pátek

OUTFIT: Challenge for me and you?

                            triko- Hippsy, jeans- Orsay, Eye hadow - Korres  ( recenze )                                  
Nemohu si pomoct, ale když se kouknu na první fotku, připadám si jako KOBLÍŽEK :D. Měla bych se sebou začít něco dělat :D. Někdo si nadává do tlusťochů a já se označuji sladkými potravinami, jako bych snad říkala, že jsem k nakousnutí :D. To sladké mi asi začíná lézt na mozek... /Tedy ta fotka je stará už dva týdny, ale pochybuji, že bych se za tu dobu nějak extrémně změnila./
Což mi připomnělo, že už jsem dlouhou, předlouhou dobu neuveřejnila žádný recept. A že je tady po nich poptávka... Tak se přemůžu a něco uvařím a samozřejmě nafotím jako vždy krok po kroku :). 

Když už jsem u tématu pojídání, všimla jsem si, že neustále přibývají nové hubnoucí blogy.... a tak jsem si řekla, že proč se k nim do jisté míry nepřidat právě v tom, že bych Vás informovala a vytvářela jednou týdně takové CHALLENGE VIDEA nebo raději jen články, ve kterých bych zhodnotila předchozí týden, co se sportování a jídla ve smyslu receptů týče (dosavadní recepty naleznete TADY). :D Alespoň by to bylo nějaké oživení....
Co vy na to? 
Už nikdy více :).
SHARE THIS POST

35 komentářů:

  1. páčili by sa mi také články, ale nemyslím si, že vyzeráš ako kobliha :) a ja som žiadne také chudnúce blogy nezaregistrovala (aspoň články), tak ak sa smiem spýtať, aké sú to? :)

    OdpovědětVymazat
  2. vůbec nepotřebuješ hubnout !! nedovedu si tě představit třeba s padesáti kily. to bys vůbec nebyla ty. ale jinak nějaký dobrý recept vždy uvítám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, asi se taky navrátím k hubnoucímu blogu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, k nkousnutí seš ale stejně se sebou něco dělej, protože pak se budeš cejtit nejlíp na světě! (říká holka co se právě ted uvelebila k notebooku po dvou 18minutových bězích-chůzích, mně zas endorfiny stoupají do hlavy :))
    ten nápad se mi moc líbí a na recept se těším, challenges by mohly být taky fajn :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní9/3/12 09:41

    Usmev ti TAK MOC slusi!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. myslím, že by to bylo super mít novou "challenge" :-)
    jinak ta modrá ti ohromně sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě:) je to skvělý nápad:)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se v modré moc líbíš ;) A koblížky mi vždycky chutnaly :D

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrej nápad s tím článko-videem, :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Nápad je to super, ale já nevidím důvod proč bys měla hubnout... Kolik měříš? Někde na Tvém facebooku jsem četla, že jsi zhubla a teď vážíš už míň než (teď nevím přesně) 58 kg? Takže řekněme, že teď máš 55 nebo míň.. To není hodně. Já třeba při svých 170cm vážím 60-61kg a tlustá si nepřipadám. Teda ne, že by se mi nelíbilo vážit padesát kilo, ale nechci vypadat jako anorektička. Tak to hlavně nepřeháněj:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě přijde tvoje postava akorát, ty koblížku :D ale jestli hubneš, tak by ses s námi o tom podělit mohla, takže souhlasím s články zhodnocujícími předchozí týden :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je to Essence No Limits Volume Mascara (šedý obal). V blogové hubnoucí sféře jsem se pohybovala asi dva roky. Opravdu jich je čím dál více. Nejvíc se těším na nějakou inspiraci v podobě receptu - děsně mě baví vařit zdravá jídla :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní9/3/12 11:25

    Nieee, nerob zo svojho blogu premotivovany chudnutie-nanucujuci portal. fakt nie. toto tu ma bavi a nechcem uz naozaj z kazdej strany pocuvat o chudnuti, si krasna taka aka si a urcite nie si tucna ani koblizek.

