pátek

RECENZE: Nicki and Ricky for M∙A∙C Viva Glam RTĚNKA

Tákže....Slibovala jsem Vám ukázku toho, co jsem si vlastně pořídila v MAC. Jedním z výrobků, nad kterými jsem ani neváhala byla tato rtěnka. Důvodem nebylo pouze to, že po tomto typu, tedy odstínu rtěnky toužím už pěkně dlouhou dobu, ale také to, že koupí výrobku z řady VIVA GLAM podpoříte boj proti AIDS . Tato řada obsahuje rtěnky a kondicionér na rty, takže je jak pro ženy, tak muže.
Před rokem tváří této kampaně byla na příklad LADY GAGA, pro letošní rok je to Nicki Minaj a Ricky Martin. (více ve videu)
MINI RECENZE    cena: 500korun  odstín: gaga 2
Jedná se o matující rtěnku, která kryje velice hezky...tedy nemáte-li tak popraskané rty jako já! :) to doporučuji nejprve aplikovat průhledný balzám a vyčkat pár minut před samotným nanesením. P.S.: Na fotografii špulím rty, co se dá a taky jsem zapomněla na aplikování balzámu, proto taky tak poučuji :D. 

Koupí výrobků z této limitované edice přispějete na pomoc lidem nemocných HIV a AIDS. 
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. takovéhle odstíny jsou moje nejoblíbenější :)
    navíc ta kampaň je super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Retněka má pěknou barvu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. barva rtěnky a celkově kampaň je velmi povedená! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hele to není vtipný - fakt jsi za rtěnku dala 500? To je teda mazec. Kde studenti berou tolik peněz?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chodí na brigády a všechno co si vydělají par vrazí do kosmetiky :D

      Vymazat
    2. Anonymní24/3/12 22:50

      Kecáš!

      Vymazat
    3. Tak já se tedy přiznám. Vykrádám banky.

      Vymazat
  5. Ten odtien ti velmi pristane.

    OdpovědětVymazat
  6. No tahle tvoje nude se mi také líbí, ale já jsem momentálně moc nadšená z té mé Nicki Minaj! :))))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. já moc nejsem rtěnková, ale tobě sluší :) navíc mám ráda MAC, i když je jejich kosmetika drahá. Ale netestují na zvířatech, takže si ráda připlatím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná rtěnka :) sluší ti

    OdpovědětVymazat
  9. Rtěnka je krásná,ale ta cena mě děsí! :D

    OdpovědětVymazat
  10. I love this color and it looks great on you!.

    www.chic-lux.com

    OdpovědětVymazat
  11. ta rťěnka má krásný odstín!

    OdpovědětVymazat
  12. nádherný odstín, už dlouho uvažuji nad rtěnkami MAC, mají bezkonkurenčně nádherné odstíny!

    OdpovědětVymazat
  13. dobre videjko ..dufam ze to je aj tak ako hovoria :)

    OdpovědětVymazat
  14. No páni, ta barva.. nádhera :-) Sice hodně peněz, ale za ten odstín a pomoc nemocným to stojí:-)

    OdpovědětVymazat
  15. odstín je moc pěkný a popraskané rty mám taky :/ akorát je podle mě docela drahá :)

    OdpovědětVymazat
  16. jee pekny moc moc!) a mas krasne rty fakt!:D:)

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkný odstín a prima rady.

    OdpovědětVymazat
  18. Super odstín rtěnky. Já dneska v MACu byla, ale tak nějak jsem tam tuhle kolekci buď přehlédla nebo vůbec nezahlédla :(

    OdpovědětVymazat
  19. Přesně takovej dostín hledám! :))))) vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
  20. Moc se mi líbí ten odstín, ale koupí bych zruinovala sama sebe :(

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní11/5/13 22:39

    Promiň nevím jestli jsi to tu už někde psala ale nevšimla sem si kolik že ta rtěnka stojí ?? a mají ji i v jiných odstínech ??

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©