středa

Do you like massage?

Miluju masáže... Ať už jsou od profesionálů jako například thajské masáže nebo od přítele naše domácí víkendové, na které se celý týden těším. Fotky jsou nějakou dobu staré, ale ráda se s nimi dodatečně pochlubím. Hned bych si ten víkend v hotelu zopakovala, tomu věřte. :)
foceno: ve Volcano Complex
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Tiež milujem masáže :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, masáže, to tak nějak moc nemusím. Ale miluju Turecký lázně, parní lázně, sauny...tam bych se mohla přímo nastěhovat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. masaze!) vypadas skvele. a naderny fotky!!*
    xxx

    OdpovědětVymazat
  4. och šla by som na masáž 8)

    OdpovědětVymazat
  5. jéé já jsem ostuda, já ještě na žádné nikdy nebyla :D ale hrozně moc bych chtěla..jen teď nemám kdy..:)

    OdpovědětVymazat
  6. hneď by som išla :)) práve teraz by sa mi hodila. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní25/4/12 23:49

    Volcano Complex vypadá podle toho, co píšeš jako skvělé místo pro relaxaci.

    OdpovědětVymazat
  8. závidím závidím! šla bych hned ;))

    OdpovědětVymazat
  9. Volcano vypadá úžasně! Hned bych si to s tebou vyměnila!

    OdpovědětVymazat
  10. nikdy som na profesionalnej masazi nebola, ale rada by som to skusila:)

    OdpovědětVymazat
  11. MOje mamka má certifikát, takže masírovat umí, a i když se tomu nevěnuje, pouze doma na nás, je to... úžasný!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak takovou mamču bych brala hned :D

      Vymazat
  12. Taky miluju masáže! Ale třeba moje ségra to nesnáší - prostě nemá rád, když se jí někdo (krom, manžela :D) dotýká.....já bych se nechala masírovat furt :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©