úterý

REVIEW: Mega Volume Collagène 24h by LOREAL

možné spustit ve FULL HD

Dnes mám tady pro Vás tip na řasenku MEGA VOLUME COLLAGENE 24H, kterou už jste mohli zaznamenat v reklamách. A tak bych to nebyla já, kdybych se ihned po první reklamě nevydala na nákupy.
Řasenka si klade poměrně vysoké cíle... Prvním je mega objem, druhým je maximální intenzita černé barvy a tím třetíma, posledním cílem je to, že by měla vydržet po celých 24hodin.... A musím říct, že tohle vše splňuje... tedy 24hodin jsem přímo netestovala, protože jsem schopna vydržet vzhůru maximálně dvacet hodin, po které mi vydržela, takže předpokládám že i ty zbylé čtyři vydrží :D.


Záleží také jen na Vás kolik vrstev nanesete a jak moc chcete mít neodolatelný pohled. Na fotografii jsem vám zdokumentovala, jak na mně vypadá řasenku hned po prvním nánosu. Osobně preferuji dvě vrstvy, protože mám zrzavé řasy, díky kterým mám potřebu dohnat svůj syndrom méněcennosti maximálně hustými řasami, a tak se tedy držím toho, že čím více, tím lépe. 
                          TIP "jak předejít slepení řas":                          
Abych předešla slepení řas, je důležité nechat první vrstvu zaschnout a až poté aplikovat tu druhou. Bylo mi to doporučeno vizážistkou, a musím říct, že se od té doby tímto pravidlem řídím a řasy se mi neslepují. A když už se mi snad někdy (u kterékoli řasenky) stane, že se mi řasy slepí, existuje stále špendlík, kterým řasy rozčešu. Mám sice rozčesávací kartáček, ale ten je ve srovnání se špendlíkem absolutně k ničemu :).


                                               ZÁVĚR:                                                      
Kdybych ji měla srovnat s řasenkami od essence, tak je jednoduše o kategorii výše, ať už se jedná o výsledný efekt, tak i hodnotu za kterou ji pořídíte, protože stojí 399korun, zatímco řasenky od essence seženete za poloviční cenu. Ale pokud váháte, jestli do ní těch čtyři sta investovat, tak Vám tuhle řasenku ráda doporučím, protože jsem s ní opravdu spokojená :).
HODNOCENÍ: 7/10 kvůli vyšší ceně, přesto bych řekla, že to je jedna z těch lepších řasenek, které jsem vzykoušela.
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Vypadá dobře, ale přijde mi drahá:) A řasy taky pročesávám špendlíkem:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si počkám, až bude ve slevě :D Jinak špendlík používám také, mnohem lepší řešení než hřebínek na řasy :))

    OdpovědětVymazat
  3. 399,- bude určitě jen zaváděcí "akční" cena... Po nějaké době půjde cena dolů, tak si možná počkám.

    Můžete mi někdo říct, zda-li je srovnatelná s Volume Milion Lashes, nebo lepší/horší? Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám obě dvě, na obě jsem psala recenzi a tohle je dle mého názoru lepší řasenka

      Vymazat
  4. 400 Kč :O Tak za tolik bych si řasenku nekoupila :-D Ale kartáček vypadá pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to docela dobře... Nic si ze svých řas nedělej, jsi zrzka, tak se dá předpokládat, že budeš mít zrzavé i řasy. Já jsem tmavovlasá a místo řas mám tři blond krátký chlupy. Koupila jsem si teď řasenku právě od Essence z výprodeje za 29,- a musim říct, že je to jedna z těch nejlepších, co jsem zatím měla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to dobře... Nic si ze svých řas nedělej, jsi zrzka, tak se dá předpokládat, že budeš mít zrzavé i řasy. Já jsem tmavovlasá a místo řas mám čtyři blond krátký chlupy. Koupila jsem si teď řasenku právě od Essence z výprodeje za 29,- a musim říct, že je to jedna z těch nejlepších, co jsem zatím měla :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Řasenka vypadá na tvém oku úžasně a její kartáček se mi taky strašně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. přiznám se, že 400Kč bych do řasenky nedala. ale až na ni budu mít... :D na první pohled má krásný nevtíravý vzhled a dobrý kartáček, což je pro mě jedno velké plus.
    řasy si "rozčesávám" náušnicí, což je skoro jako špendlík :D myslela jsem, že jsem jediná, která to dělá a nejsem, uf :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tu mám, a musím říct že můžu jen doporučovat!!!!!!! :)
    Skvělá recenze, a kdo váhá, at' neváhá :D Opravdu to stojí za to těch 400,- do řasenky investovat :)

    OdpovědětVymazat
  10. jůůů, tys mi odepsala!! mám nefalšovanou radost :D fakt!
    šupej ten špendlík na zemi najít, ať si ho nezabodneš do nohy :D jsem ráda za info, že kartáček na řasy je oproti špendlíku k ničemu. chtěla jsem si ho koupit, ale takhle zůstanu dál u náušnic :-)

    OdpovědětVymazat
  11. taky pročesávám špendlíkem :D
    a kolagenku jsem používala, ale vyměnila jsem jí za levnější a z mého pohledu i lepší varianty :) třeba SuperSHOCK od Avonu je dost dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  12. mám ráda řasenky od L´Oréal, věřím že i tahle bude dobrá.

    OdpovědětVymazat
  13. trefila ses mi už poněkolikáté do vkusu ;) zrovna tuhle jsem chtěla vyzkoušet, ale asi si počkám na svoji vytouženou Lancome Doll eyes ;)

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj ceady!Ráda bych ti doporučila jednu stránku možná ji i znáš:) Ten blog je jedné paní/slečně která má ten blog o líčení,oblečení a prostě všeobecně ruzne rady a typi:) Má světlou a citlivou pleť tak sem si na tebe vzpoměla že by si na její blog mohla mrknout a kouknout na nějaká videjko že by ses mohla nechat inspirovat nebo že by si našla u ní radu co se pleti týče pač ji máte stejnou si myslím:) www.petralovelyhair.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní11/3/12 11:34

    Řasenky od LOREAL jsou nejlepší. Mám vyzkoušené všechny a tahle je bezvadná! FAkt se vyplatí do ni investovat a kdo miluje plastový kartáčky, zvolte Milionku. Efekt stejný :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©