středa

REVIEW: ziaja řada kozí mléko & my wishlist

Ziaja kosmetiku si před několika lety oblíbila má maminka. Nedá dopustit na jejich krémy. Ale sama bych si nedovolila použít maminčin pleťový krém, a tak jsem byla moc ráda, když se mi naskytla příležitost vyzkoušet tohle sprchové a tělové mléko, které si nedávno pořídila :). Což už za tak nehygienické nepovažuji. (Ale třeba mi to někdo vyvrátíte):D A protože o mléce ani sprchovém krému nedokážu napsat jednotlivé slohové práce, rozhodla jsem se vytvořit pouze jeden hodnotící článek.

 Ziaja kosmetika mě od samého počátku přitahovala jednoduchým designem obalů, který měla hezky propracovaný. Jak se říká, v jednoduchosti je krása, což se v poslední době osvědčilo u většiny kosmetických firem. Jenže tohle kritérium splňuje řada značek, stejně tak vlasová kosmetika Syoss, která mě už párkrát svými výrobky díky své kvalitě, nebo řekněme nekvalitě, zklamala.
 Tohle ovšem o této kozí řadě říct nemůžu...Jak už jsem zmínila, maminka si tyto produkty zamilovala již před pár lety, a tak jakmile se blíží období Vánoc, tak po mně nechce jiný kosmetický dárek než právě některý z výrobků této řady. Což mluví za vše. 
 Asi první, co mě na kozí řadě zaujalo, byla její příjemná vůně. Vím, že je těžké nastínit pach, ale přirovnala bych tuhle řadu k Dove nebo Nivee, tedy nevtíravá, ale přesto příjemná vůně. Připomíná mi trochu vůni opalovacího krému.Jednoduše neutrální "zápach". Takže kdo nemá rád hodně parfemované krémy a voní rád "mýdlovou čistotou", tak je právě tahle řada to, co hledáte :). A abych se přiznala, tak právě tohle je pro mě to pravé ořechové.

Krém se opravdu dobře vstřebává, takže nezanechá pokožku mastnou, což se mi u levnějších krémů (např. u Garnier) stává poměrně často. Mohu mu tedy dát jednoznačně deset bodů z deseti možných, stejně tak jako sprchovému mléku ....o kterém nevím co napsat, protože vůni jsem Vám přiblížila a myje stejně dobře, tak jako každý jiný sprchový gel :D. Hold černá ze sprchy neodcházím. :D Víc Vám  k tomu asi nepovím.

Celá tato kozí řada je určena pro osoby se sušší pokožkou. Tedy proto je taky mou maminkou tak oblíbená, protože slouží k oddálení procesu stárnutí a k vyhlazení vrásek :). Což mě zatím tolik netrápí.

Nechci tady opisovat příbalový leták...a tak vás odkážu na  ziaja.cz , kde se u popisu výrobků dočtete více.

A teď pryč od recenze...
Konečně jsem ukořistila klasický papírový magazín od Clinique...Jak už jsem psala, chtěla jsem si zakroužkovat věci, které bych chtěla mít... Jenže, když jsem magazínem listovala, uvědomila jsem si, že bych brala určitě vše, teď hned. A tak jsem si výrobky rozdělila na ty, které NUTNĚ a na NE AŽ TAK NUTNĚ musím mít..:D  Jsem totiž hrozně chtivá, a tak se pro mě tahle metoda stala naprosto ideální :D. To samé totiž dělám i u oblečení. Mám dokonce v počítači složku, ve které mám tyto dvě podsložky, abych utrácela nejprve za to, co je pro mě více důležitější a až poté přešla k tomu "ne až tak nutnému". :) RADA NAD ZLATO :D. Nebýt mě, tak byste si koupili něco, co byste určitě nepotřebovali :D. 
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. A ty chceš studovat publicistiku? Prosím nastuduj si prvně pořádně pravidla českého pravopisu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, díky že mě upozorňuješ...ale spíše by prospělo, kdybys napsala v čem mám přesně chybu, prosím. Protože jak se mám opravit, když nevím v čem chybuju.
      Děkuji za odpověď

