neděle

RECENZE: high lengths mascara by CLINIQUE řasenka

Dnes mám tady pro Vás, tedy spíše pro mě, ještě do minulého měsíce naprostou novinku od Clinique. Že by revoluce co se řasenek týče? Čtěte a uvidíte...
Řasenka mě zaujala hned na první pohled osobitým, pro mě nezvyklým, kartáčkem, který jakoby ani neměl štětinky. Ale má, sice kraťoučké, ale jsou tam, protože kdyby je neměla, pak byste jinak měli řasy ihned slepené. Což musím říct, že se mi u této řasenky zase tolik nestalo. Ale určitě bych čekala lepší rozčesání. O to více jsem byla unesena tím, jak se mi řasy krásně prodloužily a dosáhly tak své maximální možné délky, kterou jsem kdy s řasenkou vytvořila. No posuďte sami. Bohužel Vám mohu ukázat jen jedno oko, protože na druhém mám ožehnuté řasy, které mají opravdu jen pár milimetrů, řekněme tři :D. Rozdíl byl byl opravdu maximální :D. A tak i když je to pravé oko (zrcadlově levé) pro mě na nanášení vždy jednodušší a výsledek je vždy lepší, musím vám tady ukázat to levé :).
Jediné mínus, které je celkem podstatné je to, že jsem na tento typ kartáčku ještě nenarazila a tak než jsem si zvykla, trvalo to pár dní, protože takhle opatrné nanášení řasenky jste ještě neviděli :D. Ale teď už vím jak na to a doba nanášení se snížila hned na polovinu původního času :).
Myslím, že daleko lepší je zelená řasenka od Clinique (té bych dala i deset bodů z deseti), kterou jste na mně mohli vidět ve video tutorialu :).

Takže dávám... :)

Dala bych jinak 7/10...Ale to až poté, co jsem si řasy levého oka rozčesala špendlíkem (můj minulý tip "Jak na dokonalé řasy"). Možná je i tohle oko horší, protože to levé se mi líčí hůře :). Ale v tom asi nejsem sama! Takže to berte trochu s nadhledem, jakmile mi dorostou opálené řasy na pravém víčku, dodám foto.
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. kartáčik vyzerá zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě ti to z řas udělalo příšernost :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Takový kartáček jsem ještě u žádné řasenky neviděla. Vypadá dobře, ale asi by mi taky trvalo než bych si na něj zvykla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se to teda moc nezdá. Lepší výsledky mám třeba i od Essence za 29,- :D

    OdpovědětVymazat
  5. i Rimmel měl řasenku s tímto kartáčkem :) bohužel mně nevyhovovala..

    OdpovědětVymazat
  6. WOW, to jsem vážně ještě nikdy neviděla! :-O
    asi bych se s tím ani neuměla nařasenkovat :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní25/3/12 11:16

    když já nevím, pořád se mi zdá, že jsou ty řasy slepené...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se mi trošku zdá,ale jinak zajímavý a nezvyklý kartáček..

      Vymazat
  8. Kočko! Ty řasy mě mrzej, snad to bude brzo OK !
    Já si zase dneska barvila hlavu v domnění, že budu blonďatá a zatím i po třech umytích modro-šedá. Holt každej má něco :D ;)
    Držím palce.
    A řasenka vypadá věru zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  9. já si nemůžu pomoct, ale mně přijde že ti to ty řasy právě docela slepilo a jestli dobře vidím, tak tam jsou i trošku žmolky.. podle toho výsledku mi přijde, že nenanáší barvu moc přesně.
    a popravdě ten kartáček je mi hodně nesympatický, takový bych si určitě nekoupila..
    P.S. obal řasenky je naopak nádherný, ale to je asi tak vše.. nic víc se mi na ní nelíbí..

    OdpovědětVymazat
  10. takhle mi rasenka na první pohled moc nesedla, asi bych si ji musela zkusit a az potom posoudit.
    Ale zdá se mi že docela dost slepuje a na to že je nová,tak tam má i malé žmolky. S čím určitě souhlasím tak je ta délka! to je super!)))

    OdpovědětVymazat
  11. Řasenka sice vypadá zajímavě, ale hnusnější řasy už asi udělat nemohla.

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní25/3/12 13:26

    tak tohle je hrůznost ty řasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vlastnila jsem tedy horší řasenky, třeba od essence...Ale za tu cenu je pravda, že bych stála o lepší výsledek.

      Vymazat
  13. Líbí se mi, ja ty řasy prodlouží. :) :)

    OdpovědětVymazat
  14. ty bláho, sežehnout si řasy, to by mi hráblo :D
    a tahle řasenka moc nic mi přijde..

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní25/3/12 16:29

    mě tahle řasenka hrozně vyhovuje, lepší jsem nikdy neměla :) ale to asi záleží :)

    OdpovědětVymazat
  16. tak podla mna to vobec nie je ok, a na 10 bodov ani nahodou :) Riasy su evidentne zlepene, na tomto type kefky sa uklada prilis vela prebytocnej farby. Tolko moj nazor.

    OdpovědětVymazat
  17. No asi bych si jí nepořídila, ale ten kartáček je zajímavý, to joo! :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©