úterý

RECENZE: CLINIQUE city block sheer SPF25

V pátek jsem se vrhla na nákupy, protože jsem si uvědomila, že Vám tady představuji výrobky, které už používám "věčnost", stejně jako tento krém od Clinique. Ale na druhou stranu mohu alespoň říct, že za tu dobu, co jej používám, s ním mám jedině dobré zkušenosti.Dnes mám tady pro Vás tip na  KRÉM s UV ochranou od clinique, který používám už druhým rokem.
Občas se mi stane, že si koupím makeup bez faktoru... A tak mám dvě možnosti... Buď si pleť vůbec nechránit nebo si k makeupu dokoupit krém s faktorem.  A jelikož je má pleť neuvěřitelně citlivá a snadno se spálí, tak volím druhou možnost. A to ať už je zima nebo léto. Navíc, co chodím domů pěšky, tak je takovýto krém se SPF25 potřeba. 
Krém je přímo určen na pleť a tak není drastický, jako kdybych si na obličej nanesla klasický opalovací krém, takže po něm pleť není vůbec mastná.
Navíc... velikým plusem právě tohoto produktu je to, že se dá použít i místo makeupu, protože je lehce tónovací :).
CENA: 590Kč
k dostání: v prodejnách Clinique, Douglas a dalších parfumeriích :-)

Dávám devět bodů z deseti právě proto, že bych ocenila nižší cenu :).

 A jak to dělám každé ráno?
KROK 1: klasické čištění pleti (já používám 3kroky)
KROK 2: použiju svůj oblíbený pleťový krém
KROK 3: nanesu na pleť tento krém s faktorem,
KROK 4: nakonec po chvilce, co se krém vstřebá, použiju makeup nebo jen pudr :)


FB CLINIQUE / MŮJ FACEBOOK
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. Díky za tip! To bude něco i pro mě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow to stojí za vyzkoušení, krásný post! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní27/3/12 18:08

    waw! hned si tom idem kupit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá skvěle, ale mé úspory půjdou na nákup oblečení takže někdy příště!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. nemáš někde fotku jak vypadá na obličeji? zajímalo by mě, jak moc je tónující, jestli je pak třeba ještě potřeba korektor a tak :) jinak to vypadá na zajímavou vychytávku na léto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě foto doplním :-)
      Ale je to opravdu jemňounké.

      Vymazat
  6. je diky za typ přesně tohle jsem sháněla

    http://barbuchachacha.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. To je přesně to co hledám.
    Je vidět, že tonuje velice jemně, což je naprosto skvělé!
    A ta cena co se Clinique týče vážně není tak hrozná

    OdpovědětVymazat
  8. Je to zajímavý pomocník. Čtu na něj už několikátou recenzi. Tak ho budu muset vyzkoušet. Díky

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©