sobota

OUTFIT: Spring with my favorite wedges

           belt- Felicee, wedges- H&M, tights- Timea, shorts- H&M, shirt- H&M, jumper- Gate        
Doufám, že se Vám můj dnešní outfit bude líbit :). Konečně totiž vyšlo sluníčko a konečně jsem si mohla vzít po dlouhé zimě tyto boty ven :). Sice na mě přítel koukal jako na blázna, že bych si je měla vzít až při 30stupňových teplotách, ale stejně mě neodradil! Navíc dnes mi přišlo, že je opravdu takových 30stupňů :-).

VČEREJŠÍ ROZHOVOR...SE MNOU :D
Nad odpovědmi jsem příliš nepřemýšlela, snažila jsem se odpovědět tak, jako bych reagovala v přímém rozhovoru, jednoduše z patra. Takže omluvte můj šílený slovosled :-). 
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Slusi, jo jinak jak si tady psala kdysy bili koberec, tak sup sup a vycistit:)

    OdpovědětVymazat
  2. haha máme stejný boty!:D))))
    sluší ti to moc!)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty boty jsem dostala k vánocum a nemůžu se dočkat až je vytáhnu :) ale zatím to momentálně teda ještě v plánu nemám :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem včera večer vytáhla svoje podobné botky. Ale byl to zrovna jeden z těch mých horších nápadů, protože cestou domů z plesu jsem umírala zimou. Holt si na to pravé jarní teplíčko musíme ještě chvíli počkat. A mimochodem krásný svetr, hezky kontrastuje s tou modrou košilkou:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí ten žlutý svetr.:))

    OdpovědětVymazat
  7. ááách jo, ty máš tak krásný vlasy! :))

    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty boty jsou super! Mám je v šedé a taky se na ně těšim a fakt Ti to moc sekne!

    OdpovědětVymazat
  9. Úsmev poprosíííím! Na tej druhej fotke si taká zlatučká, určite by si mala viac usmievať, je to najlepší make-up ;)
    A ten horčicový sveter Ti veľmi pristane!

    OdpovědětVymazat
  10. ty boty jsou vážně hodně pěkné!! :) hodí se ke všemu ;)

    OdpovědětVymazat
  11. aj ja chcem už teplo!! :) a veľmi dobre vyzeráš, kočka ;) tieto silónky sú najlepšejšie!

    OdpovědětVymazat
  12. ten rozhovor se mi moc líbí =)
    a outfit samozřejmě taky =)

    OdpovědětVymazat
  13. <3 co na to říct, jseš nádherná.

    OdpovědětVymazat
  14. Vážně ti to sluší a moc! A ten úsměv! Víc fotek s úsměvem kočko! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásnější zrzečku než tebe sem zatím neviděla!:) A tmavě modrá ti sluší !:))

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotkysluší ti to.Ten úsměv je boží.

    OdpovědětVymazat
  17. jsi krásná, sluší ti to. :) ten žlutý svetřík je dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  18. no vidis, zase Ti ty barvy slusi ;-)

    jinak pekny rozhovor, docela jsi me prekvapila jak jsi takova rozumna a nehrajes si na extra filosofku jako jine, byt starsi, bloggerky

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©