čtvrtek

REVIEW: Bioderma news

 Málem bych tady začala skákat radostí a upozorňovat Vás na supr jupr akci na bioderma.com, která bohužel už skončila...protože jsem se svým článek otálela. A tak Vám můžu jen napsat o tom, jak jsem neprohloupila, když jsem si koupila půllitrovou pleťovou vodu na citlivou pleť, ke které byl zdarma oční krém, který jinak stojí 344korun :). Takže i když už mám dost pleťových vod, tak jsem nedokázala odolat už jenom kvůli tomuto očnímu gelu/krému.
No a protože mi došel předchozí antiperspirant driclor, nechala jsem si jako vždy od Vás poradit a koupila si k tomu tento kuličkový anti-transpirant, díky kterému vlastně vznikl celý tento nákup. Musím říct, že jsem s ním velice spokojená. Nosím hodně černá trička a tak se za něj mohu zaručit, že nedělá žádné fleky (což se mi u levnějších kuličkových antiperspirantů stávalo) a navíc hezky voní :).
P.S.: Všechny tyto tři výrobky jsou právě z řady pro CITLIVOU POKOŽKU...takže jsem byla od začátku bez obav, že bych snad na některý z nich reagovala negativně. Ale tak vždy se může stát cokoli :).
Tento oční gel si klade poměrně vysoké cíle, které opravdu splňuje. Krom toho, že má redukovat otoky očí, vyhlazuje díky své krémové konzistenci drobné vrásky v očním okolí a v neposlední řadě snižuje přecitlivělost pokožky.
Nanáší se na pleť vždy po použití vody Sensibio H2O, která zklidňuje podrážděnou pleť a redukuje začervenání, na které trpívám...a poté následuje vmasírování gelu krouživými pohyby do pokožky. (Tedy já krém nanáším krouživými pohyby :D).
 Zatím jsem Vám vlastně řekla vše, co se můžete dočíst jak na internetu, tak na příbalovém letáku. Takže teď něco k mému hodnocení: Osobně ho mám možnost používat asi jen dva týdny... ale i za tu krátkou dobu musím říct, že jsem s ním moc spokojená. Obzvláště velké plus je to, že ho mám jako dárek k výrobku a nemusela jsem za něj platit obvyklou cenu, která je přímo úměrná kvalitě tohoto krému. Avšak na mě celkem vysoká.  Takže snad brzy narazím zase na nějakou takovou akci, protože mi ho pomalu ale jistě krade nebo bych řekla, že už ukradla má maminka, která mi na něj od začátku potají chodí :D.
A co vy a Bioderma? Jaké výrobky používáte a které byste doporučili?
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Já toho od Biodermy moc nezkusila, ale musím říct že mě osobně moc nesedla, já mám raději La Roche Posay :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobrý získat zdarma oční krém na 344..:))

    OdpovědětVymazat
  3. Bioderma je super! Micelarka Sensibio je moje stalice a stejne jako jejich serum Hydrabio. Tenhle ocni krem jsem jeste nezkusila, az mi dojde ten aktualni, pujdu do nej!

    OdpovědětVymazat
  4. jsem BIODERM pana :D ale už tak půl roku mám zálusk na červenou micerálku :D ale pořád jsem se nedokopala k tomu abych si ji koupila :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. my sunblock is boderma too and i love it! i use it every day before my makeup! we must care ours skin!

    http://sticktofashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. S Biodermou nemám žádné zkušenosti,ale určitě ji chci vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já i přes velkou chvalu na tu vodičku, koupila jsem si jen to mini balení a diky bohu, použila jsem ji 2x a ted ji schovavam na spodni casti supliku,bleee.

    OdpovědětVymazat
  8. Asi bych ji taky mohla vyzkoušet!! :D

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá to skvěle:-) s touto firmou zatím zkušenosti nemám ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Chystám se na tu micerální vodu. Tak snad časem.:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nic jsem nikdy od této značky neměla, ale zatím nemůžu dopustit na LUSH, takže třeba časem. :)

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj, jelikoz te mam ve ctenarich sveho blogu, tak ti chci oznamit, ze adresu yusuwi.blogspot.com menim na adresu wingedsquirrel.blogspot.com. Takze si kdyztak zrus sledovani yusuwi a pridej se k nove adrese, pokud i nadale chces byt ctenarem, ahoj :)

    wingedsquirrel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní1/3/12 18:59

    Budou nekdy fotky z plesu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čteš mi myšlenky....Právě jsem totiž psala fotografovi, protože sliboval, že fotky budou do tří týdnu a už to je měsíc

      Vymazat
  14. nejraději mám řadu zelenou, ale tahle červená nemusí být vůbec špatná!

    OdpovědětVymazat
  15. Musím poďakovať za takéto články.som o niečo zasa chytrejší. Jo a taky používam biodermu. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©