středa

Do you want to be Healthy? go to Volcano Complex

Neustálé trápení se dietami, které nakonec vždy končí stejně... a to pojídáním onoho hříšného jídla, které jsme si zakázali. Poté následují sliby a další předsevzetí, které dříve či později také porušíme. Ale právě všechno tohle je špatně. Protože na změnu životního stylu není dobré začít držet nějakou vyhlášenou dietu a poté od rána do večera myslet na to, že Vám kručí v žaludku a počítat dny do konce. A co je vlastně dobré? Být vyrovnaní a v pohodě, přemýšlet realisticky (tím myslím, nepřeceňovat se a nedávat si nedosažitelné cíle) a hlavně načerpat energii a mít se rádi. Protože nevěříte-li si a opovrhujete-li sami sebou, je jasné, že se ke zdárnému cíli nikdy nedostanete. :)

Ale abyste změnili celý svůj dosavadní životní styl, je třeba začít sportovat. Ať už jde o posilovnu, kterou budete navštěvovat alespoň 3x týdně nebo o každodenní sedmikilometrovou svižnou chůzi domů. Hlavní je, aby Vás daná aktivita bavila...a ne abyste ji vykonávali se znechucením a počítali poslední minuty, dokud budete moct odejít z běžícího pásu :D.  Ale také je důležité, aby pro Vás bylo dané cvičení prospěšné. A právě proto jsem se sešla s trenérem, abych si nechala poradit, které cviky jsou pro mě nejvhodnější. A jelikož má sestra navštěvuje fitcentrum ve Volcano Complex, o kterém má jen to nejlepší mínění, domluvila mi setkání se svým trenérem.


Posledním krokem je zdravé stravování. Známé pravdy "Jez do polosyta, pij do polopita" jsou stále účinné a všemi doporučované, stejně tak i trenérem z Volcano Complex. A tak Vám tady napíšu alespoň základ, který mi uvízl v paměti.
   
 NA CO NEZAPOMÍNEJTE:  1.) Ideální je jíst 5x denně menší porce a vypít alespoň 2litry tekutin za den. 2.) Nezapomínat jíst zeleninu jako přílohu 3.) Ovoce se jí jen dopoledne, jako odpolední svačinka je ideální polévka a k večeři je doporučená dělená strava, nejlépe zeleninový salát. 4.) Máte-li rádi vejce, pamatujte si, že na 3bílky vždy jen jeden žloutek  5.) (k pohybu) Chcete-li hubnout, je ideální cvičit ráno nalačno, protože to neplatí pravidlo, že spalovat začínáte až po dvaceti minutách, ale ihned.
Ale jinak je ideální sportovat mezi desátou a pátou hodinou odpolední :).


Co se cvičení týče. Trenér mi po vstupní prohlídce, která obsahuje několik testů, sestavil klasický cvičební plán pro ty, kteří mají sedavé zaměstnání, takže ideální pro studenty. :) Bylo mi také doporučeno pro hubnutí neustále střídat zahřívání těla s posilováním...Tak, abych měla nastartované spalování a přitom si zpevnila postavu.
Mimo to jsem cvičila s balančními pomůckami, se kterými jsem posilovala hýžďové svalstvo, mezilopatkové svaly, zadní část ramen a břicho. Kdybyste snad stáli o jednotlivé cviky, stačí si o ně zažádat. Ráda Vám článek se cviky sestavím :). Ale kdybych vše měla vypsat do jediného článku, byl by neuvěřitelně obsáhlý.


Byla jsem příjemně překvapena rozčleněním a hlavně samotným vybavením posilovny. Škoda jen, že nemáme u nás také takové běžící pásy. Asi si říkáte, v čem může být asi takový rozdíl. Ale tady krom klasických funkcí bylo možné za běhu sledovat obrazovku, kde si můžete pustit jak televizi, tak trasu maratonu, což je pro mě určitě zajímavější, nežli sledovat seriál :D..a přitom se nechat ovívat zabudovanou klimatizací v páse (což u nás ve fitku najdete stroje tak maximálně s nastavením rychlosti pásu, takže o vánku si můžu nechat tak maximálně snít :D). Ale pro mě tím nejzajímavějším byly stroje KINESIS (viz. foto výše). V Česku jsou zatím jen dvě fitka, která tohle zařízení vlastní. Veliké plus je také v tom, že ke cvikům nebylo třeba trenéra, protože u stroje je ke zhlédnutí virtuální trénink, abyste měli ponětí, jak se na těchto strojích vlastně cvičí. Nechci se tu nějak sáhodlouze rozepisovat, protože věřím, že bych se stejně nevyjádřila nejlépe. Více si o tom přečtěte TADY.

