neděle

MY HAIR (the second part)

Neustále dostávám dotazy ohledně mých vlasů... Ať už jde o barvu, návštěvy kadeřníka nebo ohledně výrobků, které používám. A tak jsem se rozhodla tomuto tématu věnovat více nežli pouze jeden článek.
Tentokrát Vám tady představím 3výrobky, které jsou pro mě nezbytností... Tedy jeden z nich je sprcháč :D, ale říkala jsem si, že když už uveřejním šampon, tak i neméně fotogenický "shower gel" stejné řady :-).
Vlastně jediné speciální, co naleznete na tomto šamponu a sprchovém gelu stejné řady je to, že se jedná o BIO výrobky.  Každá značka jiná, ale obě mě upoutaly na první pohled. Jedna písmem druhá jednoduchostí balení. Ale to nejhlavnější je, zdali splňují to, co si kladou za cíle na příbalových letácích... A co se těchto produktů týče, tak mohu říct, že ANO.

ŠAMPON s olivovým olejem je neutrální šampon, který je určen na časté mytí. Pořizovala jsem si ho právě z toho důvodu, že je na citlivou pokožku a proto je i bez parfemace. Pro mě je to celkem novinka, protože jsem zvyklá na voňavé šampony, což mi ale právě nahradí výrobky Douglas, protože po té jejich vůni se mohu utlouct a nerada ji kombinuji s jinými pachy, takže i proto mám tento šampon ráda.
Vlastně k šamponu jsem se dostala díky tomuto neutrálnímu SPRCHOVÉMU GELU, který mi byl doporučen od jedné z Vás na citlivější pokožku. A ono to vážně funguje. Nechci vychvalovat, ale používám ho už od léta, od té "motonehody" a stále se k němu vracím... Více se o něm (i o šamponu) dočtete TADY
Co se výrobků řady DOUGLAS HAIR týče, tak si je jednoduše nemohu vynachválit. Nejvíce mě přitahuje právě parfemace této řady, která vynahradí absolutně tu, kterou bio šampon postrádá. Oba Douglas výrobky, jak kondicionér, tak maska na vlasy jsou z řady pro barvené nebo suché vlasy. Já mám sice přírodní barvu, ale vlasy mám extrémně vysušené. A právě díky těmto výrobkům vlasy dostanou lesk a vypadají alespoň na první pohled zdravěji :). Takže Vám tyto výrobky ráda doporučím.
Vím, že tato řada obsahuje ještě mnoho dalších produktů, ale s těmi zatím ještě nemám zkušenosti. Tak snad do budoucna.

A jako třetí značku si nemohu vynachválit Kérastase...Tohle sérum na poškozené konečky je pro mě top1. Pokusila jsem se Vám vyfotit informační "nálepku", abych Vám to tu nemusela vypisovat. A tak Ti, kteří potřebují lupu, tak je sérum určeno na velice poškozené vlasy a roztřepené konečky, na které trpím. Právě mi byla tato značka oporučena i mou kadeřnicí, která nepoužívá jiné výrobky. A po 3týdnech používání je výsledek opravdu znatelný. Bohužel tu ale pro Vás nemám fotografie před a po použití. A tak Vás mohu tak maximálně odkázat na stránky, odkud jsem tohle sérum kupovala, a to na svetkadernictvi.cz

Používáte některé z těchto výrobků?
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Já se musím přiznat, že už moc výrobkům z drogerií nevěřím. Šampony mám dva z lékárny a střídám je.

    OdpovědětVymazat
  2. žádný nepoužívám :/ chtěla bych se zeptat jestli ti šampon nezjemňuje vlasy, protože já si začala často mýt kvůli tréninkům a jsou kvůli tomu extrémně jemné :(

    OdpovědětVymazat
  3. bio výrobky moc nepoužívam 8D ja som skôr na Schaumu alebo Syoss 8) s tým som spokojná
    to máš fakt prírodnú farbu vlasov? 8D pekne...niekomu sú krásne vlasy dané od narodenia 8D

    OdpovědětVymazat
  4. Já do douglasu moc nechodím, tak o těhlech výrobcích slyším poprvý :D ale až tam pujdu přístě tak si čuchnu !!

    OdpovědětVymazat
  5. Me se hrozne líbí obal tech dvou prvních

    OdpovědětVymazat
  6. Douglas používám také a musím říct že stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
  7. vlasky mas naozaj nadherne :) tieto výrobky priznám sa nepoznám :)

    inak v profile na blogspote alebo ako sa tam da dostat tak mas stale uvedene 18 rokov (viem vsimam si hluposti ale mi to padlo do oka a tu mas ze 19) :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Stále nejkrásnější! :-)
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. díky za tipy ;) tvoje vlasy ti závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mohla bys dopsat prosim priblizne ceny?
    Nebo me by spis hlavne zajimal ten Douglas kondicioner:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kondicionér stál 329korun, ale na masku si teď nevzpomenu, pokusím se to dohledat :)

      Vymazat
  11. Inšpirovala si ma na článok a preto dúfam, že sa nenahneváš, že aj ja mám "vlasový" post :))
    Ďakujem za tipy na novú kozmetiku. Určite si minimálne aspoň jeden z produktov zadovážim :))

    OdpovědětVymazat
  12. už ti mín lítají jako koukám, máš pěkné vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  13. myslím si že douglas mají dobré a kvalitní výrobky,alespoň většinu!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní20/3/12 21:18

    V posledni dobe to tu zacalo vypadat jako na webu nejake drogerie :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mě mrzí, ale koncept blogu jsem nezměnila. Je neustále stejný, co se do přidávání kosmetických článků, outfitových a fotek ze života týče. Ale pokusím se přidávat do ostatních kategorií více :). Je-li to tak otravné.

      Vymazat
  15. Anonymní20/3/12 22:19

    Proč? Copak můžeš za to, že Ti teď přibyla kosmetika a naopak Tě nezaujal žádnej hadřík? Náhodou je fajn, že nejedeš podle šablony, ale podle života - a vůbec, když je evidentní, že tu recenzuješ to, co používáš a nenaběhneš do DMka a nenakoupíš kraviny, jen aby bylo o čem psát.
    Mě to teda baví takle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za reakci :)
      Vždy mě jeden anonym odradí. Tak mám radost, že se najde i jiný anonymní čtenář, který nekritizuje jako ten/ti ostatní. :)

      Vymazat
  16. Douglas se mi hodně zamlouvá, omrknu to, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  17. mám z téhle douglas řady šampon a je super + fakt skvěle voní, nikde není napsáno co je to za vůně, ale já tipuju ananas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je přesně ta vůně :). Stále jsem váhala, jaké ovoce, ale jakmile jsem si přečetla tvůj komentář, tak mi to rázem došlo :)

      Vymazat
  18. zrovna hledám nějaký nový, kvalitní šampon a tvoje tipy vypadají skvěle, díky! :)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. you have fantastic colour of hair :) I love it! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Máš nádherný vlasy, úžasnou barvu! Ach...:-)

    OdpovědětVymazat
  21. super =)
    já do douglasu nechodím =P

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©