středa

I am so happy. I won competition

Minulých 14dní mi štěstí přálo, nejenom, že jsem vyhrála dvě bloggové giveaway, uzavřela spolupráci se Ziajou, ale také jsem vyhrála v soutěži na facebookových stránkách Clinique Česko :). Mám z dárku neuvěřitelnou radost. O to více, že jsem si právě o tyto štětce psala Ježíškovi, který řadu věcí z mého nákupního seznamu vypustil :D. A tak mi je asi vychytrale nadělil až nyní. Sice v mém seznamu stálo "ALESPOŇ 4ŠTĚTCE", ale i tak jsem šťastná jako blecha. A proč jsem právě toužila po těchto štětcích? Clinique patří totiž k těm nejkvalitnějším a nečekaně také k těm nejdražším značkám. Navíc štětce Clinique jsou chváleny předními beauty bloggerkami, na které narážím denně na youtube. Jsem totiž stále jako malé dítě, které chce mít to, co má jeho kamarád, protože je to zajisté lepší :D.
 Prohlížela jsem si cenu štětců na zahraničním webu clinique.com, kde makeupový stojí 31dolarů a ten na rty 14dolarů. Což bych určitě za dva štětce asi jen tak neutratila.
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. koukám, že teď obě máme šťastné období :) gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, musí to být úžasné vyhrát dvě bloggové giveaway, navázat spolupráci a ještě vyhrát tyhle dva štětečky.. Paráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi dítě štěstěny,gratuluju :)Návrh na téma dalšího článku : Jak se stát dítětem štěstěny! :D

    OdpovědětVymazat
  4. ty teda ale máš šťastie 8D

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji a výhru závidím:)

    www.deni-diary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. týjo! :D závidím! :D určitě jsi je podplatila :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tenhle štastný týden ti neuvěřitelně závidím :)

    OdpovědětVymazat
  8. super!gratulujem..vyzerajú super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tý jo, to máš pořádný štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, takového štěstí, gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  11. gratuluju.. já bych chtěla tky vyhrát:))

    OdpovědětVymazat
  12. Teda se máš :) Gratuluju, já jsem ještě nic nevyhrála :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©