středa

RECENZE: I Divine Oh So Special SLEEK PALETKA

Když si přítel hraje na INIDÁNA :D

Po delší době jsem si pořídila kvalitní stíny z bestmakeup.cz za 290korun :). Musím říct, že koupě nelituji a to proto, že paletka obsahuje celkem 12odstínů.... a jsem si jista, že 8z nich 100% využiji . Už jsem pěkně dlouho neměla takhle skvěle pigmentované oční stíny (myslím tím paletu stínů), které by mi vydržely krásně syté jako právě tyto.
Mám tady pro Vás ukázku na prstech, jak ve skutečnosti stíny vypadají a musím říct, že barevnost je stále totožná a to po celý den :). Takže sebou nemusím tahat stíny v kabelce, abych se navečer dolíčila. :) A i kdyby, tak paletka není zbytečně veliká a tak v kabelce nezabere skoro žádný prostor, natož aby se pronesla :-).
Mám tady pro Vás na ukázku fotografie jednotlivých stínů ( zleva doprava ), abyste měli představu, jak budou vypadat na víčku.


Z těchto barev mi asi nejvíce sedí ta světlá k dostínování jakýchkoli stínů....Ale ty ostatní tři pro mě budou tabu, protože se ke mně jednoduše tyto odstíny nehodí. Ale třeba je využiji. Jak se říká:"Nikdy neříkej nikdy."


Pošoupnu-li se o 4políčka dál, mohu zmínit a vychválit právě tento zlatý odstín, který jsem sháněla na svůj maturitní ples :). Sice jsem ho objevila se zpožděním, ale na dalším plese už se s líčením odvážu a budu jako princezna se zlatým monoklem :D:). Co se týče té růžové, tak bych řekla, že to bude asi nejméně využitelná barva. Připomíná mi mé dětství, kdy jsem měla svou supr jupr dětskou tvářenku právě v této barvě :).


A to nejlepší nakonec...Musím říct, že právě kvůli těmto barvičkám, jsem se pro tuhle paletku rozhodla! :) Tak snad Vás brzy nemine nějaký líčící článek nebo dokonce video :)... Protože to bude bomba s tím, jak jsem talentovaná :D... Už jen splašit tu koženou bundu a budu naprosto stylová zrzka ! :D

SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. ta vypadá dobře! :) i ty barvy jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ikdyž nejsem holka a ve stínech se vážně moc nevyznám:-) tak barvičky jsou to moc pěkné..:-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Paletky od Sleeku mám hrozně ráda, protože jsou krásně pigmentované. Zatím mám jen Monaco, ale tuhle bych taky chtěla :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Júú, super paletka! Těším se na líčící video! :D

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá skvěle a jsou tam krásné odstíny barev :)

    OdpovědětVymazat
  6. to vypadá skvěle, těším se na líčící video, jestli bude! :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní3/3/12 09:35

    lol no ty seš vtipná...prej stylová zrzka..jasně.D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. miluju lidi bez smyslu pro humor :D

      Vymazat
    2. Anonymní19/3/13 13:17

      a my zas milujeme tebe... lol

      Vymazat
    3. nepoužívej lol, kam se to nehodí a ve svých deseti letech nekomentuj líčící články

      Vymazat
  8. Kožená bunda už je sstylová sama o sobě :) :D

    OdpovědětVymazat
  9. ty jsou skvělé! ale zase by mi bylo líto, že bych je všechny nevyužila :(

    OdpovědětVymazat
  10. Anonym- kdyby tě článek nezajímal, tak by si ho nepřečetl(a) do konce. A můžu říct, že jako jedna z mála má opravdu styl. A příště se podepiš pod to co napíšeš;)
    Ceady-opravdu pěkný článek a bdu se těšit na video, jestli bude!;)

    OdpovědětVymazat
  11. moje oblíbená paletka! já miluju odstíny Gateau a Organza :) těším se, až ukážeš nějaké líčení s paletkou

    OdpovědětVymazat
  12. Tu taky mám, je skvělá :) Teď o něco častěji než tuhle používám paletku Original a určitě půjdu ještě do nějaké, za tu cenu jsou vysoce nadprůměrné.

    OdpovědětVymazat
  13. tie posledne farby su fak pekne, nedrobia sa velmi ? :)
    http://veronika-life-in-picture.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. tak to se mi fakt líbí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Supr čupr! Všechny odstíny jsou vážně krásné, a ta pigmentace, och! Nádhera. Těším se, až je uvidím v akci ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty barvy jsou perfektní, a na to, že je tam 12 odstínů, který taky dlouho vydržej, je 290,- krásá cena!:-)
    Těším se na videoo <3

    OdpovědětVymazat
  17. Takové odstíny mám nejradši!! :D

    OdpovědětVymazat
  18. haha, the makeup looks like candy! So amazing <3

    OdpovědětVymazat
  19. Ty světlejší odstíny jsou fakt moc pěkné, do těch tmavších bych asi nešla :).

    OdpovědětVymazat
  20. Achjo, já jsem tak nahlodaná :D Okolo Sleek paletek obcházim už asi měsíc a ještě jsem si ji neobjednala...a přitom vypadají tak pěkně...

    OdpovědětVymazat
  21. Tahle paletka mě láká už nějakou dobu, ale furt si říkám, že mám jinou a stejně přeci všechny stíny nevyužiji! :X ale jsou krásný ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. sleek má paletky plné krásný a skvěle pigmentovaných stínů, taky si chci jednu vybrat, ale asi objednám z oficálních stránek, protože na těch českých není bohužel moc velký výběr :/

    OdpovědětVymazat
  23. sleek má paletky plné krásný a skvěle pigmentovaných stínů, taky si chci jednu vybrat, ale asi objednám z oficálních stránek, protože na těch českých není bohužel moc velký výběr :/

    OdpovědětVymazat
  24. Super stíny!! Tak šup sem nějaký články s fotkama, jak je máš na sobě :))

    OdpovědětVymazat
  25. tie tmavé farby sa mi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  26. proč jsi ten článek přehodila z března na teď? :) každopádně přítelova fotka pobavila :D taky ráda řádím, nedávno jsem na tom svém zkoušela účinky řasenky :D

    OdpovědětVymazat
  27. Nádherné odstíny, mám od Sleeku paletku Monaco a ta je taky úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  28. Anna Simonianová15/8/13 22:57

    Překrásná paletka:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©