neděle

OUTFIT: Nearer My God To Thee

            shorts- H&M, shoes - RedRaven, tights- Timea, Jumper- Gate, bag- H&M              
Nemám náladu se česat, nemám chuť se malovat. Nechci nic...Nejraději bych vše zaspala a doufala, že až probudím, budu mít vedle sebe svou malou chlupatou bílou kuličku, mého Tadeáška. Je druhý den, kdy jsem s ním byla na utracení a stále brečím a ne a ne se toho ustavičného pláče zbavit a když už nebrečím, tak jsem tak otupělá, že si připadám jako důchodkyně, která tupě zírá z okna. Je těžké vyrovnat se se ztrátou někoho, kdo Vám byl tak blízko, blíže než kdejaký člověk. 
Kdo mi teď bude dávat ranní, odpolední a večerní pusinky? :( Kdo se na mě bude těšit? Kdo se mnou bude trávit všechen můj volný čas? T_T  Je mi tak smutno.

 
SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. Ceady to je mi líto :( Ale vím přesně jak se cítíš. Táta teď byl utratit kočičku, co jsme měli od mého narození...ale ono to přejde a bude líp, to vidím i na sobě ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Chudák Tadeášek!!:( byl fakt roztomilý! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní11/3/12 08:37

    Co se stalo ??

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám tuhle náladu, jen k ní nemám pořádný důvod. Prostě doba života různých lidí (když jsou lidi zvířata, jsou zvířata lidi) je různě omezena, což nám dává možnost si tu společnou dobu více užít :) a za chvilku to bude lepší, a Tadeáška nahradí jiný frajer a ten bude mít zase jinou osobnost a bude snad stejně dobrým přítelem. Bude líp a až tak bude budu ti závidět :)

    OdpovědětVymazat
  5. to je mi líto :(
    ztráta přítele je dost bolestivá, i když šlo "jen" o domácího mazlíčka. když mi umřel pes, ležela jsem na něm v kotci a plakala, vyrůstal se mnou celý život.
    bude zase dobře, drž se!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi tak přírozená, krásná :)
    Tvůj outfit je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny sveter :) Vyplač sa , časom to prejde :)

    OdpovědětVymazat
  8. na to treba len čas.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Když mamka utratila našeho kocoura také jsem pořád brečela, ležel se mnou v kočárku jako kotě a najednou byl pryč...určitě to hodně bolí, ale věř že za pár dní či týdnů to přejde :) alespoň se netrápí bolestmi, měl u Tebe určitě krásný život :)

    OdpovědětVymazat
  10. Chce to čas :-( moc mě to mrzí, vím, jaké to je... :-( naše Barča zamřela ve 14 letech, museli jsme ji nechat utratit, protože měla vodu na plicích a epilepsii.. poslední den jsem s ní strávila v kuchyni na dece pod stolem a četla jí z knížky, aby pořád slyšela můj hlas a věděla, že do poslední chvíle není sama... vyplač se, vyzuř se... časem začneš vzpomínat na ty krásné chvíle a uvědomíš si, že Tadeášek bude pořád s Tebou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Chce to čas :-( moc mě to mrzí, vím, jaké to je... :-( naše Barča zamřela ve 14 letech, museli jsme ji nechat utratit, protože měla vodu na plicích a epilepsii.. poslední den jsem s ní strávila v kuchyni na dece pod stolem a četla jí z knížky, aby pořád slyšela můj hlas a věděla, že do poslední chvíle není sama... vyplač se, vyzuř se... časem začneš vzpomínat na ty krásné chvíle a uvědomíš si, že Tadeášek bude pořád s Tebou :)

    OdpovědětVymazat
  12. je mi to ľúto. :( Neboj po čase príde určite niekto kto ti bude rozdávať lásku či rano alebo vecer :)

    OdpovědětVymazat
  13. Je mi to líto! :( Znám to, taky jsem to zažila.. tenkrát to byl můj nejhorší den v životě.. :( ale bude líp, uvidíš! Drž se!

    OdpovědětVymazat
  14. Drž se, naprosto tě chápu, časem bude líp :)!

    OdpovědětVymazat
  15. to ma mrzí:(
    ale si tu krásna aj tak

    OdpovědětVymazat
  16. je mi smutno s Tebou, Tadeášek byl úžasný!

    OdpovědětVymazat
  17. i like your jumper ;)

    http://sticktofashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. taky je mi to líto :( Ale jsi nádherná <3

    OdpovědětVymazat
  19. Jejda Ceady :( to mně moc mrzí. Pár dní tu člověk není a první co čte je tohle... Moc mně to mrzí, TAdeášek byl krásný, a bylo vidět že ho máš opravdu ráda ... ale nikdo není nesmrtelný, a jediné co člověk může, je jít dál.
    Myslím že po čase by sis mohla pořídit nového potkánka :) moc pěkně jsi se o něj starala, a zase na tebe bude mít kdo čekat :)

    OdpovědětVymazat
  20. to je mi naozaj veľmi ľúto ceady,kiež by tu s nami zvieratká mohli byť celý náš živoť :(

