pondělí

APRIL WISHLIST



Mám tady pro Vás ukázku toho, po čem toužím :). Říkala jsem si, že alespoň výčtem produktů ve formě koláže oživím trochu svoje  stránky, které jsou zásobeny pouze mými fotografiemi :).

Máte s některým z produktů zkušenosti?
Krátké info ke každému z produktů v celém článku.

 Popíšu Vám tady výrobky zleva doprava, ať trochu víte o co jde
1) MAC stíny z jarní kolekce, které jste na mně mohli vidět TADY. Jsou neuvěřitelně pěkné.
2) MAC lak na nehty také z jarní kolekce. Nejvíce se mi líbí právě tento zelený.
3) Clinique řasenka na spodní řasy. Už delší dobu po takové malinkaté řasenkce s miniaturním kartáčkem pokukuji. Trápí mě totiž to, že se ráno neobejdu bez tyčinek do uší, protože si musím čistit dolní víčko od otřené řasenky.
4) Garnier mineral Clean Sensation 48h - Otepluje se a tak je na čase pořídit si nějaký účinný antiperspirant

Druhá řada, také zleva doprava
5) Bioderma Photoderm KID 50plus - Jsem světlý typ náchylný ke spálení a tak si nemohu dovolit používat slabší faktor. Navíc jsem zastánce názoru, že nejlepší jsou krémy pro děti. :) A další plus je to, že je voděodolný.
6) Bioderma balzám na rty 50plus - klasický balzám (Chystám se ho pořídit příteli, protože je zcela bezbarvý.)
7) Loreal Youth Code Luminize - rozjasňující krém, četla jsem na něj v zahraničí samou chválu.
8) Clinique superdefense SPF 20 - "protivráskový" krém na oblast okolo očí. Začaly se mi vytvářet drobné vrásky. :D
9) Bioderma letní balení - Měla bych co nejdříve naběhnout do lékárny... Probíhá teď totiž akce, kdy je v balení pleťová voda zdarma
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. ty stíny a lak jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám zkušenosti ani s jedním produktem, ale chci mít zkušenosti se všema :D

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní3/4/12 19:38

    Vsetky su krasne ale bohuzial nemam s nimy skusenosti. Ale chcela by som ich. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten lak má vážně skvělou barvu,hodí se k tobě.:)

    OdpovědětVymazat
  5. na ten loreál ted byla myslím reklama v telce :) a ty stíny z Mac s určitě kup! ta paní tě nalíčila opravdu moc pěkně..:)

    OdpovědětVymazat
  6. také přemýšlím nad tou osmičkou ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta řasenka na spodní řasy vypadá jako super vychytávka:))))

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký, samá kosmetika koukám :))

    OdpovědětVymazat
  9. MAC stíny mají moc příjemné i když ta žlutá a modrá jsou vcelku netradiční barvy. :)))

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní8/4/12 17:59

    Tu malinkatou řasenku od Clinique zase tak nedoporučuji, ale ten krém proti vráskám je nepřekonatelný.

    Áďa

    OdpovědětVymazat
  11. Bioderma je má nejoblíbenější značka. Dej pak vědět, jaké jsou ty produkty.

    OdpovědětVymazat
  12. Ten YouthCode neni krem, spis takove serum. Plet je po nem sice hebounka, ale vadi mi trochu jeho "vune" a podle me to neni nic nezbytneho, asi bych si cele baleni nekoupila (mela jsem vzorecky).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©