sobota

THE BEST OF MARCH 2012


Dnes mám tady pro Vás ukázku mých 10 nejoblíbenějších produktů posledního měsíce. Snažila jsem se zastoupit všechny kategorie (které mám tady na blogu), tím myslím péči o pleť, péči o pokožku, dekorativní kosmetiku, vlasovou kosmetiku a kosmetické doplňky. Na posledních dvou stranách máte opravdu stručné info o produktech plus připsanou cenu (u těch, u kterých jsem si ji pamatovala). Kdybyste však stáli o recenzi na konkrétní produkt, stačí si o ni napsat v komentáři :).
Jaké jsou vaše nejoblíbenější produkty?
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. neznám nic vím promakanějšího než je tvůj blog!!!!!!

    krásná inspirace a super produkty!

    OdpovědětVymazat
  2. kolik staly ty spreje na vlasy z douglas?

    OdpovědětVymazat
  3. mohla by jsi napsat recenzi na tu tvářenku! už dlouho váhám, jestli si tenhle typ tvářenky mám koupit a pořád nevím! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, super! Takto zpracovaný to nemá chybu ;) Asi si taky zajdu koupit nějakou vlasovou kosmetiku douglas. Děkuji moc za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní6/4/12 10:16

    Bolo by super , keby napíšeš recenziu na tvárenku od CLINIQUE , Studio Moisture Tint od MAC a na hairspraje od Douglas :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. pěkný přehled, mě by zajímala recenze na ten kosmín!

      Vymazat
  7. wau perfektne spracované! 8D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí nápad a zpracování, super ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. wow, takhle je to mnohem lépe zpracované ;) byla bych ráda, kdyby se tu objevila recenze na ten kosmín pro mastnou pleť ;)

    OdpovědětVymazat
  10. RECENZI NA TVÁŘENKU PROSÍM :))) a myslím, že ses někde ptala na nějakou dobrou kosmetiku (myslím, že na FB), kterou bychom rády vyzkoušely my- já bych třeba ráda zkusila toto : http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P303311&categoryId=B70 :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super nápad!! Jen bych poupravila grafiku- ceny bych psala k produktům, aby je pak člověk nemusel znovu hledat :)Jinak výborné! :)

    OdpovědětVymazat
  12. zaujal mě krém na ruce :))

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělej nápad.. :) nezabírá to spoustu místa a je to přehledný :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super zpracování, ostatně jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  15. láká mě ten kosmín na akné, většinou jsou takovéhle obyč věci za pár korun lepší než kdovíjak drahá kosmetika :)

    OdpovědětVymazat
  16. krásné zpracování,takhle se mi ten článek líbí ještě víc! :)

    OdpovědětVymazat
  17. prosím recenzi na to mýdlo a kosmín na akné

    OdpovědětVymazat
  18. Recenze na mýdlo :-) http://zuuwa.blogspot.com/2012/03/mejdlicko.html

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní8/4/12 17:54

    Pinzety tweezerman jsou opravdu top 1. Vždy je doporučuji kamarádkám, které mi vždy zpětně děkují. Jsou malé a nikdy nezklamou. Takže s tímto produktem s tebou jedině souhlasím.

    Jana

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní15/4/12 20:05

    Používáš to mýdlo na mastnou pleť ráno i večer? A na jak dlouho ti vydrží? A ten kosmín na akné je lepší než třeba roll on od ryoru? Díky za odpověď!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdlo používám jen večer, ale občas vynechám, takže mi vydrží 3měsíce :).

      Řekla bych, že kosmín je to srovnatelný s roll on od ryoru. Ale nevýhodou toho roll on je to, že jsem ho měla do měsíce vypotřebovaný.

      Vymazat
    2. Anonymní16/4/12 17:45

      Dobře, tak to asi taky vyzkouším:) A děkuju!!:)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©