neděle

Elle shopping weekend

Již tento víkend probíhá NÁKUPNÍ VÍKEND S ELLE. Už je mi předem jasné, že nákupy se ponesou zejména v duchu kosmetiky, protože obchody s oblečením na které jsem se těšila se tentokrát v časopise neobjevily. Takže jsem celkem ve výsledku zklamaná.
A na co mám protentokrát zálusk? Jednoznačně to bude klasika... Jedná-li se o kosmetiku, mám v plánu obejít CLINIQUE, Maybelline, Korres a Douglas a snad si koupím něco, co za to bude stát :D. A samozřejmě nesmí chybět oblečení. A tentokrát to bude asi jen topshop, C&A a Lindex :D.
fotky rok staré... Vpravo nahoře Klárka z posledninok.blogspot.com.
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. som zvedavá, čo si donesieš :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak jsem zvědavá jak dopadneš!! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tak i tak si uži nákupy naplno a snáď nájdeš všetko, čo zháňaš :)

    OdpovědětVymazat
  4. wow, tak to je super♥ nic jsem o tom teda neslyšela, protože si Elle nekupuji (příjde mi to jako vyhazování peněz), ale určitě si to užij a nakup si co nejvíc věcí♥:)

    OdpovědětVymazat
  5. aaach ty boty, těším se, až je uvidím v akci!

    OdpovědětVymazat
  6. Já se taaaak moc těším! Mrzí mě, že tam není sleva na Mango nebo Zaru, jinak mam ale z ostatních slev radost, ale chtělo by to hrozně moc peněz s sebou no :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem stačila zaznamenat, tak ZARA se do takových akcí zásadně nezapojuje :-(. Nikdy! Škoda, tam bych se určitě vyřádila :-D.

      Vymazat
    2. Co jsem stačila zaznamenat, tak ZARA se do takových akcí zásadně nezapojuje :-(. Nikdy! Škoda, tam bych se určitě vyřádila :-D.

      Vymazat
  7. Na tuhle akci se těším, už mám seznam:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. tak si to užij, kosmetika se taky hodí ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak se tesim co ulovíš tentokrát:)

    OdpovědětVymazat
  10. tiež som si kúpila elle a je škoda že do čiech idem až po zlavách :/..ale prajem pekné nákupy:)

    OdpovědětVymazat
  11. já se těším do topshopu!:D

    OdpovědětVymazat
  12. Ty obchody v kterých nakupuju, tam letos bohužel nejsou no, ale topshop to jistí. Super je, že jsou letos i v pátek.

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní29/4/12 11:33

    topshop/ Roxy/Kappahl/Reserved/Office shoes

    Tam snad pořídím.. ka půjdeš a kdy?! na ESW ?! :D

    OdpovědětVymazat
  14. také se chystám :) těším se!

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní29/4/12 12:39

    ahoj ahoj, koľkopercentné zľavy sú v obchodoch ? napr v topshop ? dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20% Topshop
      20% Tally Weijl
      20% C&A
      20% Lindex
      jinak zbytek značek má 20-25% slevy na celý nákup

      Vymazat
  16. Já jsem zrovna přes tenhle víkend va Švýcarsku, takže se po delší době ELLE shoppingu nezúčastním :-(. Ale stejně, jak píšeš, tak z oblečení není pro mě nic moc zajímavého. Kosmetika sice dobrý, ale využila bych jedině KORRES, který jsem si ale nakoupila ve slevách Marianne. Takže mě to vlastně ani moc nemrzí. Stejně šetřím...

    OdpovědětVymazat
  17. mě se to netýká, koncem května státnicuju, tak až potom to budu roztáčet, ted mám utrum :D

    OdpovědětVymazat
  18. taky se tam chystám,tak doufám,že třeba půjdu ve stejný den a uvidím tě xD ;)...stejně jako ty jsem taky trošku zklamaná,ale nu což :D

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní30/4/12 18:09

    :/ ja odjizdim do Francie

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©