středa

RECIPE: tuna salad

Mám tady pro Vás triviální recept na těstovinový sálat s tuňákem.
NA TUŇÁKOVÝ SALÁT BUDETE POTŘEBOVAT:
balení těstovin, 2žluté papriky, 1vanička cherry rajčat, 3 tuňáky v plechovce, 2lžíce majonézy a 4lžíce bílého jogurtu, pepř a sůl
Nejprve si uvaříme těstoviny dle návodu, tedy 10-12minut v osolené vodě s trochou oleje, aby se nám neslepily.
Následně smícháme všechny ingredience,těstoviny, tuňák, nakrájená rajčátka, nakrájenou papriku na kostičky, přidáme majonézu a jogurt a tramtadadá :D... jídlo je světě :D
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. ...už teď se mi sbíhají sliny!!

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm,vypadá to fantasticky a chutná určitě ještě mnohem líp :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Po dlouhé době recept, recepty mi tu vážně chyběly, dokonce jsem začala sledovat i jiné blogy, kde se blogerky věnují vaření. Ale bohužel zrovna na něco, co opravdu nesnáším - tuňáka. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  4. Mňaaaam, tuňáky miluju! A co teprve tuňákový salát<3

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju tuňákové saláty :)) yum yum

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to velice dobře!! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, kamoška ho taky dělá, mohla bych se po něm utlouct! :)

    OdpovědětVymazat
  8. idem ho hneď pripraviť, keďže od rána s mamčou nevieme, čo si spravíme na obed, už sme išli objednávať jedlo z reštaurácie, ale toto vyzerá omnoho lepšie! :)

    OdpovědětVymazat
  9. ale mňam!
    měla bys přidávat víc receptů :)

    OdpovědětVymazat
  10. mňam! miluji všechny možné saláty!

    OdpovědětVymazat
  11. recept na toto? no to snad ne... :)

    OdpovědětVymazat
  12. jaaj, mňamka! nerob mi chúťky takto na večer :D

    OdpovědětVymazat
  13. díky Ceady :) když vynechám majonézu, tak to bude mňamka :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní19/3/12 13:14

    Dávat tři balení tuňáka, není to trochu drahá večeře?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nezdá se mi, když to bylo pro pět lidí :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©