pátek

VISITING: shopping in Profimed

Profimed je pro mě obchod, kde praktikuji vždy 2v1... Mám moc ráda Korres kosmetiku, kterou používám již několik let a vlasovou kosmetiku Lee Stafford, se kterou mám o něco kratší zkušenosti, ale o to lepší zkušenosti. Sice v tomto obchodě zaznamenáte mnohem více značek, ale s jinými jsem zatím více méně do styku nepřišla. A tak když už potřebuji obě dvě značky, tak neváhám a jdu právě do této prodejny. I když klasický obchod Korres na mě působí mnohem sympatičtěji co se designu obchodu týče. Možná mi tady vadí ta šílená růžová barva, ale tak věřím, že vyhrála demokracie a převaha blonďatých hlav ve firmě, které hlasovaly, když se jednalo o tom, jaké barvy bude tato prodejna mít. :-)
P.S.: Přikládám odkaz na RECENZI na vlasovou kosmetiku Lee Stafford a fotky z obchodu Korres naleznete TADY.
A co jsem si koupila? To se dozvíte již brzy v článku NEW IN.
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Těším se na new in článek. :)
    Korres mám také ráda a mně se vzhledově Profimed líbí, jen u nás je malý.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se na clanek new in moc tesim!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. cize ruzovu maju rady len blondiny, hej? -_-
    ale tesim sa na clanok new in :)

    OdpovědětVymazat
  4. jsem blondýna a růžovou v lásce nemám, takže prr! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Když tě tak vydím, mám chuť nakupovat! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní28/3/12 17:50

    Tesim sa na zajtra. Co si si kupila? :)

    OdpovědětVymazat
  7. těším se na článek ;)

    OdpovědětVymazat
  8. těším se na článek ;)

    OdpovědětVymazat
  9. kde je u nás v ústeckém kraji ProfiMed prosím? :) brousím si zuby na nějaké výrobky Lee Stafford :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já Ti závidím, také bych brala nakupování :-) A já chodím do Profimedu na zubní kartáčky a ústní vody, teda alespoň u nás je prodávají :-D

    OdpovědětVymazat
  11. ohh so great cosmetics!
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní8/4/12 18:04

    Nebyla tady recenze na nějaké produkty Lee Stafford?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. všechny najdeš tady http://thelifeofceady.blogspot.com/search/label/lee%20stafford

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©