neděle

NEW IN: jacket, hair dryer by Remington, cometics

Oblečení není nikdy dost a bunda se hodí vždycky. Tahle je lehčí, takže na jaro ideální :). Ti, kteří sledujete moje facebook stránky určitě víte,  že jsem váhala nad tím, která z bund Naketano bude na jaro tou nejideálnější a nakonec jste společně se mnou odhlasovali právě tuto. A přesto, že na modelce vypadala celkem krátká, v tom smyslu, že by mi nastydly ledviny, tak jelikož jsem velká tak jako trpaslík, tak mi zakrývá i zadek :D. A konečně bylo na čase pořídit si fén. Dlouhou dobu jsem váhala, který vybrat a vlastně zpočátku jsem váhala i nad značkou, ale jelikož mám žehličku na vlasy Remington, neváhala jsem a začala jsem pátrat po té samé značce... Potřebovala jsem fén, který by byl skladný, tedy ideální na mé časté cestování, který by mi samozřejmě barevně ladil s žehličkou a který by v mé ruce nevypadal, jako když držím basebollovou pálku. :) A právě tento fén (více se o něm dočtete na http://www.muj-remington.cz/ ) všechna tato kritéria splňoval :).
A v neposlední řadě musím zmínit skvělou cenu, protože 399korun je jednoduše bomba. :)  A nakonec moje obvyklé zásobování kvanty kosmetiky, abych tady měla neustále nějaké recenze :). A nebojte...nezásobuji se jen já sama, vždy nakupuji výrobky pro celou domácnost :D. Takže to není tak, že by má spotřeba byla tak neuvěřitelně obrovská, že bych jediný šampón vypotřebovala během jednoho týdne. To určitě ne :D.
Tyto výrobky jsem kupovala z obchodu www.erbario.cz, na který mě nalákala jedna bloggerka, která básnila o jejich úžasném mýdlovém šampónu. A jak už to tak bývá, vždy nezůstanu jen u jediného výrobku, ale nakonec si jich vždy pořídím více :D.... Zatím jsem zkušenost s takovýmto typem šampónu ještě neměla...A tak se těším až ho konečně vyzkouším, jestli to je vážně takový zázrak, jak jedna z Vás psala. 
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Bunda je super, krásně ti kontrastuje s vlásky. Remington fén také používám a vzhledem k tomu, že ani nemám kam cestovat, připomíná rozměry onu zmiňovanou bejsbolku. Ale už jsem si zvykla a nedala bych ho z ruky :) A kosmetika vypadá fakt skvěle, miluju originální etikety!

    OdpovědětVymazat
  2. tá bunda je super :)
    mydlový šampón mám tiež, len inú značku. a s tým mojím som spokojná, len mi umývanie vlasov trvá dlhšie, než šampónom ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne prírastky ako do šatníka, tak aj tie kozmetické :)

    OdpovědětVymazat
  4. to vypadá jako nějaká přírodní kosmetika, je to tak? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta bunda je fakt krásná. Pokaždé když přijdu na tvůj blog, tak obdivuju hlavně tvoji barvu vlasů! Hlavně se nikdy nebarvi!!! :D Taky bych chtěla být taková zrzka, krásné:)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká bunda :) Skládací fén je super. Já mám takový velký, který je na cestování opravdu nevhodný :D

    OdpovědětVymazat
  7. Bunda ti sluší. Ta italská kosmetika vypadá moc dobře :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. ááá ta bunda je luxusní! Ceady tu ti budu hodně závidět :))

    OdpovědětVymazat
  9. Mě by kvůli těm kapsám neslušela, ale tobě moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  10. ta bunda je skvělá! fén je suprový, moc se mi líbí, jak lze poskládat

    OdpovědětVymazat
  11. Super fakt díky, ja se snezim setrit, a zas nejaka nova kosmetika :DDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  12. Ceady,mužu se na něco zeptat?Kam dáváš ty hromady oblečení :D?To máš tolik skříní a šuplíků,že se ti to vejde v pokoji?Protože přitom množství oblečení,které nám tu předvádíš,fakt nechápu,že se ti tam ještě něco vejde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pokoj po sestře, ze kterého jsem si udělala šatnu...nebo spíše skladiště :D

      Vymazat
  13. Bunda Ti moc sluší, hodí se Ti k vlasům! :)

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj Ceady,
    máš u mě na blogu dárek ;-)

    tak snad se neurazíš.

    OdpovědětVymazat
  15. Ty jsi rychlík :-D

    díky moc

    OdpovědětVymazat
  16. ta barva bundy s tvými vlasy vypadá úžasně! :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  17. pretty jacket!

    http://sticktofashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. TY máš tak neskutečně nádherný vlasy!!!!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©