úterý

SPRING WISHLIST

Mám tady pro Vás ukázku výrobků, které bych si ráda na jaře pořídila... Tentokrát jsem vybrala tyto dražší kosmetické značky, protože u takovéto kosmetiky nemívám vždy tolik výrobků... Protože kdybych tady vypisovala essence a pod... tak by šlo o opravdu obsáhlý seznam, který by Vás přímo vyčerpal... Navíc polovina z dražší dekorativní kosmetiky, o které jsem kdy psala nebo píšu stejně patří mé mamince, protože ta si hold na dražší kosmetiku potrpí. Navíc si neustále navzájem od sebe kosmetiku půjčujeme :). 
A přesně tohle je můj top pro letošní jaro... a doufám, že když už si na všechno neušetřím, tak ukecám maminku ke koupi některého z těchto výrobků :). Nevím, jestli doma máte taky takovou maminku, ale ta moje si jednoduše každý měsíc kupuje něco nového v péči o pleť... Menší vysvětlení, proč je tady taky tolik recenzí. A tak už jsme vždy po půl roce zaskládané až to hezké není :D. Možná taky proto děláme každý rok koupelnové vyklízení, které obnáší vyhazování všech krémů, které jsou z poloviny vypotřebované, vyschlých řasenek a laků :D.... a tahle bych mohla pokračovat.... řekněme donekonečna...

S jediným z produktů se kterým mám zkušenosti je GS Eladen. Používala jsem ho nějakou dobu a musím říct, že se mi při používání rapidně zlepšila pleť a o nehtech ani nemluvě. Ale bohužel na mé vlasy už mi asi žádná tableta nepomůže :D. Nechce se mi jednotlivě rozepisovat se o všech výrobcích, které mám na svém wishlistu.... Věřím, že pokud se o ně budete zajímat, tak si rádi informace vygooglujete :).
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. jeee tak to moje mamka si vůbec na nějaké "kosmetické výstřelky" vůbec nepotrpí ... používá jen základní věci a kupuje si vše od stejných značek! Nerada v tomhle experimentuje a to já jsem přesný opak :D:D:D každý měsíc natahám domu haldu nové kosmetiky :X :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám par veci ktere bych si chtela poridit, ale to az vypotrebuju ty moje zasoby. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. koukám, samoopalovací sprej? já si dneska pořídila samoopalovací gel, všude na něj slyším chválu, tak doufám! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jako chudá studentka si radši žádné wishlisty nevypisuju... jen by mě to uvrhlo do zbytečné deprese :P

    OdpovědětVymazat
  5. Tak si myslim, že kdybych si dělala můj wishlist, tak by vypadal podobně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Ceady! Ty toho máš snad málo? :D Ne, pěkně sis vybrala ;)

    OdpovědětVymazat
  7. nice blog ^^ loves it

    http://amenfashion-christy.blogspot.com/
    follow me and i follow you))

    xoxo Christy

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,
    na tvůj blog jsem narazila úplnou náhodou, ale musím říct, že jsem si ho hned zamilovala! ;)
    Připadáš mi strašně sympatická podle fotek ;) Navíc máš skvělé ouffity ;)
    Moc se těším na další články ;)

    OdpovědětVymazat
  9. řadu sébium používám a ráda bych vyzkoušela i tohle peelingové sérum!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©