pátek

REVIEW: essence makeup

Kamarádka mi věnovala makeup, kterého se neuvěřitelně ráda zbavila. A jelikož mi ho předávala se slovy:"Ať máš na blogu taky co pomlouvat", bylo mi jasné, že se o úlovek roku jednat nebude. Právě naopak.
Nebudu tady hodnotit barvu, protože se jedná o dvacítku a tak ta mi tak jako tak nesedí. Spíš bych tady chtěla poukázat na špatnou konzistenci makeupu. Můžete si toho všimnout i na ruce, kdy se Vám na pleti vytvoří mastné fleky. Pleť se Vám tedy nepovede sjednotit, ať se snažíte sebevíc, protože na makeupu jsou vidět otisky prstů, které vytvoří šmouhy :D.

Takže doporučuji do makeupu investovat! :) A do jakého, respektive do jakých? To Vám prozradím již brzy :).  
Máte zkušenosti s makeupy od essence? A kolik dám bodů?pouze jeden... a to za cenu :) :D

SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. od Essence jsem jednou make-up měla (mám ho dokonce znova, ale nepoužívám ho :D) a ten byl dobrý, fleky nedělal :) ale byl do oranžova, takže velký MÍNUS. fakt si radši připlatit

    OdpovědětVymazat
  2. Abych se přiznala, tak na make-upy od této značky nemám odvahu. Kamarádka si ho jednou pořídila a dopadlo to katastrofálně ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden ta cenu :D:D
    Musím říct že já ani tenhle make-up v drogérii neviděla, a i kdyby, tak bych si ho asi nekoupila. Ale děkuju za recenzi :))

    OdpovědětVymazat
  4. já mám od essence make-up stay all day a jsem spokojená ..četla jsem na něj doporučení někde na blogu tak jsem ho zkusila ..stojí cca kolem 100,-

    OdpovědětVymazat
  5. díky za tvou recenzi,zrovna včera jsem se rozmýšlela nad koupí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím se přiznat, že na levné make-upy nemám odvahu. Těším se na článek o make-upech, které doporučíš. :)

    OdpovědětVymazat
  7. make-up od essence používám a jsem s ním spokojená :) ( jiný než z této řady, tento se mi nezdál už v drogerii, přišel min hrozně vodový a vůbec nekryl ) ... vyzkoušela jsem už hodně makeupů, levnějších i dražších,pěnových i tekutých... a ten od essence mi zatím vyhovuje nejvíc

    OdpovědětVymazat
  8. Sama teď od Essence make-up vlastním, ale jen proto, že ho používám na míchání z make-upem, co je dělaný mou známou přímo na mě a je moc hustý .. Takže si ho ředím jsem nejspokojenější :D Nicméně samotný make-up od Essence jsem samozřejmě zkoušela a fleky mi teda nedělal, ale u mě je vždycky problém s barvou (i ty nejsvětlejší jsou na mě moc tmavé)

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle mám na vyzkoušení taky a musím bohužel souhlasit... :-/ Ale mám od nich i jiný, myslím Stay All Day se to jmenuje a ten je zase naopak fakt dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nikdy jsem od essence make-up nemela a vidim, ze asi taky nikdy mit nebudu. Ted jsem si koupila jeden ze Sephory a uzasne se s nim pracuje a jeste lip se rozmazava. Jinak si trosku ujizdim na affinitone od maybelline, ikdyz ho kazdej taky nemusi. P.

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám od Essence pěnový make-up a je super. :) Jsem s ním spokojená. Ale třeba od Dermacolu mám make-up radši. :)

    OdpovědětVymazat
  12. já od nich mam rada penove make-upy:)

    OdpovědětVymazat
  13. já má takovýten mouse v malé placaté skleničce :) nepoužívám ho na celý obličej ale jen jako korektor a to se osvědčil :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vystačila jsem si do nedávna s makeupy z drogerie, ale po tom, co jsem vyzkoušela kvalitnější verze, je pravda, že do makeupu se vyplatí investovat ;) jen najít ten svůj nej :).

    OdpovědětVymazat
  15. Zrovna používám od essence pěnový a hrozně vysušuje! Takže taky nic moc...

    OdpovědětVymazat
  16. naštěstí s ním zkušenosti nemám..

    OdpovědětVymazat
  17. od essence bych si na obličej v životě nic nekoupila..

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám od Essence pěnový make-up a kdyby tak hrozně nevysušoval pleť a obličej by mi po něm na pár místech nešupinkovatěl, tak by byl i dobrý. Škoda, no :(

    OdpovědětVymazat
  19. nechápem či to výrobcovia proste zmiešajú všeličo dokopy a len predajú to predajú bez toho aby to vyskúšali

    OdpovědětVymazat
  20. Jednou sem měla makeup od essence ale dělal fleky a byl hrozně tmavý. Teď používám jen pudr a korektor a vypadá to přirozeněji.

    OdpovědětVymazat
  21. já měla jeden, takovej pěnovej ale ten zanechával strašný šupinky, že jsem litovala, že jsem si ho vůbec koupila :/

    OdpovědětVymazat
  22. No, musím říct že se taky u Essence musíme dívat na cenu. Je pravda, že třeba laky na nehty za 30,- celkem kvalitní, ale na obličej bych si tam v životě nic nekoupila. Asi taky dávám holt na kvalitu... :)

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní9/4/12 22:49

    No, v současnosti používám od Essence jiný typ, tekutý soft and nature, a už ho mám koupený asi popáté. Vyzkoušela jsem i jiné značky (Dermacol, Mayballine), a to i z podstatně dražší cenové kategorie. S tímhle jsem ale nejspokojenější, používá ho teď i moje sestra, která dřív nevěřila, že make-up za stovku může udělat lepší službu než ty za pět set. Ale je to asi hodně individuální :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©