sobota

REVIEW: BB cream


Jak jsem říkala, krémy, které jsme si s kamarádkami pořizovala jako testery, tedy na zkoušku, způsobily to, že polovina z nás si koupi dalšího velkého balení kvůli ceně rozmyslela a druhá polovina neváhala a ihned do BB krému investovala. Ještě jsem pro jistotu napsala na bb-cream.cz email, abych si ověřila, že dostanu ten nejsvětlejší makeup, protože jsem měla obavy, abych si náhodou při své nepozornosti neobjednala náhodou tmavý. Mají totiž stránky do jisté míry vytvořeny nepřehledně, a tak nemáte zpočátku ponětí, jak si vybrat vyhovující BB krém, když nemůžete najít žádné číslo odstínu. Po emailu jsem se ale dozvěděla, že každý typ krému má jinou barvu. Byl mi tedy doporučen jako nejsvětlejší typ právě tento BB krém. Ale ještě neobvyklejší na stránce bb-cream.cz je to, že i když mají u každého makeupu fotografie před a po nanesení, tak jsou ve velikost pouhých cca 200px, takže opravdu nemáte tušení, jak moc je BB krém účinný, protože z tak malého obrázku nic nevyčtete. A tak jsem se Vám to pokusila alespoň naznačit tady, co se týče tohoto typu krému.

Barevně odpovídá téměř mému odstínu pleti. Ale stále to není to pravé ořechové. Což je určitě z fotografie znát. Ale přesto mohu říct, že za posledních pár měsíců je to jediný světlý makeup, který už se trochu podobá mé světlé pleti....Mám během posledních dvou měsíců zkušenosti s makeupy od Garnier a Maybelline, které mi nevyhovovaly a to i přesto, že jsem zvolila ten nejsvětlejší odstín, který byl na trhu k dostání.

PLUS:
krytí splňuje na jedničku :), příjemné balení, pumpičkový aplikátor
Ale řekla bych, že nejde o klasický BB krém...protože ten má hydratovat a to tento nesplňuje.
6/10 snížené body za odstín (osm bodů z deseti možných)

Doporučujete mi často EBAY, kde je kupujete za poloviční cenu, ale byla jsem jednou z Vás upozorněna, že se může jednat o FAKE, viz tento článek
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. moc hezká recenze, já už mám v podstatě taky vybraného svého BB favorita, jen pořád váhám nad odstínem :(

    OdpovědětVymazat
  2. Neviem, ci si skusila Affinitone od Maybelline. Tam ten najsvetlejsi odtien mi vyhovuje, a to som este bledsia ako Ty, tak to urcite skus!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky o nem uvatuji , ale z jine kolekce :))

    OdpovědětVymazat
  4. Na ebayi tyhle kremy jsou za polovinu a jeste zdarma postovne..:). Taky jsem premyaslela zda ho poridit, ale chtela bych ten cover, ale tak ted nevim, protoze mam taky svetlou plet..

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt super kritie :D Dufam , že ho zoženiem aj na Slovensku.

    OdpovědětVymazat
  6. o BB od skin 79 jsem psala zrovna včera :) zkus příště spíš ebay. dáš tam za něj o polovinu (minimálně) méně ;)

    OdpovědětVymazat
  7. to zní skvěle ale podle nadpisu sem čekala renćenz naBBcream od garnier :) máš s nim nějaké zkuenosti?

    OdpovědětVymazat
  8. fúha, tá stránka je naozaj neprehľadná ale tie fľaštičky sú krásne...super článok :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Už nad ním přemýšlím strašně dlouho, ale pořád si nejsem jistá. Nechci, aby mi pak za tu cenu jenom stál na poličce.

    OdpovědětVymazat
  10. super recenzia, lenže cez internet by som ho určite nekupovala.

    OdpovědětVymazat
  11. Ceady, doporučila bych ti Bourjois make-upy :-) Jejich nejsvětlejší odstíny sedí i mně, a já jsem hodně světlý typ. Navíc jsou přirozené, nevypadáš jako maska po nanesení. Každý v mém okolí, kdo je měl, si je chválí. Stačí si vybrat nějaký pro tvůj typ pleti :-) Jinak BB Cream vypadá zajímavě, nikdy jsem o této značce neslyšela, mrknu na jejich stránky - díky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já v těch fotkách nevidím rozdíl. Žádný make-up ani BB nepotřebuješ :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám objednaný z ebay tři vzorky BB krému, ale teď přesně nevím jeho název ... tak jsem na něj zvědavá :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, to byla super recenze:-)

    Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i ty můj:-) M.

    Můj blog: http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Máš moc hezké rty :-)
    Já jsem si teď "našla" makeup od Rimmel London (Wake Me Up Foundation), mám nejsvětlejší odstín a jsem s ním nad míru spokojená :-)

    A k tomu článku na fake makeup - hrůza! :-/

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní10/3/12 23:01

    ja som tiež maximálne biela a nedávno som si kúpila max factor ten s hviezdičkou.. last..p.?:D neviem názov:) ale používam odtieň 100fair:) a vyhovuje maximálne;)
    BB chcem vyskúšať, ale no.. neviem:)

    OdpovědětVymazat
  17. Myslím, že pro tebe je vhodnější SKIN79 Hot Pink TRIPLE FUNCTION BB Cream. Ten je opravdu hodně světlý.

    http://www.curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. musím souhlasit, že ta stránka je šíleně nepřehledná :D ale také bych chtěla vyzkoušet nějaký další BB cream, ten od Garnieru mi nějak extra nesedl. a s odstíny mám také velký, převeliký problém :/

    OdpovědětVymazat
  19. To mě mrzí že ti nevyhovoval, já na Skin79 četla jen dobrý recenze. :) Teď jsem si od nich objednala Hot Pink BB cream tak jsem zvědavá. A jestli má mít Clinique taky svůj BB cream, tak na ten jsem taky zvědavá, na tuhle značku jsem taktéž slyšela zatím jenom samou chválu. :)
    Jinak moc se mi líbí tvůj blog, určitě sem ještě zajdu. ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©