    OdpovědětVymazat
  14. taky bych potřebovala se sebou něco dělat :-P, jinak má krásnou ženskou postavu

    OdpovědětVymazat
  15. myslím že bezva nápad, před nějakým časem jsem našla na tumblr stránku s fotkama holek jak hubnou, docela dost to člověka motivuje, když vidí, jak trocha cvičení změnila člověka už za měsíc.

    OdpovědětVymazat
  16. ještě přidávám odkaz, možná to znáš : http://before-afters.tumblr.com/

    OdpovědětVymazat
  17. To znie super, a kedze prichadza pomaly jar aj ja zacinam trosku pracovat na tom, ale ked uz sme pritom, mne sa pacis taka aka si a tie vlasy ti budem stale zavidiet ! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Máš pravdu, štíhlost je v dnešní době všechno. :) Pokud teda nejsi superbohatá nebo supertalentovaná Adele. :) takže já říkám jen "Držím palce!" :)

    OdpovědětVymazat
  19. já bych brala videa i články!! ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Jsi roztomilá :-)
    pěkné barva trika, sluší ti

    OdpovědětVymazat
  21. jasně, dobrý nápad :) Mohla by jsi udělat video recept spíše, než fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky Ceady,no koblížek nejsi,máš normální postavičku,prostě ženská žádná vyzáblina,jinak jsem se teď namalovala stejně jako ty na tý fotce :D,ach jo jen ty vlasy hnědozrzavý,strašně moc bych je dala jen na zrzavo,ale nevím mám je tmavý a nechci je ničit peroxidem.Prakticky bych se asi neměla bát jít úplně na zrz,protože mám stejně barevnou pleť,oči a pusu jako ty.Ale co když to nevýjde a mě to nebude slušet víc než jako bruneta?Kdo ví no,chtěla bych to zkusit,ale jsme posera :)

    OdpovědětVymazat
  23. Založit hubnoucí blog by měl ten, kdo to potřebuje...;) Ty do nich vážně nepatříš.

    OdpovědětVymazat
  24. raz za čas možno ale inak ostaň na tom čo robíš lebo to ti ide najlepšie a hlavne vyzeráš normálne tak si nič nenahováraj a ked ti niekto vypisuje komentáre na tvoju osobu tak to proste ignoruj aj tak nikdy nevieš ako vyzerajú tí čo to komentujú kedže väčšinou sú to anonymné komenty :)a inak veľmi pekný blog :)ale recepty a recenzie určite ešte tento blog spestria a bude tu zo všetkého trochu

    OdpovědětVymazat
  25. Recepty by byly super! Jak fotky, tak videa :-)
    A na tý první fotce ti to straaaašně moc sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem pro a možná do toho půjdu taky :D A náhodou vypadáš skvěle;)

    OdpovědětVymazat
  27. máš moc hezký úsměv, tvůj blog působí mnohem pozitivněji, když se na fotkách usmíváš :)

    OdpovědětVymazat
  28. prej koblížek :DDDD vždyť ti to sluší!! :) :) takže žádný hubnutí!!! :)

    OdpovědětVymazat
  29. jsi ta nekrásnější zrzka Ceady!))

    OdpovědětVymazat
  30. Sluší ti to! S tím hubnutím nevím, podle mě by měl člověk změnit celkově životosprávu. Recepty sem určitě dej, ale to hubnutí nevím nevím. Sluší ti to, tak jak jsi a mám ozkoušeno, že jamile je člověk v pohodě, tak kila jsou pak samy dolů. ;)

    OdpovědětVymazat
  31. NAOPAK! Jak to děláš že jsi tak krásná? Né moc namalovaná, přirozená, úžasná :)
    Ty challenge videa určitě ANO! :)

    OdpovědětVymazat
  32. táto modrá ti pristane najviac :)

    OdpovědětVymazat
  33. nepřeháněj!! žádný koblížek nejsi! jsi krásná a aspoň ne nějaká hnusná vychrtlá kost!..takové se ani klukům nelíbí ;)
    -na těch předešlých receptech jsem závislá! ..uvažuji o tom, že si je vytisknu a udělám z nich takovou malou kuchařinku :D

    OdpovědětVymazat
  34. Tak ti to na první fote sluší, protože se usmíváš! :). A ten nápad není špatný, dlouho tu nebyl nějaký recept.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©