úterý

OUTFIT: mint colour

                          dress- Tamsin , tights- Timea, shoes- H&M, belt - Felicee                               
Jaro je tady a tak je na čase obměnit šatník, vyházet zimní šaty a vyměnit je za ty jarní. Tahle pistáciová barvička má být letošní jaro trendy a tak jsem ráda, že jsem si tyto šatičky koupila na podzim ve slevě :). Ale stejně mě příchod jara neodradí od kombinování s černou barvou. 

A co vy, necháte se strhnout ihned všemi trendy? Ano nebo Ne?
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. pristanú ti :) .. a ja sa netiahnem, no tie tohtoročné ma trochu dostali :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc moc ti to sluší :) ale mě je na šatičky ještě zima.. brrr

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné šaty, moc ti sluší. Já se trendy nechávám strhnout jenom když se mi líbí, s mint barvou nemám problém, takže si určitě něco v téhle barvě pořídím :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. cute outfit!

    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou hezké, ta barva ti sluší :) Já už se táák těšim na jaro, ale u nás je ještě taková zima, že musim pořád nosit kabát :(

    OdpovědětVymazat
  6. Já ted trenduju, ale ve sportovnim, takže je to takový undergroundový trendování :D t šaty jsou krásné, měla jsi štastnou ruku, nejlepší je nakupovat vždy mimo sezonu na tu nadchazející já to řikám furt :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší Ti to Ceady moc :-) A myslím Tím šaty na postavě, tak i v obličeji :) A s těma trendama...pastely neony jo, ale víc to hrotit asi nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krása! Tahle barva naprosto kontrastuje s barvou tvých vlasů a bezvadně ti sedí! Šatky i pásek jsou dokonalé!!

    OdpovědětVymazat
  9. Velmi pekne šaty :)
    www.livefreelifeforever.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Už se těším až doblním šatník!! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou moc pěkné, i s tím pásečkem :) Akorát mě by vadily ty rukávy na gumičku :D A jinak si taky plánuji pořídit si něco v mátové nebo neonové barvě, ale spíš nějaký obyčejný kousek, co se dá dobře kombinovat :) T.

    http://ostrichandcheetah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Ty šaty se mi líbí , mám ráda takové vzory :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásně tě to rozsvítilo :)

    OdpovědětVymazat
  14. Sluší ti:) hned si veselejší :)

    OdpovědětVymazat
  15. No, nevím, jestli se ti to hodí k vlasům.. Takové vzory a ještě s mentolovou.

    OdpovědětVymazat
  16. Náhodou ti to sluší! Já sem si taky nějak oblíbila černou i šedou, tyhle šaty ti sednou :).

    OdpovědětVymazat
  17. šaty sú krásne :)
    a máš nádherné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  18. krásne :) ♥čierne silonky

    OdpovědětVymazat
  19. Tobě ta mint barva aspoň jde parádně k vlasům :)
    (jinak mě se k těm šatičkům moc nelíbí ty průhledné černé silonky, viděla bych to spíš na neprůhledný, ale proti gustu ... :) )

    OdpovědětVymazat
  20. sluší! : ) ikdyž já bych si na to asi ještě netroufla! :D
    a máš nádherný vlasy!

    OdpovědětVymazat
  21. Wow! ta mint ti opravdu moc sluší, ty vlasy do toho ještě! KRÁSA :)

    OdpovědětVymazat
  22. velmi pekné saty, ale ja osobne si myslím, ze by ti viac pristali trošku dlhsie saty, ale určite nad kolena nie pod. Krasnu farbu maju :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©