pondělí

RECENZE: Redness Solutions Instant Relief Mineral Pressed POWDER CLINIQUE, Pudr na červenání



Dnes mám tady pro Vás tip na MINERÁLNÍ PUDR od CLINIQUE, který je určen pro takové typy jako jsem já. Tedy pro ty, které trápí zarudnutí pleti a neustále červenání, ať už ze stresu, z fyzické aktivity nebo jen ze změn teplot. Pudr je proto zabarven do žluta. Přesto nezpůsobí, že byste měli  pleť zažlutlou, to určitě ne. Je ideální na makeup, který zmatní. A hlavně... Ono to vážně funguje :). Červenání mě po přepudrování opouští a konečně mohu říct, že jsem na to vyzrála!

Skvělé na tomto pudru je jeho rafinované balení, kdy jedna část obsahuje zrcátko, další pudr a ve třetí se skrývá jemňounký štěteček, kterým se pudr skvěle nanáší :).

Také jsem dnes vyzvídala u přítele cenu, od kterého jsem pudr dostala.  A cena byla, pokud se tedy neplete, 890Kč. Což opravdu není nejlevnější, ale opravdu to stojí to za to!

Pudr ubývá opravdu pomalu.
Přestože zabírá, je tady jedno mínus a to, že dost práší.
Nejlépe se mi ověřila kombinace dalšího produktu z této řady s tímto pudrem.

8/10 (osm bodů z deseti možných)

A co vy, máte s ním zkušenosti? Jestli ne, co pomáhá na červenání Vám?
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Páni, asi taky zkusím:) Trpím taky zarudnutím, můžu se zeptat kolik stojí a kdes ho kupovala?:)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá že je hodně dobrý :))

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, takový jsem ještě neviděla. Můžu se zeptat na cenu? Ráda bych si ho pořídila ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná recenze. Měla jsem ho už jednou, ale momentálně netrpím na zarudlou pleť, takže používám Yria od YR. Každopádně je to super věc pro lidi, kteří trpí zarudlou pletí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. to je super :)
    ještě že na trhnu takové vymoženosti máme.

    OdpovědětVymazat
  6. dobra recenze!

    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní12/3/12 11:00

    Ahoj Ceady, mohu se zeptat kde jsi to pořídila, s jakým make-upem jej kombinuješ a kolik tě stál? Díky

    OdpovědětVymazat
  8. já se normálně nečervenám, ale když sportuju tak jsem jako rajče, hrozně se za sebe stydím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ach ty tvé kosmetické příspěvky. Zrujnuješ mě :D

    OdpovědětVymazat
  10. To je něco pro mě! Kolik stál? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí neuvěřitelných 890korun :). Ale opravdu to za to stojí. Já jsem ho tedy dostala od přítele k Valentýnu, protože jsem neustále na nule, co se konta týče :D. Ale aby taky ne.

      Vymazat
    2. Anonymní12/3/12 19:03

      Co jsi vlastne dala ty jemu k Valentynu?

      Vymazat
    3. Dostal ode mě 3trenky a košili :-)
      Vím, nejsem originální, ale přítel byl spokojen, tedy alespoň se tak tvářil :)

      Vymazat
  11. já rudnu jen občas :D ale když už, tak pořádně :D ten pudr vypadá skvěle!!! výborná věc! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten potřebuju! Kolik stojí? :)

    OdpovědětVymazat
  13. A kolik stojí? .O :) Já se červenám pořád :/ Hlavně ze stresu, že se stydím atd..adt...:D

    OdpovědětVymazat
  14. Nejdřív jsem reagovala "Wow, tím trpím takže kupuji!" další má reakce byla ve stylu "Koupím si ho do třech stovek..." a ta poslední "890? Tak du shánět levnější!" ;DD škoda no, jinak bych ho brala okamžitě, toto mi opravdu dělá problémy :/

    OdpovědětVymazat
  15. devětset kaček?? to se radši budu dál občas červenat :D

    OdpovědětVymazat
  16. Máš hodného přítele:))) Taky bych do něj šla, navíc u mě je v kosmetice důležitější kvalita nežli kvantita, takže by to nebyl úplně problém..

    OdpovědětVymazat
  17. máš to tu tak vymakané, že se vždy stydím za náš blog! :-(
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. tak přesně to by se mi taky hodilo..teď jen popřemýšlet, kdo mi ho (rád) koupí..:D

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělá recenze... Celou dobu jsem si říkala - Bože to potřebuju! To musím mít!! A pak ta cena :-( To je podpásovka :-(

    OdpovědětVymazat
  20. Taky me trapí rudnutí, asi ho budu muset vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní15/4/12 12:55

    ta cena :( moje prasátko taky zívá prázdnotou,v tu ránu jak naškrabu 30€(předpokladám že tak nejak bude cena na slovensku nebo jěšte víc) tak si ho bežím koupit,rudnutí jeden z mích nejvetších problému moc se zato stydím,myslela jsem že tyhle vecičky proti rudnutí nefungují když sem jak paprika od stresu,ale když tvrdíš že jo tak Ti veřím a jdu žebrat na ulici ať ho mám co nejdřív doma :D
    ps.ja červenanie riešim extrémne krycím mejkapom od dermacolu-MAKE-UP COVER je až prekvapivo lacný,stačí ho úplne máličko perfektne kryje,len je fakt vhodné používať podkladovú bázu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě lepší než pudr jsou z této řady krémy, ale to jsem měla jen vzorečky :) Tak si zkus v Clinique vyžebrat vzorky :). A uvidíš, jestli to za to stojí. :)
      http://www.clinique.com/cms/product/franchise/skincare_redness_mpp.tmpl

      Vymazat
    2. Anonymní15/4/12 13:22

      díky moc moc,určite něco skusím :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©