středa

VIDEO TUTORIAL: spring soft makeup

Myslím, že co se týče videí, tak je určitě ještě co pilovat :D... Sice si jej můžete spustit ve FULL HD...Ale řekla bych, že jsem to zvládla tak na 30%... a to si ještě věřím :D...
Ještě dodatek k videu..Výrobky, které jsem použila se dočtete na mém youtube channel. A pro ty, kterým se na něj nechce, tak mám tady alespoň obrázky produktů, které jsem ve videu aplikovala.Máte zkušenosti s těmito výrobky?
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. pěkné video:) i líčení:))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý video, těším se na další :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní19/3/12 18:47

    neber to ako urážku ale ako radu :) video mi nedalo nič ... nabuduce si skús dat zrkadlo na úroven kamery a bude to ovela ovela lepsie :) pekny den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkusím to do příště vymyslet :)

      Vymazat
  4. Anonymní19/3/12 18:58

    Krásné video :) Moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím určitý pokrok, že jsi vystřihla části, kdy kamera dlouze zaostřovala. Ale i přesto se mi to zdá takové zdlouhavé, utahané. Chce to trochu svižnosti, "drajvu", ať to má život :)
    Nebo třeba zrychlit část, kdy si nanášíš stín :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se video líbí, protože ty jsi hrozně roztomilá:)

    OdpovědětVymazat
  7. Super , uz tam nejsou ty dlouhy pauzy ktery mi hrozne vadily:)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní19/3/12 20:18

    Nevím, jsem v rozpacích. Ne z videa, ale z líčení. Obecně nefandím tělovým rtěnkách. Alespoň o malinko tmavší než pleť. Stíny nevím. Podle mě jsi tak krásná a výrazná barvou vlasů, že asi málokteré líčení to přetluče, přesto si umím představit vhodnější kombinace barev a to i tak, aby vše bylo použitelné na den a nepůsobilo křiklavě.
    Ale prosím, nechci být zlým kritikem, nenech se odradit. Spíš povzbudit k dalšímu zkoušení. Když si to natočíš nebo nafotíš a budeš zkoušet, určitě nalezneš rozdíly a sama vyhodnotíš, co je dobré a co je ještě lepší. A kdo ví, možná hraje roli i nasvětlení a na denním světle je to hezké. Mě mate tvá vlastní krása.

    OdpovědětVymazat
  9. Super video!!! :-)
    A taky používám rtěnku tělové barvy, obličej pak vypadá jemněji :-)

    OdpovědětVymazat
  10. No tvářenka krásná, nanášela bych ji na tvoje tváře jinak, ale budiž, to je o cviku. Rtěnka k tobě jde moc hezky, ale vůbec se mi nelíbí, jak sis nanesla ty oční stíny. Vypadá to jako duhové (barevné) líčení a ten odstín fialové, jak říkáš (já ho vidím spíš šedivý),mi k tobě skoro vůbec nejde. Ale to je můj laický názor.

    OdpovědětVymazat
  11. Oproti minulému videu je ohodně lepší :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. to se mi hrozně líbí!:) jen tak dál, jen příště kratší by mohlo být :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní20/3/12 19:02

    Já mám luminátor od MACu a pak tu CLINIQUE řasenku v malém balení. jelikož ten luminátor moc nepoužívám tak mi i někdy přídě vhod a použiji ho a tu řasenku mám cca 2 týdny vždy jsem jí chtěla zkusit kvůli me alergii na nekteré rasenky a spokojenost ;-) jěste kdybych se častěji malovala :D jinka líčení je faj .. Ellenel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla bych se zeptat, jak se projevuje alergie na řasenky? :)

      Vymazat
    2. Anonymní20/3/12 21:36

      ja myslim ze tak ze ti opuchnu oči! alebo ti slzia alebo niečo podobne :)

      Vymazat
    3. Anonymní21/3/12 19:21

      Ano vždy mi začervenaly oči (i víčka) a svědí potom :)

      Vymazat
  14. Máš moc krásný hlas :) Jinak krásné video. ;) Inspirovala jsi mě ke kosmetice Clinique ;) :).

    OdpovědětVymazat
  15. nic z uvedenych vyrobkov som nikdy nemala. vsetky su totiz ovela drahsie ako dovoluje moj rozpocet. inak dovolim si par rad - zrkadlo si daj vedla kamery, ked si nahnuta smerom dole nic nevidno. a natacaj tvoju tvar priblizenu minimalne tak ako si blizko v case 6.02. v tomto videiu totiz vidno, ze si nieco na tvar nanasas, ale absolutne vobec nie je vidno co, nie je vidno kam presne si tie tiene nanasas... pri make-upe vobec nie je vidno, ze si si vobec nieco naniesla - pri nom by malo byt vidiet dokonca to, do akej miery kryje...a celkove priblizeny zaber ukaze kvalitu produktov ovela viac.

    OdpovědětVymazat
  16. a co sa tyka prejavu - odstran podmienkovaci sposob z viet - "keby vas to zaujimalo", "naniesla by som si" - pouzivaj skor vety teraz si nanasam, alebo teraz si nanesiem. inak neber to ako negativnu kritiku, naopak sa ti snazim poradit a urcite si rada pozriem dalsie videa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D a proč je nemohu použít? Je to snad gramaticky špatně?
      Jinak příště určitě zkusím natočit video blíže, ale rozdíl v makeupu půjde vidět jen, pokud snad budu mít výrazné akné nebo když si pořídím tmavší makeup. Právě dobrý makeup je pro mě ten, který působí přirozeně a zakryje vady, které mě trápí(akné, kruhy pod očima apod.) Ale jak říkám, pokusím se to do příště vylepšit.

      Vymazat
    2. no ved mozes ich pouzit, len mam pocit, ze to znie lepsie ked to povies priamo. a s tym make-upom suhlasim, ale prave na tom videu by to malo byt vidno ako vsetky tie nedokonalosti pozakryva. odporucam inak si pozriet toto video http://www.youtube.com/watch?v=ex33wtqnNz8

      Vymazat
  17. ano, myslim , ze od pixi2woo si mozes brat priklad. ked si lici oci ma zaber zamerany na oci a tak detailne vidno co robi. tiez ked rozprava o produkte tak sa pozera priamo do kamery. inak z Youtubu sa mozes inspirovat napriklad MichellePhan (ma vyse miliona subsribers) a Macbarbie07 (zacala s make-up tutorialmi ako 13 rocna).

    inak ocenujem, ze mas dobru kameru a full HD, to je pri tomto type videi velmi dolezite. taktiez si myslim, ze mas pomerne dobre svetlo.

    OdpovědětVymazat
  18. Video se ti moc povedlo :) a líčení je nádherné.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©