čtvrtek

REVIEW: BB cream by Garnier

Tentokrát mám tady pro Vás na ukázku trochu jiný BB krém. Tento je značky Garnier...a pokud bych měla možnost srovnat ho s tím předchozím  BB krémem, tak je absolutně odlišný. Kdo mi tedy poté vysvětlí v čem by měly být BB krémy stejné, budu jedině ráda. Myslela jsem totiž, že hlavním kritériem je hydratace, což ten předchozí vůbec jako BB krém nesplňoval :).
 Tento krém má za úkol rozzářit pleť, chránit proti UV záření, krýt jemné mimické vrásky (což se mi moc nezdá). Musím říct, že velké plus je to, že se opravdu nejedná o žádnou masku jako tento BB krém, ale krycí schopnosti jsou přesto velice ale velice střídmé...takže s tímto BB krémem budete vypadat za každou cenu přirozeně... V neposlední řadě hydratuje pleť, a tak nemusíte mít obavy, že by Vám ucpával póry a vysušoval pokožku. Ale spíše se mi zdá mastnější, takže na mé suché pleti mi nevadil, ale možná s ním budou mít problém ti, kteří trpí na mastnou pleť, ale třeba se pletu :) .  
Pořídíte jej za velice přívětivou cenu, a to za pouhých 199korun
Ale neuvěřitelné mínus je pro mě odstín, protože i ten světlý je na mě stále tmavý. Takže jej v nejbližší době věnuji kamarádce a uvidíme, jak bude ona spokojená.

6/10 (šest bodů z deseti možných)
Ale stejně si myslím, že to vůbec není špatná investice :-), vyhovuje-li Vám odstín a máte-li suchou pleť.
DOPORUČENÍ na závěr... Vyzkoušejte vzorek (teď jej naleznete ve všemožných časopisech) a až poté si jej kupte :).
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. já měla jen vzoreček..a nevyhovoval mi v tom že jsem po něm měla hrozně mastnou pleť..:(..ale jinak kruhy pod očima mi zakryl hezky!:)
    Any.

    OdpovědětVymazat
  2. mám ho a je úplne super.. no presne ten odtieň je aj u mňa problém, tak som ho mamine posunula :) ale je mi to hrozne ľúto

    OdpovědětVymazat
  3. Asi si ho nakonec na léto pořídím :) Jaké má SPF prosím? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě tenhle Garnier teda nějak neláká, ale dnes mi přišly 3 vzorečky BB od SKIN79 (VIP GOLD COLLECTION) a jsem příjemně překvapená. Velice přirozený a i odstín mi sedí skvěle! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. jej,tak pokud je toto ten světlejší odstín,nemá cenu si ho kupovat,na mě by byl tmavý:(děkuju za recenzi!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tiez mam velmi svetlu plet a este aj hrozne suchu, ale vyriesila som to takto, ze po naneseni BB kremu miesto kompaktneho pudru (vzdy si tvar dodatocne prepudrujem) pouzijem obycajny detsky puder. A prekvapive, ale vobec nevysusuje, nevidno, ze mam na tvari ten biely puder, zato pekne splyva s kremom, ktory je v spojeni s tym pudrom svetlejsi, ako keby som puzila klasicky kompaktny puder.

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes som si ho chcela kúpiť ale ako človek s bledulinkou pokožkou môžem akurát tak zabudnúť :))

    OdpovědětVymazat
  8. Stále přemýšlím zda si ho koupit :) Trochu se právě bojím toho odstínu...

    OdpovědětVymazat
  9. Mně nevyhovuje, a taky už mě štve že o něm píše snad každá blogerka :D Kupovat si ho nebudu a nijak úžasný mi nepřijde :D

    OdpovědětVymazat
  10. Asi nad ním trochu zapřemýšlím, vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  11. Čtu recenze a některé píšou že vysušuje pleť, což by bylo pro mě katastrofální a některé že jí mají pak moc mastnou, tak nevím zda si ho pořídit či ne. Navíc i ten nejsvětlejší odstín je tmavší než-li já :( Což mě vcelku mrzí, že neudělali více odstínu.

    OdpovědětVymazat
  12. ja som si ho teraz nedávno kúpila a som straašne spokojná..určite tiež spravím mini recenziu :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Už jsem nějaký čas uvažovala o tom, že bych si ho koupila, ale protože mám mastnou pleť a jak zde čtu, není pro ni dobrý, o zakoupení tohoto produktu již neuvažuji... alespoň ušetřím 200,- :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. mám vzorek, tak tak musím zkusit, ale co tak čtu, tak mi to asi moc nesedne - zvlášť ten odstín, problém nás bledulek :/
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Docela by se hodil na léto! ;) Asi zainvestuji! ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Na odstín si stěžuje hodně lidí. Mě teď nedávno přišel BB krém Hot pink od Skin79 a jsem s ním naprosto spokojená. :) Tyhle evropský budou ještě asi muset hodně zapracovat na své receptuře, ale věřím, že časem se jim snad také povede dostat se na požadovanou úroveň. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Eh, ty budeš asi hodně bohatá, co? :D Jak tak koukám na ty recenze, pořád kupuješ spousty super věcí, které stojí "jen" tolik a tolik.. ale ono i to se pak navrší, zvlášť při tvé rychlosti, ne? :D Jen mě to zajímá..:)

    OdpovědětVymazat
  18. na něj se chystám jen co spotřebuju ty co mám teď ale ta cena mě potěšila, čekala jsem nějaký 4 stovky :P :)

    OdpovědětVymazat
  19. mně vyhovuje akorát musím použít pudru protože se potom kapánek lesknu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Včera jsem s ho koupila, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  21. Zkoušela jsem ten tester co byl v Elle, nejsvětlejší odstín a stejně byl na mě moc tmavý :-( Ale stejně mě nijak neoslnil...

    OdpovědětVymazat
  22. dle vzorečku pro nejsvětlejší pleť jsem usoudila, že to nejni pro mě.
    pořád to na mojí bledé tváři vypadá jak maska :-/ škoda!

    OdpovědětVymazat
  23. čím víc ho používám tak měním názor. nejdříve mi vůbec nevyhovoval, ale už jsem si tak nějak zvykla :D není špatný, ale jak píšeš, mám mastnější pleť a trochu to spolu nejde dohromady no :)

    OdpovědětVymazat
  24. O tomto BB-čku čítam na každom kroku, ale nechcela som doň investovať bez vyskúšania vzorky, takže ma potešilo, že ju teraz dávajú do časopisov. Teším sa ako ho v najbližších dňoch vyskúšam a možno mi bude vyhovovať. :)

    OdpovědětVymazat
  25. já pořád nevím jestli si ho koupit nebo ne:)) jsem taky hodně světlá, a bojím se, že na mě bude tmavý. Ikdyž na léto by se snad využít dal.

    OdpovědětVymazat
  26. Tenhle BB krém mám, odstín mi vyhovuje jelikož mám lehce tmavší pleť. To že je málo krycí mi tolik nevadí, protože tolik na akné a velké nedostatky netrpím, pleť mám jemnou, hydratovanou, a jsem s nímmoc spokojená. :) A navíc je krásně tónovací...

    OdpovědětVymazat
  27. skvěle mi vyhovuje! :) myslím že je to mnohem lepší než klasický make-up :)

    OdpovědětVymazat
  28. S BB krémem jsem naprosto spokojená ;)mám sušší pleť, takže je pro mě skvělý. Koupila jsem si tmavší, ale byl za až moc a tak jsem si koupila světlejší. Jsem naprosto spokojená. Mně osobně vyhovuje mnohem více než klasický amke-up :)))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©