P.S. Tento článek jsem vytvořila na vaši žádost... A tak jej berte s nadhledem, protože nejsem odborník, ale  laik. 

Cvičíte pravidelně? Pokud ano, jaký sport je Vám nejbližší? :) 
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. já si dávám ovoce ke svačině klidně i odpoledne nebo k večeru...a nejlíp se mi cvičí až kolem 6 nebo sedmi večer:D

    OdpovědětVymazat
  2. nesuhlasim skoro s ničim :D ako nič proti tebe len to je bullshit hrozny :P a pozerat telku počas behania na pase kde na teba niečo fuka ..WTF :DDD ...ale to su len moje predsudky voči tomuto (ne)cvičeniu neber si to k srdcu :p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, je na tom zvláštního běžet a koukat na televizi :D. Lidi mají běžně rotopedy v obývacích pokojích :D. Ale tak proti gustu, je lepší běhat proti zdi :D

      Vymazat
    2. Anonymní11/4/12 14:44

      Já si třeba nemyslím, že by to byly nesmysly. A do posilovny chodí polovina mých přátel..a nikdy bych si nedovolila tvrdit, že necvičí.
      Navíc Ceady nenapsala, že na "teba niečo fuka". Příště čti

      Karol L.

      Vymazat
    3. hehe ok nechal som sa trocha uniest :D ...nie je to že zléé ..vzdy lepsie ako keby clovek nerobil nic, ale podla mna su ovela efektivnejsie sposoby ako ci uz schudnut nabrat alebo zlepsit si celkovy fyzicky stav.

      A velmi rad vam to zdemonstrujem pomocou crossfitu. 18 az 21 si ho mozte prist zadara vyskusat na dve miesta v prahe. ja mam trening uz zajednany 19teho o 15:30 ale budem tam asi stale lebo to milujem :D tak sa zaregistrujte aj vy dajte si trening so super ludmi mozno aj so mnou a mozno preladite na rovnaku vlnu zmyslania v tomto smere ako ja :D

      http://www.reebok-crossfit.cz/drop-box-tour

      Vymazat
    4. crossfit ????
      mistnost plnou zpocenych lidi, ktery zkacou na drevenych bednach uvadis jako top vychytavku. Mel by si se do volcana alespon podivat, zivot neni jenom o hubnuti a kritizovani vseho;)

      Vymazat
  3. Pěkný článek. :) Já chodím pravidelně na bo-su a po víc jak půl roce vidím výsledky - pevnější lýtka, stehna i zadek a trošku jsem i přes stehna shodila. Ale určitě sem dej tipy, jak cvičit s balančními pomůckami. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. sport is so good to keep the fit and be healthy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. já bych tedy článek se cviky uvítala :) vypadá to zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je zajímavý článek! Moc se ti povedl :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní11/4/12 14:20

    Zajímala by mě více vstupní prohlídka, jak probíhalo vyšetření apod.
    Určitě bych i uvítala článek.
    Díky,
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som začala s jógou, čo je dosť pokojné a zároveň sa pri tom človek dokáže PORIADNE spotiť :D Ale zvykla som chodiť i do posilky... Asi mesiac alebo dva intenzívne, potom prišla jar a začala som chodiť von behať. A teraz sa blížia maturity a ostala mi iba tá jóga, nakoľko sa treba aj učiť.

    Ale úžasné cviky má Cassey Ho. Stačí jej meno zadať do vyhľadávača na YouTube a vyhodí vám to pár jej cvikov. Ak hľadáte zabijak pre ploché brucho, tak určite "Abominable Abdominals" (alebo tak nejak :D). Kto to zvládne dvakrát za sebou, tomu sa pokloním ;D

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem se teď zblánila do HotYogy, naprosto mě to dostalo. Nejlepší je, že po pár lekcích jsou už vidět výsledky. Mě se objevily dlouho ukryté břišní svaly :-DD

