pondělí

Jak a čím čistit štětce? MAC

Už několik let jsem vyhledávala nejrůznější tipy jak na čištění štětců. A ať jsem hledala sebevíce, tak jsem po zkušenostech vybrala jako nejschůdnější domáckou variantu čištění štětců mytí v dětském šampónu. Ale i to mi přestalo vyhovovat a tak jsem si od Vás (bloggerek) nechala doporučit MAC čisticí vodu na štětce.
Vše je velice jednoduché. Postačí Vám ubrousky, na které "kápnete" respektive vylijete část vodičky a poté  krouživým pohybem štětce umyjete. Štětce poté nejsou tak nasáklé, jako při obyklém mytí v již zmiňovaném dětském šampónu. A navíc mám umyté všechny 4 během jedné minuty :). Takže to šetří i můj čas. Poté ale nechávám štětce uschnout klasicky ve vodorovné poloze (viz fotografie, tedy přes okraj stolu). Sušší se tak právě z toho důvodu, aby se vám neuvolnila rukojeť nebo štětinky :).
Musím říct, že už bych se k šamponovému mytí nevrátila! 

A jak často štětce takhle umývat? ideálně každý večer.
A co vy, jak čistíte svoje štětce?
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Tak to je článek pro mě dělanej! Už si je taky potřebuju vyčistit :)

    OdpovědětVymazat
  2. antibakteriálním mýdlem protex ;)

    OdpovědětVymazat
  3. cistim rozne :) Synteticke toho znesu trochu viac, tie som uz cistila aj Jarou :) Prirodne vacsinou nejakym jemnym samponom.

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky používám čistič na štětce, ale od Elfu. Když jsem ho neměla, čistila jsem je klasickým antibakteriálním gelem na ruce.

    OdpovědětVymazat
  5. Já musím říct, že mnohem častěji čistím štětce na malování olejovou barvou, takže s tímhle moc nemám zkušenosti, jelikož štětec na tvářenku se nemusí mýt a to je tak všechno, co mám :D
    Jinak trocha mýdla na dlaň a krouživými pohyby vymýt všechnu barvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdopak ti poradil, ze stetec na tvarenku se nemusi myt?

      Vymazat
    2. Anonymní2/4/12 18:34

      Já na to hlavně nemám ani čas. Mám tu maybeline co má ten plochý štěteček a je rovnou v krabičce s tím. Doteď mě fakt nenapadlo že se mýt musí, tak se omlouvám za nevzdělanost a dík za novou informaci.... ;)
      Anne.

      Vymazat
  6. já je čistila zrovna v pátek :)) a používám na ně šampon od ELF ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. ja keby ich umyjem takto tak tomu neverím že sú čisté :-))

    OdpovědětVymazat
  8. No on je problem, ze tenhle zpusob je fakt jen pro cisteni mezi pouzitimi, aby se odstranily ty nejvetsi necistoty a neprenesly se barvy z predchoziho liceni, pokud druhy den pouzivas treba jinou barvu stinu (coz je snazsi a levnejsi s vlhcenymi ubrousky). Myti detskym samponem aspon jednou tydne se proste nevyhnes.

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně jako ty dříve, šampónem. Ale jsem s tím celkem spokojená. :))

    Nat

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní2/4/12 14:49

    Kolik stál Brush Cleanser? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ooooooou! zvládnu utratit i dva tisíce za kvalitní kosmetickou věc, ale voda na štětce za 450 korun ? to bych asi nedokázala :DD avšak věřím, že kvalitní to bude :)

      Vymazat
    2. cena : 320 korun

      Vymazat
  11. Já si ted obednala nove stetce , a sprej na cisteni mezi pouzitim. Ale myslím že mýt je nudes muset toto nestaci v zadnem pripade nejvetsi spina ti tam zustane.

    OdpovědětVymazat
  12. také přemýšlím o nějaké té "vodě" na štětce, teď je myji pouze klasickým šamponem.

    OdpovědětVymazat
  13. Onu čistící vodu vlastním. Je skvělá. Jen kdyby tak rychle neubývala. Vydrží mi maximálně tři měsíce

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní8/4/12 18:02

    Ty štětce jsou jiné než klasické MAC viď?
    Jsou úžasné. Jak nebo kdy jsi k nim přišla?

    Děkuji, Karlos.

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní11/3/13 22:56

    já zkusila vyprat štětec v micelární vodě a paráda!! stačí pár kapek a všechna špína vyteče pryč ;)okamžitě!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©