sobota

VIDEO: Annabis konopná kosmetika

Dnes mám tady recenzi na KONOPNOU KOSMETIKU... Nejsem si jistá, zdali zmiňuji vše a tak Vás odkážu přímo na stránky lecivekonopi.cz , kde se o těchto třech produktech (balzám na rty, pleťový krém, ústní voda) dočtete více...
(možné spustit i ve FULL HD)
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. video je supér! :) konopná kosmetika mi pomohla od suché pokožky!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní15/3/12 19:00

    si jak kouzelná holčička do filmu!uplne super hlas a výraz..ja nevim:D je to tak skvělý:D
    si jeste krasnejsi,)
    petunie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jsi nejkouzelnější na celém světě. taková ňuňu <3

      Vymazat
  3. Anonymní15/3/12 19:24

    Co se stalo na tom maturaku, ze z nej nechces ukazat fotky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já neřekla, že z něj nechci ukázat fotorgafie. Mám od fotografa snad jen jednu a poté další, kde jsem s celou třídou...A to jsem na ty fotky čekala více jak měsíc. Dostala jsem je až minulou středu. Jinak jsem nějaké fotky publikovala na FB. A jak jsem psala, nechtěla jsem si sebou brát zrcadlovku a fotografie z kompaktu jsou ve velice špatné kvalitě.

      Vymazat
    2. Anonymní15/3/12 19:41

      A ukazes je tedy? Vzdyt my jsme ty saty ani nevideli ve finalni podobe (tu fotku na FB z plesu z 80metrove vzdalenosti nepocitam).

      Vymazat
    3. Finální podoba šatů byla uveřejněna na blogu někdy koncem ledna.

      Vymazat
    4. Anonymní15/3/12 21:00

      Myslim finalni podobu na plese...

      Vymazat
    5. Na to jsem Ti teď ale odpověděla. :( Nevím, proč kolem toho děláš tolik povyku. Taky mě mrzí, že fotografie nevyšly. Alespoň že mám video z večera, na tom už jsem vidět více.

      Vymazat
    6. Anonymní15/3/12 21:09

      To neni povyk, jsem proste zvedava. Bylo zajimave sledovat cely ten proces vyroby satu, proto me zajima, jak vypadaly v den D na tobe, jak jsi k nim byla nalicena, ucesana a jake jsi mela doplnky. Takova fotka tady ani na FB neni, a jestli se mylim, tak mi prosim dej odkaz, asi jsem ji prehledla.

      Krome toho to nakonec neni vubec dobra reklama pro tu navrharku... Takhle to vypada, ze se saty asi moc nepovedly (moje dojmy z toho, jak to tu prezentujes).

      Vymazat
    7. To si určitě nemyslím... A fotografie si dohledej na FB, fotila jsem se večer před odchodem. Navíc doplňky kromě bot, které jsem tu prezentovala jsem neměla.
      Navíc nevím, proč by se neměly návrhářce šaty povést, když tady byl uveřejněn článek s finální podobou šatů...

      Vymazat
  4. Super video:) Měla jsem z konopné kosmetiky něco na akné kdysi v pubertě :) A ty tvoje nádherné vlasy!

    OdpovědětVymazat
  5. super video :) i když pro mě tato kosmetika asi není, mám jinou pleť ;) ale s popraskanými rty mám problém, takže díky za tip na balzám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mozna bych vydeo strihala, jsou strasne dlouhy pauzy , jinak ses velice projemna:)

    OdpovědětVymazat
  7. Konopnou kosmetiku mám rozhodně v plánu vyzkoušet tak děkuju za tip. A to video se povedlo, působís tam na mě tak vznešeně...jako princezna :)

    OdpovědětVymazat
  8. pekné video :) ten balzam ma celkom láka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní16/3/12 10:19

    Možná by sis měla nejdřív připravit co budeš říkat. Protože jsi vypadala, že sama ani nevíš co říct a neměla jsi ani zjištěné informace o produktech (např. v jakém poměru se ředí ta voda. Určitě by taky bylo dobré říct víc o krému a jeho konzistenci - jestli je mastný, hutný, lehký, jestli se hodí pod make-up atd..
    Dobré byly určitě ty informace o obalu krému a také to, že si zmínila jak rychle ústní voda ubývá.
    Jinak myslím, že ti to před kamerou docela jde a časem to všechno určitě vypiluješ (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti za tuhle řekněme kritiku děkuji. Samotné mi to po shlédnutí videa došlo, ale jsem moc ráda, že mě na tohle upozorňuješ. Pro příště se snad polepším a řeknu to nejpodstatnější :). A snad se budu jen zlepšovat :-)

      Vymazat
  10. Balzám mě láká nejvíc :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem strašně moc ráda za tohle video, jelikož konopnou kosmetiku můžu zařadit mezi moji nejoblíbenější. Takže jsem ráda, že jsem díky tobě našla další značku a vrhnu se nejspíš na ten balzám na rty (na popraskání trpím skoro stejně, jako každá druhá) :D
    Jinak samotné video na mě působí nějak zvláštně. Možná to tak přijde jenom mně, ale jsi tam taková napnutá? Třeba pro příště se uvolnit, nehledět na to, zda to třeba říkáš spisovně nebo pomalu (pokud to teda neříkáš takhle schválně), na mě to působí trošku "prkeně" :D Omlouvám se za takové názvy, ale fakt - příště to udělej třeba veselejší nebo trochu s energií :) Těším se na další video :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nevěřila bych, jak sympatický a milý hlas můžeš mít, nevím proč, tipovala jsem, že budeš mít hluboký :-) Skvělé video!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©