úterý

OUTFIT: Poison & Wine

                              shirt - Lee Cooper  , short - H&M, wedges - H&M, belt- Felicee                                
Chtěla bych Vám poděkovat za všechny vaše komentáře, jste na mě opravdu moc hodní. Asi jste si všimli, že v poslední době uveřejňuji převážně recenze. Ale moje outfity jsou teď nějak nudné. Navíc mi není moc do smíchu, protože ještě stále nejsem v pohodě...A tak vydržte a já se pokusím co nejdříve dát dohromady....abych se na Vás zase mohla usmívat :).

Mimo to mám tady pro Vás tip na dva produkty z www.krasa.cz
Jedná se o pleťovou vodu, po které je má pleť v lepším stavu. Používám ji ráno a večer. A během měsíce se má pleť rapidně zlepšila. A otočný pudr se zrcátkem, který jste už mohli vidět v článku NEW IN, ve kterém jste si mohli přečíst i recenzi na tento produkt.
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Ceady jak Ty to děláš? Vypadáš skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pásek je úžasný!! Hned bych věděla, jak jej využít ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta košile je krásná!! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti to sluší, i bez úsměvu :) chci tvoje vlasy !!! ááá :) ta zrzavá je naprosto dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tady ten outfit mi třeba příjde úžasný.
    Ať je ti zase líp. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle košili ne:((),nemyslím to zle ale je to jakoby si ji ukradla pritely :( a je to nehezke.

    OdpovědětVymazat
  7. doufám, že se budeš brzo usmívat ;) sluší ti to :) mě taky nejvíc baví psát recenze :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta barva tý košile :o))
    Strašně ti to tu sluší ;-))

    OdpovědětVymazat
  9. čteme každý tvůj post!
    jsi naše stáár :--*
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. najkrajsie vlasy na svete, naozaj po takejto farbe som vzdy tuzila :) a este aj mila tvar a pehy, juj krasne ;)

    MishellaWay

    OdpovědětVymazat
  11. ja by som to videl na este kratsie sortky :D ...super blogeres :)

    OdpovědětVymazat
  12. you have amazing hair! love the color!
    would love for you to take a look at my blog and follow it if you like it!
    http://juliasstyleutopia.blogspot.com/
    xoxo
    julia

    OdpovědětVymazat
  13. tohle se mi hodně líbí, ta košile a všechnoo.. :)))))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©