    Jinak tě moc ráda zvu na svou první Giveaway! :-DD

    OdpovědětVymazat
  10. zhubla jsi už fakt hodně! :)
    musím taky začít cvičit, ale radši nejím, než abych se hýbala, jsem prostě moc líná :D
    a tipy skvělé, některé věci jsem nevěděla :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní11/4/12 15:27

    Cvičiť ráno nalačno je iný extrém aspoň moje telo so mnou nespolupracuje :)Obdivujem tých ľudí čo to zvládajú. Chodenie do fitka považujem za zbytočne vyhodené peniaze pričom na nete je kopu rôznych cvičení, ktoré sú zadarmo jediné čo treba je začať cvičiť. :)

    OdpovědětVymazat
  12. To by bylo super, kdyby jsi napsala nějaké ty cviky :)

    OdpovědětVymazat
  13. zaujímavý článok...ach keby som mala doma obyčajné činky, hneď by som sa do cvičenia pustila 8D

    OdpovědětVymazat
  14. to je dobrý článek :) já trénuju 3xtýdně volejbal plus chodím běhat :) a s těma vajíčkama to čtu dost často, ale popravdě co dělat s těma žloutkama pak? :D vyhodit to je škoda a na co by se to dalo použít jsou rakvičky a to nevím nevím jestli by to bylo ideální :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já cvičím denně (mimo víkendu) 20min na eliptickém trenažeru a pak s gymnastickým míčem 10min + lehy-sedy (100x)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní11/4/12 16:59

    Jakoby mi ten článek mluvil z duše, moc Ti děkuji za tipy od trenéra. A ty cviky by nebyly ku škodě

    Bára

    OdpovědětVymazat
  17. Veľmi zaujímavý článok :) .. osobne by ma zaujímali aj tie konkrétne cviky :P

    Rada cvičím najmä doma,keďže niekedy fakt nestíham a doma je to pohodlnejšie. Pustím si videá J.M. a ide to. Našťastie nepotrebujem chudnúť..

    OdpovědětVymazat
  18. Ja teraz piaty deň cvičím 30 days shred a som spokojná :) No vlastného trénera by tiež nebolo mať na škodu :)

    OdpovědětVymazat
  19. ono je tak zatraceně těžké odolat těm hříšným věcem jako jsou dorty nebo jídlo ve fast foodu, když tam chodí spolužáci a já nechci někde sedět hodinu sama ... čokoládě se odolat dá. chipsům taky. ale v té Praze je to nejhorší, tam tě zdravý oběd nevyjde na méně než 150 korun v restauraci ... druhou, méně výživnou a sytou variantou je si koupit kus pečiva a sýr v Albertu a obědvat tak trochu jak socka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12/4/12 14:46

      Naprosto s tebou souhlasím!!

      Vymazat
  20. Parádní článek:) zase vím něco nového:)

    OdpovědětVymazat
  21. Pokud čas dovolí, tak cvičím denně, ale průměrně tak 4-5x týdně asi. Chodím do Contours fitka a jsem hodně spokojená, pak pilates, bo-su, pokud jsem doma, tak cvičím 30 day shred a když mám náladu tak si jdu zaběhat, na brusle nebo do bazénu. Jinak jím hodně zdravě myslím si, žádné sladkosti a fastfood to vůbec ne, vlastně jsem to nikdy nejedla. Když jdu s kámošema do restaurace a vidím ty jejich pizzy, hranolky, burgery a bůhví co tak je mi až zle. :-D Není nad dobré maso, těstoviny, rybu a saláty. A rýže! Tu bych mohla jíst na kila. ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Několikrát jsem zkoušela cvičit po ránu a vždy se mi tak motala hlava, že jsem musela přestat. Takže já nalačno cvičit nemůžu...

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní13/4/12 07:26

    Ten článek se cviky by se mi velmi hodil ;))

    OdpovědětVymazat
  24. Já tedy cvičím/tančím 3xtýdně. Když si člověk najde, co ho baví, tak to jde samo :) Teď jsem se zamilovala do badmintonu :D

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda týmové sporty nebo řekněme jakýkoli sport, kde mám motivaci být lepší než někdo jiný. Ale bohužel už nejsem na základní škole a nemám tělocvik a samotnou mě cvičit nebaví. :(

      Vymazat
    2. To máme uplně stejně! sama se do ničeho nedokopu :/

      Vymazat
  25. škoda, že potřebuji přibrat :D A kde si vzala obézu prosimtě ? :) Kočka jsi :)
    lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©