sobota

RECENZE: Chubby Stick by Clinique




Tentokrát mám tady pro Vás miniRECENZI. Proč mini? Protože jsem s tímto výrobkem natolik spokojená, že k němu nemám výhrady... a tak o něm taky nemohu tolik napsat. Mohu jen říct, že na lepší "rtěnku" jsem ještě nenarazila. Není to ale jen tak ledajaká rtěnka, je to hydratační rtěnka, která obsahuje bambucké máslo. Je tedy určena právě pro suché rty, takže vám nezaleze do rýh. Rty jsou poté "jednolité" a jemné.  Věřte mi :). Opravdu si ji nemohu vynachválit! A navíc jsem si vybrala skvělý odstín!


Jedinou nevýhodou je výdrž, protože na rtech opravdu nevydrží po celý den netknutá.

cena: 470korun
odstín: Whole lotta honey
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. vypadá dobře :) u rtěnek mi vadí, že často zalézají do rýh na rtech a nevypadá to hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní17/3/12 17:37

    Ceady promiň, ale s těmi vlasy bys něco měla začít dělat - vypadaj vážně příšerně...vysušené, roztřepené konce, máš je chlupatý jak deku, elektrizujou...promiň za upřímnost, ale je už se na to nemůžu dívat. sama mám suché kudrnaté vlasy, ale když je mám vyžehlené tak jsou jemné jako kdybych je měla rovné a hladké od přírody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je zajímavé... Já bych zrovna řekla, že tady mám ty vlasy až pomalu mastné :D Ale tak proti gustu...

      Vymazat
    2. Anonymní17/3/12 17:46

      asi si nikdy neviděla mastné vlasy:) ty to vážně nevidíš jak je máš chlupatý? chtělo by to nějakou tu regenrační masku nebo něco aby ti tak nelítaly atd.

      Vymazat
    3. Anonymní17/3/12 19:22

      Opravdu poslední,na co bych se u slečny dívala na fotce je stav jejich vlasů,to je snad čistě její věc

      Vymazat
    4. Klidně se do mě všichni pusťte, nemyslím to zle, ale s anonymem vcelku souhlasím. Mastně vlasy vůbec nevypadají, naopak jsou hrozně suché a "chlupaté".. Musím ale uznat, že barvu máš vážně hezkou, ne typicky zrzavou, na kterou jsem alergická

      Vymazat
    5. to vravíš Ceady? preboha, však niekoho tak kozmeticky zásobeného som ešte nevidela! podľa mňa má úplne skvelé vlasy :) tak prirodzene zdravé..

      Vymazat
    6. Anonymní1/5/12 15:46

      nemyslím že jej vlasy sú v takom katastrofálnom stave... mne sa veľmi páčia,farba,dĺžka veľmi sa jej hodia,súhlasím že mastne na obrázku nevyzerajú...ale absolútne ani tak tragicky ako to Vy opisujete... Ceady,ser na ně,co bych já dala za Tvoje vlasy a celkovo Tvůj vzhled!!

      Vymazat
    7. :D jé, děkuju za milý komentář :D Příště budu reagovat podobně jako ty :D
      Ale vypadat jako já? :D no nevím, nevím.

      Vymazat
  3. Máš úžasnou barvu i délku vlasů, kterou ti může kde kdo závidět! Jsi originální a anonymové ať jdou k čertu ...:)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá skvěle :) a toho anonyma fakt nechápu,mě se tvé vlasy líbí,spoustu holek je má nekvalitní,
    mnohem a to mnohem horší než ty......navíc máš i hezkou přírodní barvu vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  5. na té první fotce ti to strašně sluší! a rtěnky sice nepoužívám, ale tahle vypadá vážně dobře, takže možná vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. už dlouho po ní koukám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky musim na rty něco pořídit :) :D a sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  8. Nevypadá vůbec špatně... najít rtěnku, která nezaleze do rýh je vážně umění... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji ti děkuji děkuji za tento článek, přesně něco takového jsem potřebovala! :) Hlavně co se týče toho odstínu, je perfektní. :)

    OdpovědětVymazat
  10. vlasy máš dobrý) kolik stojí rtěnka?)

    OdpovědětVymazat
  11. Něco takového by se mi hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super recenze, taky si ho plánuju pořídit, ale v jiném odstínu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá zajímavě :) Jinak vlásky máš krásné, anonym zkrátka jen žárlí :))

    OdpovědětVymazat
  14. zní to skvěle ale ta cena mě trochu odrazuje :)

    OdpovědětVymazat
  15. Když je to review, bylo by pěkné, kdyby si nám do článku napsala cenu a i odstín rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tu asi vyzkouším, od Clinique jsem si nedávno kupovala tekutou tvářenku a byla jsem s ní moc spokojená:-) A vlasy máš nádherný, vysušený mi vůbec nepřijdou:-) M.

    OdpovědětVymazat
  17. I LOVE YOUR HAIR SO MUCH!

    OdpovědětVymazat
  18. tuto som ai vždy chcela kupiť, ale nikdy som si ju nestihla kupiť :D

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymové by měli pochopit, že někdo s těma vlasama prostě nic nenadělá, ať se snaží jak se snaží :) Mám je stejný jako ty, a i kdybych se přetrhla, tak je budu mít pořád "chlupatý" (to je fakt výraz :D). Takže si z nich nic nedělej, máš nádherný vlasy! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©