    OdpovědětVymazat
  21. Ceady samozřejmě mě mrzí, že jsi musela nechat utratit svého potkana. Určitě jsi ho měla moc ráda. Ale prosím nesrovnávej zvířecí smrt s tou lidskou. Když píšeš, že ti byl blíž, než kdejaký člověk, tak je to samozřejmě pravda v tom smyslu, že jsi ho měla ráda, žila jsi s ním nějakou dobu a vytvořila sis k němu vztah, než jaký máš třeba k nějaké spolužačce ve škole. To může být pravda. Ale rozhodně je větší ztráta, když svět přijde očlověka, než o zvíře. Protože většinou člověk má nějakou rodinu, která ho má ráda, přestože ten člověk ti nemusel být blízký. Kdežto když přijdeš o zvíře, tak tě to pochopitelně mrzí...ale můžeš jít a koupit si zvíře nové. Toto bohužel s lidmi nejde :(
    Píšu ti to z toho důvodu, že předpokládám, že nevíš, o čem mluvíš. Já teď nedávno přišla o babičku, kterou jsem moc milovala! A říkám si, kéž bych přišla "jen o nějaké zvíře". Tak bych truchlila, bylo by mi smutno, ale časem bych šla a koupila si zvíře nové, které by mi třeba tu prázdnotu adekvátně zaplnilo. Ale takhle, kde seženu novou babičku? Bohužel už nikde...tato ztráta se nedá nijak kompenzovat, prázdné místo v mém srdci zůstane navždy.
    Doufám, že jsi pochopila, co jsem tím chtěla říct a že třeba nejsem jediná, koho ses větou "Je těžké vyrovnat se se ztrátou někoho, kdo Vám byl tak blízko, blíže než kdejaký člověk." dotkla.
    Tento komentář nemusíš zveřejňovat, je to jen na tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceady Mar 11, 2012 07:25 AM

      chtěla jsem jí odpovědět, ale nakonec by to ještě otočila proti mě a vyznělo by to tak, že mi bylo jedno, že mi umřeli prarodiče.

      Připomenulo mi to kamarádku, která zrovna minulý týden řešila, že před rokem při smrti králíka brečela více, než když jí umřela babička. Což mi nepříjde tak zvláštní, když je s tím zvířátkem odmalička a tráví s ním denně hodiny.



      Ceady, pokuď se ti nelíbil můj názor, nemusela jsi komentář zveřejňovat, tak jak jsem v něm psala. Každý máme jiný názor, to já respektuju a pokud jsi mi chtěla napsat něco hnusného, ale překonala ses, tak tě respektuju ještě víc. V poslední době jsem opravdu zaznamenala, že ses v tomto hodně zlepšila a to je pro tebe jenom dobře ;-) Jen tak dál!
      A drž se, potkánka si oplač, ale pak si kup třeba nového;-)

      Vymazat
    2. hele já nenapsala, že úmrtí babičky je snad něco zanedbatelného. Zažila jsem úmrtí tří prarodičů, takže vím o čem mluvíš. A beru to stejně tak, jako když mi umřel Tadeášek, protože byl jako moje miminko.
      Ať se Ti to líbí nebo ne. Každý máme jiný přístup k životu a živým tvorům. Přítelova rodina má zabíjačku několikrát ročně a kočku mají jen proto, aby jim vychytala myši a psa taky tak. Takže chápu, že to nevidíš stejně tak, jako já. A můj přístup k úmrtí potkana Ti příjde malicherný.

      Vymazat
    3. Souhlasím s tím, co jsi napsala. Ano, každá máme jiný přístup k životům a živým tvorům. Vím, žes nenapsala, že by úmrtí babičky bylo zanedbatelné. A nemyslím si, že by tvůj přístup k úmrtí potkana by byl malicherný.
      Jenom píšu, že každá to vidíme jinak. A to je normální.

      Vymazat
  22. To ma mrzí :(( sama dobre viem aké to je..ale na toto pomôže naozaj len chlpatá gulička maličká

    OdpovědětVymazat
  23. :(( ... neboj, to bude časom lepšie.

    OdpovědětVymazat
  24. klarka n je asi nejaka poondana krestanka ktora veri ze zviera nema dusu a mozes si kupit nove:D:D fakt sila dievca

    OdpovědětVymazat
  25. Drž se Ceady.Včera mi zemřel jeden z mích milovaných potkanů a cítím se stejně.Je to jako by odešla část mě.Ale musíme se s tím nějak vyrovnat a já ti/nám držím palce.

    OdpovědětVymazat
  26. tragedia je aj ked zomrie clovek aj zviera ...najviac ma nastvalo ked napisala no chvilu by som plakala a pak isla kupit nove ...preroze ja mam psika a ma 7rokov a celych tych 7rokov ju vychovavam a staram sa o nu a je to take moje dieta a myslim ze to je jedno ci to je pes alebo macka ci mravce docerta....jaj uz sa nebudem stvat ...ale som rada ze si sa aj ty reagovala u mna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to, mě zas štve, že někdo srovnává 7letého psa k dítěti. Ale každý máme vlastní názor a já ti přece tady kvůli tomu nebudu psát, že ty jsi zase nějaká "poondaná bezbožka". Já tvůj názor nesdílím, nelíbí se mi, ale respektuju ho. Máš na něj právo.

      Vymazat
    2. Měla jsi někdy psa, už od štěněte? Víš co je nelepší že dítě ti vetšinou stejně bodne do zad i když bys to nečekala . Jenže pes tu bude pořád pro tebe, je to věrný přítel který tě nezklame.

      Vymazat
  27. Zvládneš to.! Jsi hvězda, Ceady <3 , už jen proto, že dokážeš o svých pocitech mluvit a psát. Když nám umřela naše fenka, nedokázala jsem o tom mluvit a bylo to mnohem horší než by to bylo, kdybych dokázala říct své pocity. Drž se.

    OdpovědětVymazat
  28. svetřík je moc slušivý ! ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©