pondělí

OUTFIT: New Dream Jacket

         tshirt- wholesale-dress, tights- ???, jacket - sheinside, shorts- H&M, creepers shoes- RedRaven            
Ve čtvrtek mi přišel křivák z obchodu Sheinside a mám z něj neuvěřitelnou radost. Ale abych se přiznala, nešlo mi ani o to, pochlubit se s novým úlovkem, ale s tím, jak jsem si ožehla vlasy a půlku obličeje :D. Ještě, že existují tužky na obočí, supr jupr řasenky, které zamaskují 3mm rozdíl mezi pravým a levým okem... A teď už jen vyzkoušet nový sprej na suché vlasy z Douglas :D. Protože takhle šíleně mé vlasy nevypadaly ani před "zásahem" :D. více na mém facebooku
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. děkuju:)) krásný outfit:) jej, tak to ti nezávidím:(

    OdpovědětVymazat
  2. krásná si!! Ale skoro vůbec bych nepoznala že máš ožehlý vlasy atd. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá bunda, příště budem fakt stejně oblečené :D A teda na fotce bych ani nic nepoznala ;)

    OdpovědětVymazat
  4. tie boty!! <3

    http://www.sweetladylollipop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. creepers <3 sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  6. krivak by nebol na skodu, paci sa mi!

    OdpovědětVymazat
  7. máš fantastické creepers!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní18/3/12 13:58

    rekla si ze se te mam zeptat na konci tydne ta se ptam-kolik uz jsi zhubla?!? :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no tak z toho se už asi nevykroutím...
      mám teď 54kilo :D

      Vymazat
    2. Anonymní18/3/12 18:07

      strasne ti to slusi :)

      Vymazat
    3. Anonymní18/3/12 18:21

      mimochodem -promin ze te s tim furt otravuju :D -nemohla bys dat clanek jak se ti to povedlo? jako cos jedla atd atd..docela bys mi tim pomohla :)

      Vymazat
    4. určitě článek bude, buď koncem týdne nebo začátkem toho dalšího :-)

      Vymazat
  9. ani bych si toho nevšimla, kdyby jsi to nenapsala :D sluší ti to ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi krásná. Nic podezřelého nevidím. Akorát nic víc konstruktivního ti nenapíšu, začíná se ve mně projevovat mé mužské já :P

    OdpovědětVymazat
  11. Je na tobě opravdu vidět, že jsi zhubla :) A můžu se zeptat, od jaké značky (i odstín) používáš tužku na obočí? Děkuji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používám tužku na obočí od MAC odstín Blonde

      Vymazat
  12. Tohle se mi taky nedávno stalo, byli jsme na hřbitově, já se sehla, že uklidím listí a najednou takovej plamen ve vlasech, no já se mohla v tom momentě zbláznit. Naštěstí jsem to rukama hned "setřela", takže po plamenu na vlasech ani zmínka (NAŠTĚSTÍ). Jinak pěkný outfit :-)

    OdpovědětVymazat
  13. nejsi nějak vysoká? kolik měříš?:D protože na ost. fotkách mi příjdeš malinká ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem opravdu malá mám 163cm :)

      Vymazat
  14. Super bunda, vyzeráš skvele!:)
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Paráda! Sledujeme! ;)

    wildhearts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©