pátek

RECENZE: Blushing Blush Powder Blush by CLINIQUE / Tvářenka

V poslední době jsem si oblíbila tvářenky :)... tahle je od Clinique... Vím, že jedná-li se o focení, je důležité výstřednější, tedy sytější líčení, ale protože jsem se chystala ještě mezi lidi, nanesla jsem si tvářenku stejně tak střídmě, jako to dělávám obvykle :).
Nevím, co všechno Vás v rámci recenze zajímá, jedná-li se tedy o růž... Tak se zkusím trefit.... když tak se mě v komentářích doptáte. 
Velkým plusem je to, že balení obsahuje mimo velké zrcátko i zkosený štěteček, kterým se tvářenka velice snadno nanáší. S pigmentací jsem neuvěřitelně spokojená, protože mohu snadno vytvořit přirozený vzhled, který vytvořím jedním jemným nánosem tak, jak to mám na této fotografii nebo štětečkem lícní kosti "přetřu" vícekrát :). Nejvíce ale vsázím na přirozenost, protože se bojím toho, že bych při své neopatrnosti mohla snadno dopadnout jako Marfuša :D.
Jinak co se týče výdrže, tak si tvářenku nemohu vynachválit, protože postačí ranní nalíčení a ještě odpoledne je růž na svém místě :).
A tak mohu dát jedině deset bodů z deseti možných. Opravdu se do této tvářenky vyplatí investovat. :)
A co vy a tvářenky? Používáte je? ANO nebo NE?
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Používám, vždycky dodá trochu života, ale stačí jí opravdu malé množství :)

    OdpovědětVymazat
  2. tvárenky mám veľmi rada :) tebe veľmi pristane

    OdpovědětVymazat
  3. Mně by se k tobě hodila trochu sladší do růžova :)

    OdpovědětVymazat
  4. zatím ne, protože to s ní moc neumím :D ale je mým cílem se to naučit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám jednu a je hrozně moc růžová a jinou jsem si zatím nekoupila:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tvářenku používám pouze občas, nejvíce na večer. Přes den sázím spíš na konturování bličeje bronzerem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Ceady,
    abych se přiznala, tvářenka je líčidlo, který bych si vzala na pustý ostrov, kdybych si mohla vybrat jen jednu jedinou věc ;-)). Jsem "Sněhurčí" typ, hodně světlá pleť, takže si barvu musím dopřát tvářenkou. Tahle tvoje vypadá víc než dobře a ty jsi jako panenka.
    Zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo nedělej mi chute na tak drahou kosmetiku :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, nevedela by si mi pomôcť s designom? Neviem odtiaľ odstrániť to TRIAL.

    OdpovědětVymazat
  10. Používala jsem Maybeline, ale bohužel přestaly můj ty vyrábět a teď mám takovou.. zvláštní a stále hledám nějakou dobrou :)

    OdpovědětVymazat
  11. krásná, přirozená barvička!

    OdpovědětVymazat
  12. Tvářenku nějak často nepoužívám! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Ďakujem, No na tom mojo designu stránky mi ukazuje také slová že TRIAL. Nevieš mi poradiť nijaký dobrý program na tvorbu designov? Ccela by som mať taký podobný ako ty ale neviem to nastaviť.

    OdpovědětVymazat
  14. jojo taky ted pouzivam tvarenku kazdej den

    OdpovědětVymazat
  15. Tvářenku vůbec nepoužívám, moje tváře jsou dost červené i bez ní :D

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní8/3/12 15:25

    Děkuji za milý komentář :) O víkendu bych nějaké artwork fotky mohla přidat, mám toho doma plné desky a stejně tam práce jen leží v zapomnění. :)

    Anne
    annerichman.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Úžasná! Teď mi o ní kolegyně říkala v práci, že je skvělá, nemůže si jí vynachválit a i prý stíny má clinique skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tvářenku používám, mám doma dokonce i hodně podobný odstín jako máš ty. Tahle tvářenka od Clinique vypadá moc hezky.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Bez tvářenky se už ani neobejdu. Moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  20. Uvažuji že si ji koupím .. Kolik prosím stojí? ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©