středa

OUTFIT: evening party

Byl tady dotaz, zdali bych Vám blíže nepředstavila můj nový křivák, protože nebyl vidět úplně celý v předchozím outfitu :)... Tak doufám, že si ho tentokrát pořádně prohlédnete... a jakmile budu venku, tak mě nepřehlédnete, protože teď už nevyjdu z domu jinak než v křiváku a s creepers botičkami :).
značka: Vyfotím Vás ráda :D.
A hrozně moc se těším na víkend...Zatím Vám nic neprozradím, ale jakmile se k tomu odhodlám, věřte, že Vás o tom budu informovat jen na FACEBOOKU :).
                        t-shirt- Hippsy, shorts- H&M,jacket- Sheinside, glasses- sunglasses-shop ,  tights- Timea                        
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Křivák je vážně super a ty brýle taky :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. jak na evening undergroung pretek nejaky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten křivák je prostě dokonalý a ty brýle též :)!

    OdpovědětVymazat
  4. ty bryle a bunda jsou skvely moc moc moc!!!
    sluší ti to!)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. no, normálně si kupuji oblečení v dětské velikosti :D styl ne?? :-):D

      Vymazat
  6. Ceady, ten je parádní, mě přijde pěkný sice opravdu kratší, ale to vůbec nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no on by měl být ještě kratší, ale jelikož jsem trpaslík, tak má na mě takovou podivnou délku

      Vymazat
  7. moc pěkná bundička! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je super! Taky nutně potřebuji křivák!

    OdpovědětVymazat
  9. Pěknej křivák! Nemálo ti ho závidím! :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Křivák i brýle..dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  11. Křivák pěkný, ale hlavně máš pěkný vlasy, ty ti na fotkach obecně kralují :D

    OdpovědětVymazat
  12. okuliare su strašne super :)

    OdpovědětVymazat
  13. Černá je černá a křiváky se vždycky nosily kratší ;)

    OdpovědětVymazat
  14. your sunglasses are fantastic!

    http://sticktofashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. ja mám skoro rovnaký a tiež je takej neurčitej dĺžky a je to pekné tak!

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní22/3/12 00:22

    Proc se tomu rika krivak?

    OdpovědětVymazat
  17. Ten křivák je boží ;) Jenom jsi zase celá černá :/

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní27/3/12 14:48

    Anonymní - protože se zapíná nakřivo...OMG!!!Veronika

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©