čtvrtek

NEW IN: Douglas shopping

Tak jsem zase navštívila parfumerii Douglas, vždy se tam ráda vracím už jenom kvůli tomu luxusnímu prostředí. Ale o tom tenhle článek není, ten je o novinkách a o tom, na jaké recenze se můžete do budoucna těšit. Mimo to, že jsem si tentokrtá koupila dva výrobky samotné parfumerie Douglas, a to krém a zázvorový peeling (který jsem si v zimním období oblíbila), tak jsem se odhodlala ke koupi BB krému od Garnier. Tak uvidíme, zdali splní očekávání. :) Více se o samoopalovacím spreji a peelingovém krému dočtete na stránkách  http://www.bioderma.cz/
Máte s těmito produkty zkušenosti?
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. S produkty zkušenosti nemám, ale podle recenzí na BB, které jsem štela na blozích, tak jsou oba odstíny celkem tmavé. Já jsem nad ním přemýšlela, ale možná si objednám nějaký z ebaye, kde je větší výběr.

    OdpovědětVymazat
  2. BB cream mám, vyhrála jsem ho v soutěži na FB. Je docela fajn, pleť hezky sjednotí, nádherně voní a super se roztírá. Na dny, kdy na sebe nechci patlat make-up je ideální.

    OdpovědětVymazat
  3. aké majú pekné tie ,,flakońy´´ Douglas :) aj farba :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zkušenosti nemám, ale těším se na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  5. BB krém :D jsem si teď objednala vzorek!!;)

    OdpovědětVymazat
  6. I did not know about ur blog and is so cute! i'm following u now :) what about following eachother? :)
    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Garnier BB cream už mám druhý den a chystám se udělat recenzi..Takže po víkendu bude :) Musim to pár dní vyzkoušet, jsem zvědavá, co na to řekneš ty :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě ten bb cream od garnieru nejak odpuzuje

    OdpovědětVymazat
  9. ... tak koukám, že ty si normální úúúúúchyl na ten Douglas :D:D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. na recenzi BB krému se těšim, přemýšlim, jestli si to koupit, a ještě počkám na tvoji rezenci.. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak na ten BB krém jsem zvědavá. Od někoho jsem slyšela, že je naprd a vůbec nekryje, od jiných zas, že dobré. Tak to rozsekni ať vím, jestli si ho taky pořídit. :D:D

    OdpovědětVymazat
  12. BB mám vzoreček a když bude dobrej koupim :)

    OdpovědětVymazat
  13. dneska jsem si ho koupila a hned otestovala :)
    řekla bych, že na tvou pleť bude i tenhle světlý moc, ty odstíny jsou strašně tmavé oba dva, ale jinak jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  14. zkušenosti nemám ani s jednou věcí, ale těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  15. ten bb mám. moc spokojená s ním nejsem.. :( mám taky ten světlejší a i tak je na mě docela tmavý, takže myslím, že pro tebe bude ještě tmavší,ale co já vím..další nevýhodu vidím ve špatném krytí a taky v tom, že je hodně mastný..ale každému sedí něco jiného,tak třeba budeš spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mne sa ten BB krem paci. Sice mam ho len 3dni, ale mam dost problematicku plet (jazvy po akne, na licach mam nenormalne suchu plet - olupuje sa!, plus som strasne velmi bleda)a mne to vyhovuje na 100%. Som zvedava na recenziu.

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem zvědavá na recenzi BB od Garnieru. Jednou na něj čtu pozitivní, pak zase jinde negativní recenzi, tak jsem zvědavá, co na něj řekneš ty, když už máš vyzkoušený i pravý asijský BB :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. ja som si krem od garnier kupila, velmi ma sklamal, druhy krat by som si ho urcite nekupila, investovala by som radsej do niecoho kvalitnejsieho ako je toto. zanechava mastny film na pokozke, a to, ze vam urobi nejaky zazrak na pokozke...obavam sa,ze sa ho ani nedockate... takze podla mna su to len zbytocne vyhodene peniaze. Ale zase, to je moja skusenost, niekto moze mat naopak velmi pozitivnu ;o)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní17/3/12 09:07

    Ahojda, jsem taky zrzka a jsem velice zvědavá, jak rychle ten BB hodíš po psovi - podle mě nejde rozmazat tak, aby na nás nebyl tmavej. No, abych byla upřímná, na mě je všechno tmavý, asi bych nepoužívala víc jak korektor, kdybych neobjevila zázrak od revlonu, kterej nejen, že je barevně přesně ke mně, ještě je tak krémovej a v dobrém slova smyslu masňoučkej, že moje bledá suchá huba poprvé až do večera vypadá zdravá a svěží :-D
    jsem zvědavá na ohlas!

    OdpovědětVymazat
  20. Douglas miluju. :) Jinak o tom BB crému od Garnier jsem neslyšela moc dobrý recenze, ale jestli ti můžu poradit, nejlepší BB krémy mají jihokorejské značky jako MISSHA nebo SKIN79, sice je cena 2x tak vyšší, ale stojí to za to. ;)

    OdpovědětVymazat
  21. já jsem taky na tu recenzi na BB krém zvědavá, jak jen tady v komentářích čtu různé názory =)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©