úterý

Volcano Dinner

Miluju jídlo a taky podle toho vypadám... A tak jsme si každý večer s přítelem dopřáli tříchodové menu :). A to bychom nebyli my, kdybychom si navzájem neustále neměnili talíře, abychom ochutnali jídlo toho druhého. Taky se na nás podle toho personál zvláštně koukal :D. A to nemluvím o tom, jak se na nás neustále otáčeli hosté, kvůli mé fotodokumentaci jednotlivých porcí :-).
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. hrozne ti to na ty fotce slusi :) jinak to jidlo vypada fakt vyborne. :D

    OdpovědětVymazat
  2. rychle oprav to "mi" na my :)

    OdpovědětVymazat
  3. mňam! ten dezert vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Ceady,

    máš to krásný a šťavnatý život. Možná bych se dokázala udržet nesníst to všechno, ale to jen do té doby, než by mi přinesli to úžasně vypadající tiramisu. Pak ouvej...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to skvěle, hlavně ten dezert! Mimochodem - to na té druhé a třetí fotce je rukola nebo polníček? Pořád se mi to plete :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Bavím se, máte tu skvělé "články" a luxusní fotografie! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera. Takové jídlo jsem snad ani nejedla.

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, vapadá to krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  9. jak tak koukám na to jídlo lezou na mě chutě!! :D

    OdpovědětVymazat
  10. aach, to vypadá luxusně.. jedla bych, až bych brečela :D

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky musí být! Navíc tak dobře vypadajícího jídla. Co jste to měli dobrého?

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné. začínám mít z toho hlad

    Azrael-west

    OdpovědětVymazat
  13. taky bych si dalaa!! :) vypadá to luxusně! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mám kvůli Tobě hlad, ty jo:D mňam

    OdpovědětVymazat
  15. Ooo...můžu to prosím všechno sníst já?:D

    OdpovědětVymazat
  16. To jídlo vypadá mňamózně ;)

    OdpovědětVymazat
  17. mnaaaaam, tak to jste si teda fakt dopravali :) jidlo vypada luxusne!

    OdpovědětVymazat
  18. mam rada ak aj jedlo je servirovane s umeleckym citenim :) krásne :)

    OdpovědětVymazat
  19. to jídlo vypadá naprosto úžasně :) máš krásné zrzavé vlasy :)

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©