pondělí

OUTFIT: in Prague with my Zebra Creepers

          creepers shoes- RedRaven, jeans- H&M, coat- H&M, handbag- H&M, bag- Clinique                    
Dlouho mi trvalo, než jsem přítele ukecala, aby mi vytvořil takovéto fotky a konečně se to povedlo. A tak i když jste mě už takto viděli oblečenou, konečně mám tady něco kvalitnějšího :). Aneb moje víkendové nákupy v Praze :).
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Zrovna před chvilkou jsem jedné bloggerce psal že stále těmto botkám nemůžu přijít na chuť,nevím proč,možná že to není můj styl a mnohem raději mám například kecky Keds které se znovu vrací na scénu.Ale ty se hodí spíš až na jaro a léto...Víkendové nákupy v Praze ♥ I Love You...

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se takhle oblečená a nalíčená moc líbíš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jooo k tomu se toho sveho snazim prekecat uz hoooodne dlouho

    OdpovědětVymazat
  4. Ta první fotka je fakt krásná ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím tě,jukni na můj blog a řekni mi, co na ten nový vzhled říkáš? Jestli tam najdeš všechno lehce (archiv, followers, atd..)..jsem z toho trochu v rozpacích, ale chtěla jsem změnu.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se prostě nelíbí! Ale sluší Ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  7. první fotka je perfektní a sluší ti to moc :)

    OdpovědětVymazat
  8. :) :D mám pro tebe tajemství :D brzo uvidíš na mým blogu něco, co jsi mi poradila :D mhuheheee :D a ano myslím tebe Ceady!! :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. já se do tvého blogu zamilovala už jen když jsem viděla že jsi zrzka! vlasy máš vážně krásné a jak už bylo tady řečeno-nalíčené oči ti vážně seknou ;)

    OdpovědětVymazat
  10. tyhle boty se mi moc líbí, ale spíš je vídám na trošku extravagantnějších kouscích, přijde mi trochu škoda je mít takhle k džínám. Ale jinak sluší a máš krásný vlasy.

    OdpovědětVymazat
  11. Super Ceady, snad se Ti bude dařit přítele překecávat častěji ;) A děkuju za pochvalu designu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Botky se mi dost líbí, jsou stylový a je to prostě něco jinýho :)) Jen v ČR asi do větších měst, nevim jak by na tebe koukali v malém městěčku .. :D :)

    http://katthrins-beauty-book.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. ty bpty jsou luxusní :) ta podrážka ou :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©