pondělí

RECENZE: Lid Smoothie 8-Hour Eye by Colour Clinique

Mám  tady pro Vás ukázku mých tekutých stínů od Clinique, které se neuvěřitelně snadno nanáší. Často se ráno nemaluji, protože mívám obavy, že by se mi líčení s práškovými stíny nepovedlo...a tak by následovalo odličování a znovu malování se. Což bych časově nestíhala. Vždy vstávám 40minut před odchodem z domu a tak nemám moc času, obzvláště když většinu času strávím žehlením vlasů. Ale u těchto tekutých stínů není důvod mít obavy, že by se Vám požadovaný efekt nepovedl. Troufám si říct, že by se s nimi dokázala namalovat i šestiletá holčička :). Je to opravdu snadné a časově nenáročné.Co se pigmentace týče, tak doporučuji nanášet větší množství těchto perleťových stínů, protože jsou poměrně světlé. Ale na denní/školní líčení jsou pro mě to pravé ořechové. Taky z toho důvodu jsem si je pořizovala. A jsem jimi tak unesená, že bych se s nimi nejraději malovala denně. A tak už mám zálusk i na další odstíny..a to na khaki a hnědou. Tak uvidíme jestli si na ně ušetřím:).

A kolik bodů dostanou?
Dávám devět bodů z deseti...bodík dolů za to, že vydrží pouhých 8hodin :).
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Jeee na ty první fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Barevná trička Ti hrozně sluší! Úplně v nich záříš ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ty vypadají strašně pěkně :) takové jarní jsou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to zní dobře! To se mi líbí, chtěla bych to vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já na perleťové moc nejsem, ale zase mne láká konzistence .)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný článok. (: viem že odveci, ale máš úžasné vlasy! O.o

    OdpovědětVymazat
  7. tekuté tiene som si ešte nikdy nekupila, pretože mi to prišlo také divné...:D preto som vždy kupovala tie klasické, ale tieto vyzeraju super. Kebyže ich uvidim tak ich rozhodne vyskušam-

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní19/3/12 17:01

    jsou hezký, ty "fialový" bych spíš řekla, že jsou do šediva-stříbrna..asi to zkreslujou fotky..

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní5/6/12 14:07

    Jsou skvělé..Já mám hnědou a je to skvělý podklad

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní6/9/12 11:45

    It's excellence here. In my view, if a lot more site owners and also blog writers published first-rate content material material as you have done, the net can be far more useful than it is currently. Thanks!!
    Stop by my blog ... best male enhancement pills

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©