      Vymazat
    2. Snad ti můj komentář nevyzněl útočně a tohle si vezmeš jako dobře míněnou kritiku. Nelíbí se mi, když někdo něco tvrdí, ba co víc, ještě na to upozorňuje, když nemá věc podloženou. Jedná se o tu větu se slovem Vánoce x vánoce. Prohledala jsem celý internet, dokonce jsem se ptala i kamarádky, která má češtinu čerstvě vystudovanou a rozhodně neplatí, že Vánoce (myšleno období Vánoce, ne jen jeden den) se píší s malým v. Podle nových pravidel se právě píší s velký V, ale častokrát se ještě toleruje, když je někdo napíše s malým v (tak jak se to psalo dříve). 24.12. je Štědrý den, který se pak zas píše s velkým Š a malým d. Toto tvé tvrzení mě docela zvedlo ze židle, nebyla jsem si jistá, tak jsem si to ověřila a proto jsem se ti taky na to musela ozvat. Nenapadlo mě, že mám konknrétně zmínit, co mám na mysli, domnívala jsem se, že ti to bude jasné. Ale tak teď už jsem to snad dostačně vyjasnila. Doufám že ti to pomůže ;-)

      Vymazat
    3. Myslela jsem, že profesorka bude vzdělaná, ale pravděpodobně není, když mě to učí takhle.
      A tak děkuji za opravu. Jak se říká, chybami se člověk učí. A tak mě nenapadlo, že by mě profesorka učila špatně

      Vymazat
    4. Můžeš se na to zeptat ještě dalších lidí, víc hlav, víc ví. Ano, myslela jsem si, že to budeš mít ze školy. Ale zkus třeba ještě pohledat na internetu, popř. se poptat zasvěcených. Pak snad získáš objektivnější názor ;-) A můžeš o tom zpětně napsat.

      Vymazat
    5. Já Ti za tu opravu opravdu moc děkuju :-). Lepší být za hlupáka jednou a ne opakovaně :-).

      Vymazat
  2. Ziaju mám ráda! Nejvíc používám jejich pleťové krémy ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle kosmetiku miluju! :) Nemůžu si vynachválit jejich řadu Cocoa butter, dokonce jsem o ní psala i něco na blog.:) Mně to strašně pomáhá, vyživuje, je prostě super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ziaja mám ráda, hlavně krémy na ruce. Já jsem taky hrozně chtivá, ale zase si pak řeknu, co nepotřebuju a nakonec si radši nekoupím nic a když mi to leží dýl v hlavě, tak si pro to zajdu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá recenze, musím si to mléko koupit! :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. na to tělové mléko jsem koukala už několikrát a velmi mě láká :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Na vyzkouseni pletoveho kremu neshledavam nic nehygienickeho, obzvlast pokud ho naberes spachtlickou.. je to jak kdybys odmitla dat mamce pusu na tvar nebo pit s ni z jednoho hrnku :D
    Jinak od Ziajy jsem si prave koupila pletovy denni krem a ocni krem, oboji z teto rady "kozi mleko" a jsem hrozne spokojena! za ty penize se rozhodne nic podobneho nesezene a srovnala bych to i s drazsimi vyrobky... a vuni bych prirovnala k mydlu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj nespriatelila by si?
    www.http://cinderellainthemirror.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná recenze vypadá to pěkně. Moc ti sluší šaty v minulém příspěvku a myslím, že právě zrzkám mentolová moc sluší! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. tu řasenku se zeleným kartáčkem vřele doporučuji, je to nejlepší řasenka co znám, řasy úžasně prodlouží, natočí i zhustí, nedám na ni dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Můžu se zeptat kde si vzala ten leták od Clinique?? :)

    OdpovědětVymazat
  12. super článek,tu kozí kosmetiku vůbec neznám, tak jsem alespon poučená :-)

    OdpovědětVymazat
  13. A to je přesně ten důvod, proč si nekupuju časopisy - hned by mě přepadl chtíč všechno, VŠECHNO mít a nemohla bych spát :-D
    A o kosmetice z kozího mléka jsem ještě neslyšela, hned se jdu kouknout na tu stránku :-D:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavé, taky jsem o téhle kosmetice ještě neslyšela... A když už jsme u toho opravovaní, tak já se taky přidám (neber to prosím nijak zle): V jednoduchosti je krása :-) síla, ta je zase v jednotě :-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©