úterý

MAC APRIL COLLECTION

Vnutila jsem se do MAC, přesvědčila paní "prodavačky", abych Vám mohla vyfotografovat novou kolekci (focení je totiž v MAC zakázáno. Asi kdybyste se chystali doma po nocích vyrábět padělky :D) a ještě jsem si domů něco z této kolekce odnesla :).  
Tato dubnová kolekce mě zaujala právě proto, že se jedná o hydratační rtěnky a lesky na rty, které vůbec nelepí :).
 P.S.: Věřte, že recenze Vás určitě nemine :).
Máte už něco z této kolekce? Pokud ne, počkejte si na recenzi :).
FOCENO: Na Václaváku v prodejně MAC
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. a jsou tam nějaké supersvětlé odstíny ? nikdy totiž nemůžu najít žádný dost světlý...všechnny nejsvětlejší jsou maximálně tak světlé jako ta 03 rimell od kate.. a já bych chtěla něco fakt tkového hm.. světlého.. (nevím jestli rozumíš :DDD¨:D)

    OdpovědětVymazat
  2. muzu se zeptat kolik stál ? nebo si mám počkat na recenzi ? :D

    OdpovědětVymazat
  3. vypadají moc hezky :-)
    www.moni-loves-sunshine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. už se tam pádim podívat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jak ty to děáš, že je vždycky přesvědčíš. :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to bych chtěla vidět jak jsi přesvědčovala, já bych asi na to neměla odvahu :D
    jsem zvědavá na tu recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  7. já od MAC nemám vůbec nic. jednou bych si ale chtěla koupit jejich tónovací balzám, nějakou rtěnku a tvářenku. tak možná někdy až narazím na MAC někde v zahraničí, u nás to mají, jako všechno, šíleně drahé.

    OdpovědětVymazat
  8. měla jsem jít na představení téhle kolekce, ale nestihla jsem to.. musím to obhlídnout aspoň v obchodě no :)

    OdpovědětVymazat
  9. no tak to se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  10. Som zvedavá na recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ceady, kdyby veděly kdo jsi a jaký blog vlastníš tak ti ještě dají něaký dáreček :) Jen to holt nemáš napsané na blogu :) ale každá firma by uvítala reklamu od známé bloggerky jako jsi ty :)

    ty lesky vypadají skvěle !

    OdpovědětVymazat
  12. nechtěla bych být ta prodavačka :D :D poslední dobou totiž přesvědčuješ každou druhou :D

    OdpovědětVymazat
  13. nelepivý chci! matný!

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní10/4/12 16:39

    tie chcem!! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©