pondělí

OUTFIT: morning without makeup

                               shirt- Vintage, jeans- Orsay, creepers- RedRaven                                
V poslední době si zase připadám jako koule a tak uvažuji, že začnu éru vysedávání na schodech :D. Protože věřím, že těch pokojových předzrcadlových nebo spíše vedlezrcadlových fotek už máte všichni dost! A počítám, že tuhle éru opustím, jakmile mě ten pocit opustí. Takže můžete jedině doufat :D. Poté mě třeba chytne focení na záchodě a nebo ještě hůře, fotografie na naší zahradě :D

SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. wau, máte úžasný schody :)
    a sluší Ti to, těm botám však bohužel neholduji :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máte krásný interiér bytu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju všechny tvoje fotky :-) a třeba ty na záchodě by nebyly špatné :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Na schodech moc sluší, ikdyž to slušelo vždycky všude. Navíc luxusní pozadí a zase ty záááářivé krásné vlasy. To se tak někdo má...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní26/3/12 14:26

    Máte nádherný dům! i ty jsi krásná, tady ti to moc sluší! miša

    OdpovědětVymazat
  6. náhodou fotky na zahradě by nebyly špatný!:)

    OdpovědětVymazat
  7. na ty záchodové fotky se celkem těším ! byl by z toho vtipný booklet třeba nějaké zpěvačky nebo tak.. :D doufám, že sis o víkendu užila, za víkend v luxusním hotelu (navíc s někým koho mám ráda) bych zabíjela :DD a na fotce ti to sluší ♥ co se týče té koule, cítím se podobně tudíž začínám s mrkvovou dietou :D zatím se mi jenom osvědčila

    OdpovědětVymazat
  8. Začínám asi milovat tvé vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty boty jsou prostě dokonalý!!:D ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Já chci fotky na záchoděěěě.... Prosíííím :-D

    OdpovědětVymazat
  11. jasnéé..schody to vždy istia :D

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkná fotka, máte hezký schody:D

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní29/3/12 13:53

    Jen jsem se chtěla vrátit k Tvému vaření,když píšeš něco o nadsázce o době přípravy jídla.Myslíš si, že každý kuchař napíše,že se jídlo bude vařit hodinu a přitom je třeba za deset minut hotové?Obráceně to docela jde,jako u těstovin, kdy je lepší je ochutnat po určité době a raději nechat dovařit.Co si myslíš?

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní8/4/12 18:09

    Nevím, proč ji tak buzeruješ. Její recepty jsou úžasné. A pokud je nechceš číst, tak je nepročítej. Jak jednoduché. Já zatím vařila téměř vše podle Ceady a s ničím jsem problém neměl.

    K.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©