neděle

Our Hotel Room in Volcano Complex (day 1)

Pohádkový víkend byl opravdu tak pohádkový jako jsem si ho vysnila. Jsem za to příteli neuvěřitelně vděčná. Řekněme že to byla teprve naše první společná dovolená, bez přátel nebo rodičů :). A o to více jsme si to užili! Nafotila jsem za těch pár dní neuvěřitelně moc fotografií, že Vás jimi budu postupně zásobovat celý týden, protože by toho bylo na jediný článek přespříliš. A tak mám tady protentokrát fotografie pokoje :), ze kterého by přítel nejraději ani neodcházel :).  Ale jelikož jsme měli poměrně nabitý program, tak se tady zase tolik neohřál. Nepočítám-li celou noc a "po-snídaňové" a "po-večeřové" zdřímnutí si, protože se vždy neuvěřitelně přecpal :D.
A tak když už přítel spal, tak já se jako třináctka věnovala hraní si s fotoaparátem a brouzdáním po internetu, protože zde bylo wifi připojení, bez kterého bych si už snad život ani neuměla představit :). Jsem totiž veliký závislák na internetu. (Asi bych se měla začít léčit.)
A co vy a hotely? Taky fotíte všechno jako šílenci?

Na koupelně bylo ze všeho nejlepší zvětšovací zrcadlo, ve kterém jsem vždy vypadala jak obluda, ale zase alespoň vidíte do detailu, jak dobře nebo špatně jste nalíčené. :-). Nejraději bych ho vytrhla a odnesla si ho domů :D. Takže kdybyste věděli, kde takové koupit, tak budu za radu jedině ráda!
A na závěr tady mám fotografii kosmetiky, bez které bych se neobešla... A to bez mé kosmetické MAC taštičky s dekorativní kosmetikou, bez mých třech kroků od Clinique, Douglas očního odličovače, hřebenu tangle teezer a v neposlední řadě odličovacích ubrousků od Korres, bez kterých nedám při cestování ani ránu. Takže pokud hledáte stylové vlhčené ubrousky, pořiďte si tyto. Mají teď nové balení, takže o to více mě teď lákaly.
A na jaké fotografie a "povídaní" se můžete těšit příště? Fotografie ze vstupní prohlídky, ze cvičení s trenérem,  na pár fotek ze salónu, z masáže a z vířivky :-)
foceno ve volcanocomplex
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. Pokoj vypadá opravdu luxusně. Hádám, že zelené a žluté tubičky v koupelně jsou erární, je to tak?

    Snad jste si užili ten "nabItý" program :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ty zelené a žluté tubičky byly erární :-)

      Vymazat
  2. Anonymní25/3/12 12:53

    :OOOOOO! skvělééééééé

    OdpovědětVymazat
  3. Myslim si že takový luxus by bola škoda neodfotiť. :)

    OdpovědětVymazat
  4. úplně vám závidím! :) fotky jsou nádherné ;) taky vždycky všechno fotím :D

    OdpovědětVymazat
  5. teraz ti závidím, okamžite by som išla na nejaký výlet a bývala v takomto luxuse

    OdpovědětVymazat
  6. ten pokoj je nádhernej, fakt!

    OdpovědětVymazat
  7. To je přímo nádhera!! :) :) Tak krásný luxusní pokoj. :) Jé ani nevíš, jak ti závidím. :) :) Hrozně se těším na další příspěvek! :)

    OdpovědětVymazat
  8. já většinou fotím pokoj nějak celkově, jedna fotka by stačila, ale mamka musí mít vyfoceno všechno ze všech úhlů, včetně balkonu, vnitřku skříní atd. :D

    OdpovědětVymazat
  9. wow wow wow tomu se říká relax, vypadá to tam super!
    Rozesmálo mě, že vypadáš prej jako obluda, u Tebe to není možné! :-O
    MOc ti to sluší!!
    Těším se na další posty

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný pokoj! Snad jste si to užili!:-))

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní25/3/12 16:42

    Mě by zajímalo, jak jste se k tomu vlastně dostali, jestli kvůli nějaké příležitosti nebo jen tak, nějaké zážitky z cesty, informace o ceně, okolí a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ještě napíšu, ale přidávala jsem do článku odkaz na hotel právě proto, abych předešla takovým dotazům, protože veškeré ceny nalezneš tam :-). Ale jinak ten zbytek určitě ještě napíšu :-).

      Vymazat
  12. Anonymní25/3/12 16:42

    jéé a zase čekat na schvalení

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to dost luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  14. hnedby som sa tam nasťahovala :D

    OdpovědětVymazat
  15. To je teda luxus pokoj, nádhera. Přítel taky vždycky fotí komplet celý pokoj, když někde jsme :D

    OdpovědětVymazat
  16. No máte to tam hodně pěkný!!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. je to jste si museli uzit!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Wow, ten pokoj vypadá neskutečně, to by se mi z něj taky nechtělo, takže se příteli nedivím :D

    OdpovědětVymazat
  19. wow :D tam bych chtěla bydlet! :D
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Úplně jsi mě nalákala, chceme jet s přítelem před mojí maturitou na víkend do Ostravy, takže jsme dneska hledali také nějaký hotel... :)
    A jak vidím, měli jste to velmi pěkné, jsem ráda... takové relaxační víkendy jsou fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to je úplně pohádkový :O

    OdpovědětVymazat
  22. Krasne...moc se mi libi jednoduchy design pokoje.
    Ani se nedivim,ze se vam z pokoje nechtelo:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní26/3/12 18:59

    Kolik ti je let? :)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní28/3/12 19:33

    Teda, to je snobárna. Co z toho máte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co máš z toho ty, že jedeš na výlet nebo na dovolenou? Odpověz si sám. Že by příjemný relaxační víkend s partnerem? :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©