sobota

DIY: Homemade Ring

Mám tady pro Vás ukázku toho, jak jsem vytvořila prstýnek podomácku :)....
Stále jsem si říkala, jak trefit kroužek na prstýnek. U několika z Vás jsem si všimla, že na prstýnek používáte klasická kovová kolečka, které naleznete na každé klíčence (stejně tak na této fotce, na kterém jsou navlečeny kroužky na měření prstů). Jenže sílu na stažení jsem neměla. A tak jsem zvolila jednodušší variantu. A to vytvoření si prstýnku z kroužku, který je určen na měření obvodu prstu. Což byla nejlepší zvolená varianta, protože mi prstýnek tak sedí jako ulitý :D.  Poté jsem našla zatoulaný mega knoflík z kdysi "módního" kabátu (Knoflík vytvoříte sešitím korálků s dětským řetízkem), zvolila stříbrnou nit a pustila se do primitivního šití :), kdy prošíváte "knoflík" skrz bez ohledu na to, jestli půjde nit vidět nebo ne :).
A tramtadadá :D.... Prstýnek je na světě, tedy téměř. Teď už jen odstříhat nitě, které vykukují z prstýnku (viz. foto výše) a můžete jej začít nosit.
Co jste naposledy doma vyráběli Vy?
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Páni, to je dobré, to by mě nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavé :D co já si naposled doma vyráběla? Tyjo ani nevím, ale mám takový pocit, že scrub na rty :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zvláštní, zajímavé, ale hezké.... Ale příště použij raději nůžtičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je kráásne a tie krúžky na meranie prstov vidím prvý krát :D

    OdpovědětVymazat
  5. je to moc pěkné, ale já bych něco takového asi nevyrobila :D jsem to to hrozně nešikovná

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to jako z luxusního obchodu! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja používam kúpené základy na prstene, načo vymýšľať :) a tie sa dajú nastaviť takže sadnú každému... ale to čo si na to dala je perfektné, vyzerá to úžasne

    OdpovědětVymazat
  8. to vypadá moc hezky ;) já doma nevyrábím nic, já si maximálně něco ušiju :D

    OdpovědětVymazat
  9. jéé,to je suprový nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi šikovná!!!! Inspiruju se! Hrozně ráda něco tvořím, teď mám zrovna rozdělaný "Magazin necklace" podle Evičky Shon :)

    OdpovědětVymazat
  11. ten vypadá krásně :) já vyrábím náušnice z korálků a pak různý věci z fima

    OdpovědětVymazat
  12. skvělej nápad s těma kolečkama!:D
    mám moc ráda tvůj blog a vím, že jsi sledovala můj předchozí blog (z toho, že CEADY sleduje můj blog jsem se zotavovala hodně dlouho:D) a teď jsem si založila novej..budu moc ráda, když se tam podíváš a budeš mě "followovat" i tam:)

    http://andievesela.blogspot.com/

    díky:)
    xxxx

    OdpovědětVymazat
  13. tak toto je dosť dobré :-)

    OdpovědětVymazat
  14. to je skvělý :) a skvěle jednoduchý :)

    OdpovědětVymazat
  15. Parádní nápad... :)
    Já jsem nevyráběla nic ani nepamatuji, ale chystám se na přešívání kalhot na kraťaky, tak uvidíme jak to dopadne. :)

    OdpovědětVymazat
  16. ten prstýnek je rozkošný a vlastně za pár kaček narozdíl od těch prodávaných. :) super!

    OdpovědětVymazat
  17. dobrý nápad, vypadá to hezky! :).

    OdpovědětVymazat
  18. skvělé skvělé skvělé skvělé skvělé skvělé!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Super nápad..asi taky něco tykovýho zkusím!;)

    OdpovědětVymazat
  20. To je hezké... jen má zručnost zrovna není úplně nejlepčí :D

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá to opravdu krásně :) já jsem naposledy vyráběla náušnice.

    OdpovědětVymazat
  22. wow rto je super, musím skúsiť! :-)

    someonedifferent-denise.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Lovely ring, it looks so awesome ♥

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj holky, prstýnek i s komponenty si můžete koupit třeba tady http://www.starbeads.cz/katalog/mo/cz/225-komponenty-prsteny/, mají tam i roztahovací prstýnky, takže žádný stres ;) Kamenný obchod je na Národní třídě v Praze.
    Pěkný den

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©