sobota

OUTFIT: I was Emo Girl

     tshirt- Felicee , trousers- H&M, nails- OPI, jacket- Sheinside, watch- Casio, bag- H&M, creepers- RedRaven     
Emo období mě naštěstí opustilo a tak sebelítost i chuť trávit veškerý čas v samotě je pro mě minulostí... Teď mám období družení :D. A tak si mě přítel musí hezky hlídat :D.
Jinak tady pro Vás mám slibovanou ukázku OPI laku, na který přišla řeč, když jsem Vám psala  o beauty salonu TADY, kde jsem si nechávala dělat manikúru. Což mě také přivedlo na myšlenku toho, že bych mohla sepsat článek "Mé oblíbené jarní laky" :). Tedy pokud o něj budete stát :). 
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. lak je nádherný, potom napíš, koľko ti vydržal :) A taký článok by sa mi páčil

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak a creepers jsou dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Období družení :D To asi to jaro :))

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak jsem to nepochopila :D ty jsi pořád ještě v hotelu nebo už doma?

    OdpovědětVymazat
  5. ten článok by bol super Ceady .)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,hezký outfit,potřebovala bych poradit kde by se dala sehnat ta černá bundička co má Ceady?Prošla jsem pomalu celé paladium a nemůžu najít něco v tom stylu.Buď jsem slepá nebo prostě nemám štěstí.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš nejhezčí boty:) Sluši ti to:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten lak vypadá dost dobře :) .. o článek bych stála a určitě nejsemjediná ;) :)

    OdpovědětVymazat
  9. jej, pripomenula si mi moje emo obdobie spred pár rokov :D a ten lak na nechty máš super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Sluší ti to, ten lak mě prostě dostal, jak jsem ti už psala :)!

    OdpovědětVymazat
  11. určitě ten článek udělej..;) to by bylo super..;) jinak ti to moc sluší..:)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem pro článek o oblíbených lacích :) A outfit opět super :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní31/3/12 19:25

    Pristane ti to.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty boty jsou tak úžasné!!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Úh, to je krásná barva!:-O
    A určitě udělej, těším se:-))

    OdpovědětVymazat
  16. the shoes are fantastic!

    http://sticktofashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©