neděle

REVIEW: kosmín regenerační

Značka kosmín vyrábí řadu produktů, pro které je společné tohle 25ml balení, ať se jedná o rty, oči, nos, akné nebo hemeroidy (s tím zkušenosti zatím nemám :D) :). Pokud si chcete prohlédnout všechny jejich výrobky, zapátrala jsem na internetu a TADY je naleznete i s popisky.

Tento balzám pro mě není novinkou, mám s ním zkušenosti už pěknou řadu let. Obsahuje vazelínu a tak velice rychle regeneruje rty. Kosmín je pro mě top1, jsem-li nemocná, protože si mimo tento pořizuji ještě kosmín nosní... i když právě velkým plusem tohoto na rty je to, že ho můžete použít i na nos, protože si krém nanáší pomocí prstů a ne jako jiné balzámy. Používám ho většinou v zimním období. Jinak po kabelkách nosím klasické rtěnkové balzámy, které si nemusím patlat po prstech. Není to příliš hygienické. Obzvláště, když si představíte, jací lidé jezdí metrem... To si pak nanášení balzámu prsty rychle rozmyslíte.
A tak ho mám spíše jako domácí balzám, který používám vždy ráno a večer. :) Protože je to skvělý lék na popraskané rty. (mám ho na rtech fotografii nahoře... a vypadá doost dobře.)cena - 65Kč 
Máte s touto značkou zkušenosti? Pokud ano, který výrobek Vám vyhovuje nejvíce?
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Přesně to jsem potřebovala letošní zimu! :D Pusu jsem měla rozprskanou skoro pořád :-/ No, tak už vím co si koupím na příští rok :)

    OdpovědětVymazat
  2. O víkendu mi strašně popraskaly rty a udělal se mi opar, takže po tomhle zapátrám! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju ho! Vidím, že už mají nějaké nové balení, já mám ještě žluté :D Ale jak píšeš, ideální na popraskané rty a na odřený nos od rýmy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na té první fotce jsi nádherná!! Kosmín může být skvělý :))

    OdpovědětVymazat
  5. Kosmín znám, měla jsem ho a musím souhlasit, že je to super věc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektně a téměř ihned mi vyléčil suchý nos po rýmě, teď s ním léčím prasklý koutek který mě trápí už asi rok, tak uvidíme, jestli tenhle zázrak zapůsobí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní11/3/12 21:14

    a dá se koupit normálně v obchodě?
    mimochodem-týjo,kolik už jsi zhubla? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. Tedy já je kupuji vždy v lékárně :).
      A zhubla jsem poměrně dost. Teď se po víkendu raději nebudu vážit. Tak se mě optej na konci příštího týdne :D. Ale jak se říká:"Fotografie zkreslují" :)

      Vymazat
    2. Anonymní11/3/12 21:41

      no jde to vidě,fakt ti to sekne :) ja se ě teda zeptám pak :D co děláš za sport? mě totiž nic nepomáhá :/

      Vymazat
    3. chodím přes týden domů pěšky (7km), když jsem líná, tak se svezu první dva kilometry busem :D a když jsem ještě línější, tak si zajdu po škole do jídelny na oběd a pak si jdu hezky na bus, který mě odveze před dům :D.
      Jinak nesportuji. Říkám si, že svižná chůze je nejlepším sportem :).

      Vymazat
    4. Mám ho taky doma a na popraskaný rty je vážně skvělej :)

      Vymazat
  8. mám přesně tento balzám a jsem s ním velmi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní12/3/12 13:22

    ty jako pražačka jezdíš metrem každý den viď:D Promiň,ale prostě mě dostává jak spousta lidí,kteří párkrát zabloudí do Prahy se hned za pražáky považují

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se za Pražáka nepovažuji, ale v Praze jsem poměrně často. Jezdím tam za sestrou a tak se tam ukazuji každý víkend.
      Navíc metro nebo městská hromadná doprava...myslím, že to výjde nastejno.
      Ale připomenulo mi to právě debatu, když posledně jela v Praze metrem... Nic víc...
      o tom, že byl byla Pražák nepadla ani zmínka

      Vymazat
  10. Anonymní14/3/12 16:29

    Potrefená husa se vždy ozve.

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem ho měla doma a používala jsem ho na nos po rýmě a byl super:)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní24/5/12 19:10

    Tohle si musím sehnat..popraskané rty mívám často :D
    A k té fotce..máš naprosto záviděníhodnou bravu vlasů ^^ takové vlasy bych chtěla :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©