středa

REVIEW: TRUE MATCH makeup by LOREAL

 Dnes mám tady další tip na makeup... Ne, nebojte se, že mám doma 20makeupů. Tento není můj. Je mé kamarádky. Ale půjčila mi ho na recenzi za malý úplatek :). Básnila mi o něm dennodenně od té doby, co si ho pořídila, že jsem si říkala, že by byla škoda nepodělit se s Vámi o to, proč byla kamarádka tak otravná.

Z fotografie si můžete všimnout, že má řidší konzistenci, srovnám-li makeup s těmi mými předchozími. O to lépe se na pleť nanáší. Přesto makeup není ani trochu mastný, řekla bych že právě naopak, protože je po něm pleť ihned zmatněná. Takže bude ideální pro mastnější pleť. I když jsem se o něm dočetla, jak jinak než v letáku, že je ideální pro všechny typy pletí. Jenže já mám pleť suchou až dehydratovanou, takže pro mě bude nejideálnější volbou pravděpodobně BB krém... I když jak čtu, tak vyhovuje i řadě lidem se suchou pletí.
Ale prostě a jednoduše...Není třeba po makeupu nanášet ještě navíc nějaký pudr, protože kryje a matuje na jedničku! :) Možná bych pak měla já se sušší pletí strach ho používat. Ale jako TIP pro Vás, kteří máte pleť normální až mastnou, tak bude ideální volbou :).
Nevím, co více o něm říct... Snad by Vás mohla zajímat cena: 399Kč

Takže kolik mu dám bodů?
8/10 (osm bodů z deseti možných)
pro srovnání s ostatními makeupy pomocí bodíků Vás odkážu do rubriky MAKEUP

P.S.: Chtěla jsem Vás upozornit, že jsem BEAUTY rubriku, která byla doposud rozčleněna jen na dekorativní kosmetiku, péči o pleť, vlasy a pokožku, rozdělila do dalších kategorií kvůli orientaci. A to na kategorii: řasenky, makeupy/pudry, linky/tužky, rty,...
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. ja mam suchsiu plet a vyhovuje mi

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se koukat na to, jak se s foťákem odrážíš v pumpičce :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře!!:) Možná někdy zkusím!;)

    OdpovědětVymazat
  4. Make-up nepoužívám, ale vypadá dobře!
    P.S. moc se mi líbí, jak máš blog přehledný, to rozdělení je podle mě skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, vyzerá celkom zaujímavo. Ďakujem za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Kdysi ho měla mamka, byl super :)

    OdpovědětVymazat
  7. super recenze ;)tenhle make-up je vážně fantastický, já jsem právě majitelka mastné pleti s mnoha nedokonalostmi a tenhle mi naprosto vyhovuje, a mimochodem - kdo máte kartičku do DM, teď je na něj 50% sleva ;)

    OdpovědětVymazat
  8. wow, tak to bude pro mě přímo ideální :D mám mastnou pleť, takže třeba vyzkouším ;) zrovna mi přišel matující make-up od Avonu, ještě jsem ho nezkoušela, ale až vyzkouším, udělám taky recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si ted nedavno koupila make-up od Astoru, tak až ho doplácám příjde na řadu tento :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Měla jsem ho. Není špatný. Jsem bledule bledá a i ten nejsvětlejší odstín na mě byl tmavý. Takže toto mě u něho hrozně štvalo.

    OdpovědětVymazat
  11. stále hledám něco, co mi pleť zmatní. jsem spokojená s make upem od Clinique, ale jestli tenhle dokáže to co Clinique a je za lidovější cenu, budu ho muset vyzkoušet jen co mi dojde Clinique. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá skvěle! Super recenze:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá hodně dobře :) Já mám momentálně pleť suchou, ale nevím jestli to nebude jen zimou, vždycky jsem měla pleť spíše mastnější, nevyznám se v tom :D

    OdpovědětVymazat
  14. takovej podobne mám, jenže hrozně tmavej :( :D

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá dobře, ale j stejně zvolím radši BB cream :)

    OdpovědětVymazat
  16. Dneska jsem si taky pořídila BB cream od Garnier, tak brzy taky ohodnotím :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mám hrozně ráda tvé recenze. Taky mám suchou pleť a make-upy mi většinou na obličeji šupinkovatí, takže chci vyzkoušet raději BB cream :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. hmm, vyzerá dobre.. asi som práve našla make-up, ktorý vyskúšam po max factore :)

    OdpovědětVymazat
  19. koukala sem na něj v drogerce a všechny odstíny mi přišly hrozně tmavý..

    OdpovědětVymazat
  20. Holky, koukněte na parfums.cz, tam mají i světlejší odstíny. Koupila jsem si C2 a je to na m moc tmavý, tak jsem si objednala C1 a uvidíme :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©