpovědětVymazat
  11. tak do toho bych hned šla, líčení podle rad odborníka bych si nechala líbit. každopádně jsem zvědavá, co jsi pořídila ty :)

    OdpovědětVymazat
  12. to vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  13. nemám zkušenost a ani mě to moc neláká (nemám ráda, když mě někdo líčí) :D já si byla v MAC koupit minulý týden rtěnku a balzám! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. O tomhle jsem ještě neslyšela a to jsem na Václaváku skoro pokaždé když jedu do Prahy. :) Ta nabídka je vážně super, i když 1500,- je pro mě momentálně hodně, kdyby to bylo do 800,-, možná bych nad tím začla uvažovat. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Fotky jsou krásné, MAC je super ;))

    OdpovědětVymazat
  16. Zaujímavé. Ešte som na podobnej akcii nebola. Musí to byť dobrá skúsenosť :)

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za skvělej tip, určitě tam zajdu :)

    OdpovědětVymazat
  18. ono utratit 1500 v MAC není moc těžké.. :) každopádně to, že je to podmíněno nákupem se mi moc nelíbí ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©