sobota

April - Clinique akce

Protože jsem fanouškem fb stránek všech možných kosmetických značek, mívám hned z první ruky informace o tom, jaké jsou novinky nebo jaké akce se chystají. A tak, když jsem narazila na status Clinique, že má být od pátku dubnová akce, ihned jsem nalítla do prodejny, abych si domů odnesla taky konečně něco zdarma.
 O jakou akci se jedná? Ke koupi dvou a více Clinique produktů je v dubnu k dostání tato kosmetická taštička s pěti produkty zdarma. Pokud se nepletu, tak v parfumeriích (jako je Douglas a další) je k dostání pouze tato, zatímco v Clinique prodejnách máte možnost vybrat si ze dvou. Tedy je to postaveno na tom, že při koupi dvou a více produktů, z nichž jeden je z péče o pleť, můžete získat tu druhou taštičku s 6ti produkty... a k nákupu dvou a více kosmetických produktů dostanete tu samou, kterou mám já.
A tak jsem  bez váhání popadla dvě hydratační rtěnky, kamarádka druhé dvě a obě jsme si odcházely s pocitem, že jsme ušetřily pár korun za drahou kosmetiku :D. A to i přesto, že jsme za ty dvě rtěnky zaplatily tisícovku....Ale musím říct, že to za to stálo :). Mám totiž ověřeno, že tahle minibalení vystačí i dva měsíce. Dokonce uvažuji, že bych si pořídila i tu druhou kosmetickou taštičku. Ale počkám na výplatu, abych si vše pečlivě rozmyslela. Taky ještě můžu ukecat mamku, že má vrásky a že je nutné pořídit si nějaký krém :D. Tedy já jsem ale potvora. Ale blbá potvora, protože jakmile slyším slovo AKCE, tak se nedokážu ovládnout :D. Proto mám doma taky tolik oblečení, které jsem měla na sobě jen jednou, protože SLEVA a AKCE je jednoduše magické slovo :D.
Pokud se chcete o této dubnové akci dozvědět více, podívejte se na Clinique facebook stránky. Nejsem totiž odborník a tak se mohu v některých informacích mýlit :).
Taštička obsahuje scrub krém, mini řasenku (recenze tady), lesk na rty, oční krém (tento) a hydratační gel (tento).¨

Jak reagujete Vy na slova "AKCE, SLEVA, ZDARMA"?
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Na tyto magické slova reaguji jak hyena na maso :D Většinou všechno nakupuji jen když je to zlevněné nebo to má nějakou akci. Je to zoufalé, ale tak finance jsou omezené a tak se spoléhám na tohle :)
    Jinak, znova si poupravila design viď? :) Takhle ty slova nahoře od sebe vypadají asi nejlépe .. Vypadá to tu fakt jemně, líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  2. výhodný nákup 8D milujem darčeky zadarmo 8P

    OdpovědětVymazat
  3. ty tu clinique kosmetiku asi opravdu miluješ, měla by si jim dělat ambassadorku :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen od nich dostat nabídku :D

      Vymazat
  4. haha :D no mít tu 1000 navíc, tak bych asi taky letěla! :D

    OdpovědětVymazat
  5. No koukala jsem na tu akci, ses blazen :DDD , ja sem na slovo akce a sleva taky jak pes ale tohle me nelaka:)

    OdpovědětVymazat
  6. 1000 za dvě rtěnky? Ani za nic. Může to být sebelepší kosmetika, ale pro chudou studentku nedostupná. :(

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní14/4/12 12:26

    to vypadá skvěle :-). Myslím, že ty ceny rtěnek nejsou tak dramatické, i v mac mají stejné ceny. Takže proč si k tomu navíc neodnést kosmetiku zdarma, kterou mi jinde nedají

    OdpovědětVymazat
  8. Na akce a sleva sice obecně reaguji jako býk na červenou barvu, ale dost si vybírám a zrovna tohle mě taky neláká. Cliniq mě moc nebere, takže kdyby bylo něco podobného na mou oblíbenou kosmetiku, tak do toho půjdu :-D. Ale

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že reaguju stejně jako ty:-) Slevy a výprodeje mě lákají hodně!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. ta taštička je skvělá ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Jak na ně reaguju? Jóóó´jde se nakupovat! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní14/4/12 17:39

    Určitě by stálo za to udělat na produkty recenzi :). Nejlépe ještě tento měsíc, ať vím, jestli to za to stojí :). I když jak čtu tvé recenze, tak Clinique bude opravdu lepší kosmetika.

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní14/4/12 20:04

    Clinique facebook stránky

    ... je to jeste cesky??

    OdpovědětVymazat
  14. Akce vypadá super :) ..jenže teď by to asi neustála moje poněženka :D ...nejradši mám slovo zdarma, to zní úžasně :D

    OdpovědětVymazat
  15. Supr akce, díky za tip! Mám to občas podobně, když je něco zdarma od značky, kterou mám ráda, tak to musím mít :D viz můj Garnier budík

    OdpovědětVymazat
  16. jsem taky šílenej blázen, když slyším sleva a podobně :D tenhle balíček je hodně šikovný!

    OdpovědětVymazat
  17. ja síce tiež reagujem na nápis akcia, zľava a pod ale zase odtiaľ potiaľ :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©