pátek

NEW IN: Spring shopping

S příchodem jara mám chuť i na jarní náladu, a jelikož hned necítím vůni rozkvetlých květin (obzvláště teď, když je deštivé počasí), navozuji si ji alespoň přes den pomocí difuzéru a když je noc, tak se zase vrhnu na zapalování svíček :). Doposud jsem vždy zkoušela jen parfemaci růží, tak uvidíme, zdali budu s tímto zázrakem spokojená.
Obhlížela jsem internet a našla jsem dva eshopy, které se na tyto produkty zaměřují. A to  almara-shop.cz, takový vintage obchůdek :) a  gutea.cz.
V poslední době navštěvuji čím dál více Douglas. Naposled jsem se s paní prodavačkou  bavila na téma laků na nehty. Vždy totiž řeším to, že mi lak vydrží velice krátce a tak považuji všechny za nekvalitní. Ať už se jedná o OPI, MAC, essence a další laky...všechny mi vydrží den. A tak jsem byla ujištěna, že lak opravdu vydrží maximálně dva dny, takže to není nic neobvyklého :). A tak jsem si při té příležitosti pořídila další tři laky do sbírky a k nim si přibalila pilníček. (p.s.: Víte, že se nehty  mají pilovat jen jedním směrem?)
A nakonec slibovaná ukázka věcí, které jsem si pořídila v Profimed :). O vlasové kosmetice Lee Stafford už jsem se tu dost nabásnila. Na příklad tyto produkty (šampon a kondicionér) jsou určené pro vlasy, které nikdy nerostou a sprej je zase určen na žehlení vlasů :). Jedná se vlastně o první kosmetiku, kde mi nabídka produktů neuvěřitelně vyhovuje. :)

Máte s některým z těchto produktů zkušenosti?
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. z tohohle vintage obchůdku - almarashop.cz mám vůni do interiéru,celkově je tenhle e-shop skvělý :) těším se na recenze,hlavně na ty vlasové produkty Lee Stafford :)

    OdpovědětVymazat
  2. všechny tyhle produkty vidím poprvé :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jarní už cejtila :) běhám v parku a tam už rozkvetlo pár keřů takže mmmm! Ale moc se těším na ty levandule :)
    a produkty taky neznám

    OdpovědětVymazat
  4. Ááá to všechno vypadátak krásně!:)

    OdpovědětVymazat
  5. s touto značkou žádné zkušenosti nemám :/

    OdpovědětVymazat
  6. Lee Stafford produkty mě hodně lákají :) ale zatím nic nemám ... tak snad brzy něco vyzkouším :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. jojo to vím, pak se nehty totiž třepí.. a moje jsou toho absolutním důkazem, jenže mě se je prostě jedním směrem pilovat nechce :D

    OdpovědětVymazat
  8. pilování jedním směrem o to vím stejně jako o tom že se nemají stříhat ale upřímne z toho by jedno je*** než by to vždycky celý zapiloval :D a budou nějaká recenze? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, že budou recenze :-)

      Vymazat
    2. to víš, že budou recenze :-)

      Vymazat
  9. O té vlasové kosmetice z Profimedu jsem taky přemýšlela. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Lee S. mám moc ráda,, kondicionér na barvené vlasy jsem používala snad 3 roky v kuse,, ale už to potřebovalo změnu,, zkoušela jsem i ten co máš tady a je taky skvělý... Joooo a abych nezapomněla, jejich suchý šampon pro blondýny je naprosto božský!:D <3

    OdpovědětVymazat
  11. Levandulovou vůni miluju když usínám, ráno se pak cítím většinou dobře vyspaná a odpočatá. Má hrozně příjemnou uvolňující vůni. :) A s tím Lee Stafordem... Čím dál víc přemýšlím že zainvestuju a taky ho vyzkouším, ale spíš na objem vlasů. Nevíš o nějaké recenzi nebo nemáš zkušenosti? :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. z této kolekce pro vlasy, které nerostou, mám masku na vlasy a účinky jsou 1000%! :) vlasy mi teď rostou jako nikdy a to ji používám jen jednou týdně, nevím, co by dělaly, kdybych ji dávala víckrát :) a na šampón se taky chystám :))

    OdpovědětVymazat
  13. fakt jo? mě OPI, Essie a podobné kvalitnější značky vydrží celý týden :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní2/4/12 10:55

    od kamarádky jsem dostala k narozeninám difuzér a svíčku vůně jasmínu úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní2/4/12 11:01

    dostala jsem od kamarádky svíčku a difuzér vůni jasmínu nádhera :) doporučuji a nehtíky nepilovat kovovým pilníčkem !

    OdpovědětVymazat
  16. nemuzu si vynachvalit Better than gel nails od Essence, vrchni lak, ten vydrz prodlouzi uplne neuveritelne

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní8/4/12 18:04

    Co ještě od Lee Stafford používáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vytvořila jsem novou kategorii s recenzemi na jednotlivé značky, takže vše najdeš na http://thelifeofceady.blogspot.com/search/label/lee%20stafford

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©