středa

VISITING: Douglas

Miluju fotografie z obchodů...Vždy mám chuť zdokumentovat prostředí, ale strach mě vždy držel při zdi...Ale tentokrát jsem tohle hodila za hlavu, vytáhla jsem fotoaparát a neváhala jsem a rychle mačkala spoušť....
Chtěla jsem vždy zachytit tu náladu a ten pocit, který mám, když jsem v různých obchodech. Každý je jiný, něčím specifický, na příklad prostředí Douglas mě zaujalo jednoduchými kombinacemi, svým luxusem a černou barvou, která mi určitě bude jednou dominovat v interiéru mého bytu...Tedy pokud na to někdy budu mít  peníze:). A pokud ne, tak budu alespoň jednou za čas navštěvovat Douglas, abych se mohla zasnít :).

A tak bych tímto článkem ráda odstartovala svůj NOVÝ PROJEKT... A to fotografování obchodů... Už dlouho s touto myšlenkou koketuji, ale odhodlala jsem se k ní až na Váš popud... Tak uvidíme, jak dlouho mi to rozhodnutí vydrží...řekněme do té doby, dokud na mě nebude poslána ochranka, která by mě vykázala z obchodu nebo dokud mi někdo nerozbije (jen tak omylem) fotoaparát :D.
A co vy? Máte ráději malebné krámky nebo holdujete luxusním obchodům?

Douglas- Na Příkopě
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Skvelý nápad zdokumentovať obchody, ja tiež na to nemám odvahu :)

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá to pekne,ja mám tiež rada jeden kde sú doplnky do buty,sú ale strašne predražené ale krásne a celé je to tam užasne naaranžované :)) ale dobre sa cítim aj v knihkupectve :)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní,na tenhle Tvůj projekt se moc těším. Já osobně mám rád jak malebné malé obchůdky tak ty luxusní.Je spousta míst kde se cítím dobře a kde se mi dobře nakupuje..:-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkný fotky mají kouzlo!
    LÍBÍ SE MI TAKY PŘESNĚ TYHLE!
    můžu Tě poprosit o koment, nebo cokoliv na tento post? Lenny má dnes narozeninky : http://handbagforladies.blogspot.com/2012/03/lennys-birhday.html
    díky díky

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda oba druhy obchodů. Pěkné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělý nápad, ale určitě by to chtělo trošku víc promyslet - třeba přidat víc fotografií a kde přesně si je pořídila :) jinak se mi ta myšlenka moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. :) moc hezký projekt a já jsem stará zvědavka, takže tady študuju ty tvoje fotky. Třeba někdy vyfotíš takhle mě a ani o tom nebudeš vědět :D. To by byla náhoda. Mě už jednou v nákuním centru u Anděla ochranka vynadala, když jsem tam natáčela :D. Ale foťák přežil, takže pohoda.

    OdpovědětVymazat
  8. No já raději myšlenky na focení obchodů ani nemám.. :D Už se mi právě stalo, že se jim to v obchodě nelíbilo, tak od té doby nosím v obchodech foťák zavřenej v tašce :) ale pěkný projekt a jsem zvědavá na další fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mmmm Douglas vypadá pěkně. Ještě jsem o něm neslyšela. :) Je pravada, že když jdu nakupoavt, do těch krámů, kde mají jen luxusní oblečení a vím, že bych tam neměla ani na ramínko nechodím. :) Líbí se mi prohlížet si výlohy a nebo módní časopisy s oblečením s cenou něolika desetitisíc. :)

    OdpovědětVymazat
  10. fotky z obchodov sú super! Ja mám rada aj také aj také obchody

    OdpovědětVymazat
  11. Já raději ty malebné krámky!! :) Mám ráda krámky kde je mi prostě dobře!! :D

    OdpovědětVymazat
  12. oboje má svoje kouzlo :ú takže záleží na náladě ale asi mám radši obecně ty luxusní obchody :)

    OdpovědětVymazat
  13. Už se moc těším na další příspěvky do této rubriky! Já se vždycky bojím fotit něco v obchodech :D

    OdpovědětVymazat
  14. fotit obchody? to mi nepřijde zrovna jako něco zajímavého, ale koukám, že to má v komentech pozitivní ohlasy, takže good luck with that :))

    OdpovědětVymazat
  15. aj ja mam dost rad ked maju obchody pekny interier a vonu ! ta sa sem ale asi da tazko pridat :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©