pátek

RECIPE: My favorite soup

Dnes mám tady pro Vás recept na mou nejoblíbenější polévku :). Jím ji vždy místo hlavního chodu, ale aby taky ne, protože jeden talíř Vás nasytí, ať chcete nebo ne :). A dalším pozitivem této polévky je to, že je neuvěřitelně rychle uvařená.



CO BUDETE POTŘEBOVAT?


2cibule, 3mrkve, 1 petržel, mražený listový špenát, cizrna, bílé fazole, červené fazole (doporučuji v plechovce ve slaném nálevu), česnek, sůl, pepř, popřípadě "želatinový" bujon, máte-li neuvěřitelný hlad a chcete se na polévku vrhnout za půl hodiny :D. Čas opravdu odhaduji :D, ale příjde mi tak neuvěřitelně rychlá, že do 30ti minut je 100% hotová.


1) Nejprve si nakrájím cibuli nahrubo :). Zpěníme ji na olivovém oleji. Jakmile začne cibule sklovatět, přidáme nakrájenou mrkev a petržel.


2) Poté, co jemně osmahneme mrkev s petrželí, zalijeme zeleninu vodou. Já si vždy ohřívám vodu v konvici, abych vše urychlila... a tak mám alespoň ponětí o množství. Zalijeme 2litry vody.


3) Na závěr přidáme cizrnu (z plechovky), fazole a samozřejmě mražený špenát. Nezapomeňte osolit, opepřit dle chuti a přidat stroužek až dva česneku (podle vaší chuti). A jelikož nemívám vývar, pro zesílení chuti polévky přidávám jeden "želatinový" bujon, který je určen na půl litru vody.



 a polévka je hotová
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. tak až na ten špenát, fazole a cizrnu to vypadá dobře :D

    OdpovědětVymazat
  2. ten špenát v tom musí být skvělý, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc hezky, budu si ji někdy muset zkusit uvařit :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. ty jo Ceady, jsi největší šikulka !
    Vypadá to moc váábně a luxusně. Kéž bych se dokopala k tomu, abych taky příteli něco uvařila, jsem lemra líná. :)

    OdpovědětVymazat
  5. polievky veľmi nemusím, mám rada asi iba dve-tri, ale táto vyzerá lákavo a FAREBNE:)

    OdpovědětVymazat
  6. noo asi mam novy recept do zbierky:)

    OdpovědětVymazat
  7. vyzkouším aý nebudu mít náladu na to něco náročnějšího vařit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Yum! That looks so good!

    OdpovědětVymazat
  9. koukám, že oblíbenou polévku máme stejnou :-D nebo spíš, že máme stejné oblíbené suroviny do polévek :-) mňam!

    http://piskoviste.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. úžasný blog :) Prosím navštív ma a keď chceš môžeš mi dať aj followera :) Vopred ti veľmi veľmi pekne ďakujem :)))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. právě jsi mi udělala neuvěřitelný polívkový chutě! :D

    OdpovědětVymazat
  12. vypadá báječně, já jsem polívkový milovník, určitě jí zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
  13. jako vegetariánka musím říct - vyzkouším! :) jen bez "želatinového bujónu" :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní27/3/12 10:29

    Ty uvaříš zeleninovou polévku za pět minut ze syrové zeleniny?To jsi tedy kouzelnice,nějakou minutu Ti zabere osmahnutí cibulky,mražený špenát a kolečka zeleniny také nejsou hned a včetně cizrny za pět minut?Asi kouzlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi nechápeš nadsázku viď?

      Vymazat
  15. Anonymní28/3/12 10:52

    Doplacatila jsem se na Tvůj blog kvůli receptům, řekla mi moje sestra.Jsem totiž vyučená kuchařka,prošla jsem si historii, pár věcí je dobrých, ale Tvoje poslední polévka je naprostá katastrofa.Hlavně poslední odpověď. Podle toho, co jsem četla, tak jsem myslela,že dáváš normální recepty,ne to, aby si každý něco domýšlel.Podívej se někdy na cizí programy o vaření, je tam i vaření podle kuchařky nebo podle receptů. Chtěla bych Tě vidět tuto polévku opravdu sníst.Můžeš to natočit na video.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako promiň, ale ty si myslíš, že na učňák chodí jen blbci? V dnešní době se mají lidi, co opravdu umí něco dělat rukama, kolikrát líp jak vysokoškoláci. Mluvím z vlastní zkušenosti, mám vysokou školu a o pořádnou práci nemůžu zavadit. Tvoje reakce byla opravdu dost arogantní. Lenka

      Vymazat
    2. Ahoj Lenko,
      já jsem nikdy nic takového nenapsala. Kde, jsi to četla?

      Vymazat
  16. A ten česnek do toho rozetřít nebo nakrájet? Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na Tobě :). Já ho krájím nadrobno :).

      Vymazat
  17. Co s tou cizrnou? xD ta se musí předtím uvařit? nemám s ní žádný zkušenosti...asi tu polívku zkusím ;) :P :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji kupuji v plechovce. Ale dá se dát na den předem do vody a ona Ti změkne :)

      Vymazat
  18. Mňamky, dala bych si... už dlouho jsem neměla pořádnou polévku... :( :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©